Menis jo pilveen tuo vtun aurinko, että vois mennä ulos.
Kommentit (34)
Aah. Nyt se alkaa. Lämpötila nousee ja nousee, kunnes kesähelteitä on taas kolmisen kuukautta putkeen :) Kunnon paahdetta ja auringonpaistetta joka päivä. Nyt naatitaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen matkailuvaltti: yöttömät yöt. Valoa riittää. Turistit hermona :)
Minäkin olen tuon takia hermona, vaikka olen ihan kantasuomalainen. Keväästä syksyyn menee monta kuukautta huonoilla unilla tuon ärsyttävän jatkuvan valon takia.
Pimennysverhot on keksitty, eivätkä maksa paljon. Mitäpä jos hankkisit sellaiset?
Olis vaikka lämmintä, mutta miksi vtussa se aurinko pitää paistaa.
Kyllä ihmiset vetää tiukasti verhot eteen jo nyt ja kauhulla muistelee viime kesää
Jolloin oli yli 30 ihan vakio lämpötila.
En kyllä pitänyt sitä naurinnollisena vaan toivoin pakkasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tuon takia hermona, vaikka olen ihan kantasuomalainen. Keväästä syksyyn menee monta kuukautta huonoilla unilla tuon ärsyttävän jatkuvan valon takia.
Pimennysverhot on keksitty, eivätkä maksa paljon. Mitäpä jos hankkisit sellaiset?
Minä olenkin pimentänyt makuuhuoneeni, mutta ei se auta tarpeeksi. Kyllä sen tietää että ulkona on liian valoisaa. Talvella nukun huomattavasti paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olenkin pimentänyt makuuhuoneeni, mutta ei se auta tarpeeksi. Kyllä sen tietää että ulkona on liian valoisaa. Talvella nukun huomattavasti paremmin.
Mitäpä, jos et ajattelisi nukkuumaan mennessä sitä, mitä siellä ulkona on, kun sillä ei varsinaisesti silloin ole edes tekemistä sen nukkumaanmenon kanssa? En minäkään tykkää kovista pakkasista enkä varsinaisesti myrskyistäkään, mutta hyvin olen kuitenkin saanut silloinkin nukuttua, kun ne pakkaset ja myrskyt ovat olleet tukevasti asuntoni ulkopuolella.
Pitäisi laittaa ulkopuolelle sellaiset luukut niinkö Alpeilla niissä taloissa on.
Johan p*Kele hämärtyis huoneisto.
Kattokaas, kun suomalaiset ovat pimeässä enimmäkseen. Niin valoon pitää tottua. Kyl se siitä pikkuhiljaa jo elokuussa on tottunut.
Sitten se onkin ohi. Tuo kesä ja sen valoisat illat.
Mitä ihmettä? :D Onko totta, että Suomessa tehdään itsareita keväisin eniten auringon takia?
Itse olen voimaantunut koko päivän auringon vuoksi. Olo on energinen ja huomaa, että kesä on tulossa kun tekee auringon vuoksi entistä enemmän mieli saada naista. Auringon valo stimuloi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? :D Onko totta, että Suomessa tehdään itsareita keväisin eniten auringon takia?
Itse olen voimaantunut koko päivän auringon vuoksi. Olo on energinen ja huomaa, että kesä on tulossa kun tekee auringon vuoksi entistä enemmän mieli saada naista. Auringon valo stimuloi!
Se johtuu siitä, että masentuneet huomaavat muiden heräävän nautiskelemaan, mutta itse he ajattelevat: "Voi per*ele, nyt pitäis jaksaa taas elää.", ja masentuvat entisestään.
Aurinko on syvältä! Kestohangilla käveleminen olis muuten ihan jees, mutta hitto kun on lapaset märkänä, kun pitää koko ajan pyyhkiä silmäkulmista vettä. Häikäisee. Aurinkolasit tuntuu kylmiltä päässä niin ei niitäkään voi käyttää. Pitää siristellä silmiä. Ja kohta sattuu päähän.
Ja päivällä on ihan mahdoton katsoa telkkua, kun aurinko häikäisee niin ettei kuvaa kunnolla näe.
Oispa talvi, ja pimeä.
Sinä lienet anatominen harvinaisuus, kun sinulla on ihan oma aurinko "alakerrassa". Kuumentaako se niin kovasti? Ei se sieltä ainakaan häkäisemään pysty. Samalla kun vietät aikaasi siällä, niin opettele jättämään nuo turhat v-sanat pois teksteistäsi.
IHANAA, kyllä kevät ja kesä on ihmisen parasta aikaa! Minä niin Rakastan aurinkoa, lämpöä jne. Tämä on aivan ihanaa, koko hiton pitkän talven olen vaan oottanut aurinkoa, PAISTA PÄIVÄ, HELLI HELLE ,RAKASTAN <3