Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä: Omistan useita sijoitusasuntoja (Kauppalehti 7.6.23)

Vierailija
07.06.2023 |

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/uhkapelaamista-harrastavalla-kaarija…

"Olemme harrastaneet tätä perheen kesken ja nyt on hyvä hetki laajentaa....."

Jahhas jahhas. Yllätysten mies

Kommentit (773)

Vierailija
1/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, Purra ei omista kuin kaksi. Orpo myös tekee bisnestä asuntojen vuokrauksella.

Vierailija
2/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten itse asuu 20 m2 koirankopissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh, Purra ei omista kuin kaksi. Orpo myös tekee bisnestä asuntojen vuokrauksella.

Kunnon kommunisti Anna Kontula omistaa neljä asuntoa. Kahdessa asuu itse, ja kahta vuokraa ulos.

Vierailija
4/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet asuntosijoittavat asuvat itse vuokralla. Vuokrakämpissä on etuina joustavuus elämäntilanteen mukaan. Hankinnassahan hånellä on isompi talo/huoneisto. Eli väliaikaisratkaisu pikkukåmppä.

Pääkaupunkoseudulla vuokra-asuminen on jo saman hintaista kustannuksiltaan kuin omistusasuminen korkokustannusten takia.

Vierailija
5/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen avautuminen, kun kerran trendasi ryysyistä rikkauksiin -tarinalla.

Vierailija
6/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti ei tuo pelle osaa edes paitaa päällensä pukea.

Vierailija
7/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi vaihtoehtoa: kärtsäri on rikkaan perheen muusikkopoika matkalla vielä rikkaammaksi TAI tässä lähti piika herran kanssa marjaan ja joku kääri hyvät rahat (ei käärijä).

Vierailija
8/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kommunisti Anna Kontula omistaa neljä asuntoa. Kahdessa asuu itse, ja kahta vuokraa ulos.

Leninkin taisi omistaa neljä asuntoa ennen vallankumousta.

Vierailija
9/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei sovi tämä käänne draaman kaareen.

Tykättiin enemmän siitä tuhkimoisesta versiosta.

Vierailija
10/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun varakkuuteni on peräisin lottovoitosta

Ostin nykyisen kotimme ja mm sijoitusasuntoja.

Kodissa oli eroteltu yksiö ja asuin siinä. Isossa asunnossa asui perhe ja maksoivat minulle vuokraa.

Tapasin aikanaan mieheni ja koska minun asunto oli oma, hän muutti minun luo. Oli alle 30 neliön yksiö, keittokomerolla.

Ennen kosintaa mies haaveili asunnosta, aloitti aspinkin. Vasta, kun oltiin päätetty mennä naimisiin, eli minua oli kosittu, kerroin omistan koko asunnon ja lisääkin.

Menimme naimisiin, kävimme normaalisti töissä. Vasta, kun jäin äitiyslomalle, päätin en mene takaisin töihin.

Minä hoidan lapset, lasten viennit jne, elän vuokratuloilla, mies on keskittynyt omaan uraansa ja maksaa esim kun lähdemme matkoille.

Ison asunnon vuokratulo oli korkeampi, kuin palkkani ja pärjäsin hyvin pienessä asunnossa.

Muutimme seinän toiselle puolelle vasta, kuon esikoinen oli syntynyt. Vuokralaiset irtisanoi. Muutimme isompaan, vuokrasin pienemmän.

Kun kuopus oli menossa kouluun, tehtiin taloyhtiössä putkiremontti. Silloin yksiö liitettiin takaisin vanhaan asuntoon

Vierailija
11/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo asuntolainat ovat uusia niin se kertoo liikaa Suomen asuntomarkkinoista. Epätoivo haisee, Aktia :D

Vierailija
12/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon köyhä laulaja mä vain.

Vierailija
13/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omituinen lisä julkisuuskuvaan. Ei ole luonteva lisä imagoon, jos pappa betalar taustalla. Isikö sen saunarekankin osti.

Vierailija
14/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituinen lisä julkisuuskuvaan. Ei ole luonteva lisä imagoon, jos pappa betalar taustalla. Isikö sen saunarekankin osti.

Voihan pappa tai mamma olla antanu ihan rehellistå lainaakin. Äitsyllä on muuten kaupallinen koulutus (ihan sanomalehden mukaan)

Vierailija
15/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet asuntosijoittavat asuvat itse vuokralla. Vuokrakämpissä on etuina joustavuus elämäntilanteen mukaan. Hankinnassahan hånellä on isompi talo/huoneisto. Eli väliaikaisratkaisu pikkukåmppä.

Pääkaupunkoseudulla vuokra-asuminen on jo saman hintaista kustannuksiltaan kuin omistusasuminen korkokustannusten takia.

Toivon todella suuresti, että sellaista korkoa emme koskaan näe, että se vastaisi asunnon vuokraa.

Vierailija
16/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijän taiteilijanimihön tulee siitä, että hän on voittanut paljon rahaa nettipeleissä nuorempana.

Vierailija
17/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vuokrataan sitten sisälle?

Vierailija
18/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti ei tuo pelle osaa edes paitaa päällensä pukea.

Paidasta säästyneet rahat voi sijoittaa, nääs. Toiset osaa, toiset vain pilkkaa.

Vierailija
19/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon todella suuresti, että sellaista korkoa emme koskaan näe, että se vastaisi asunnon vuokraa.

Onhan näitä jo nyt nähty.

Vierailija
20/773 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se sillä trendannut, vaan osallistumalla Euroviisuihin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme