Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtäkää jo että Michael Jackson on SYYTÖN!

Vierailija
03.04.2019 |

"Uhrit" valehtelevat rahan toivossa. Kiva mustamaalata kuollutta kun ei voi edes itseään puolustaa. Häpeällistä!

Kommentit (153)

Vierailija
1/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta on turha kiistellä kun ei voi tietää varmasti. Jotain epänormaalia siinä tyypissä oli joka tapauksessa.

Vierailija
2/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta on turha kiistellä kun ei voi tietää varmasti. Jotain epänormaalia siinä tyypissä oli joka tapauksessa.

Joo, aletaan kiusaamaan kaikkia hieman erilaisia kuten peruskoulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epäillyt aina sen touhuja ja nyt se epäily toteutu. Noilla ei ole syytä olla hiljaa enää ja siellähän pari pentua selitti rosiksessa ja kuulusteluissa samat asiat mitä nämä kaksi kertoi kameralle dokumentissa. Miksi kaikilla lapsilla täysin sama tarina, samat asiat tapahtu, tiesivät mitä oven takana tapahtui, kun uusi poika meni sinne ja ovi meni kiinni. Hmmmmmm lapset osaa keksiä päästään täysin samat asiat eikö niin ja nyt ne on sit varmaan 11 vuotiaina sopinut keskenään mitä sanotaa sitten... EIks niin.

Vierailija
4/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos MJ heräisi henkiin ja pyytäisi omaa seitsemänvuotiasta poikaasi viereensä nukkumaan, päästäisitkö? Didn't think so.

Vierailija
5/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että on syytön?

Vierailija
6/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mitä sanon on, faktat eivät valehtele, ihmiset tekevät... <3

Vierailija
7/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaan nukkui 30 vuotta eri pikkupoikien kanssa. Pliis.

Vierailija
8/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mitä sanon on, faktat eivät valehtele, ihmiset tekevät... <3

Mutta ihmiset tekevät ne faktat. MJ-fanit ovat hyvin oppineet Trumpin ajan pelisäännöt. Nettiin turautetaan niin paljon vaihtoehtoisia faktoja, että totuuden etsijä uupuu matkalla.

Vierailija
9/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen epäillyt aina sen touhuja ja nyt se epäily toteutu. Noilla ei ole syytä olla hiljaa enää ja siellähän pari pentua selitti rosiksessa ja kuulusteluissa samat asiat mitä nämä kaksi kertoi kameralle dokumentissa. Miksi kaikilla lapsilla täysin sama tarina, samat asiat tapahtu, tiesivät mitä oven takana tapahtui, kun uusi poika meni sinne ja ovi meni kiinni. Hmmmmmm lapset osaa keksiä päästään täysin samat asiat eikö niin ja nyt ne on sit varmaan 11 vuotiaina sopinut keskenään mitä sanotaa sitten... EIks niin.

Ja yksi poika ostettiin hiljaiseksi.

Vierailija
10/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos MJ heräisi henkiin ja pyytäisi omaa seitsemänvuotiasta poikaasi viereensä nukkumaan, päästäisitkö? Didn't think so.

Jos Teemu Selänne pyytäisi seitsemänvuotiasta poikaasi viereensä nukkumaan, päästäisitkö?

Vierailija
11/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda ap niin paljon haluat mutta kenenkään päätä et tule kääntämään.

Vierailija
12/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi oon Maikkeli mun on pakko vielä 1993 oikeudenkäynnin jälkeenkin hengata pikkupoikien parissa 24/7 koska minä nyt vain olen naiivi ja viaton

Vierailija
13/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin oli ainoa.

Vierailija
14/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa ollessaan todettiin monesti syyttömäksi, ja todettaisiin nytkin jos olisi elossa.

Vierailija
15/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö väärästä valasta saa mitään sanktiota? Siis jos se tyyppi on valehdellut oikeudessa. Kieltänyt hyväksikäytön ja nyt haluaa rahastaa tapauksella lisää muuttamalla kertomusta.

Vierailija
16/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elossa ollessaan todettiin monesti syyttömäksi, ja todettaisiin nytkin jos olisi elossa.

Tässähän tämä totuus tuli. MJ on syytön, ja on suorastaan sairasta miten hänen kunniaansa häpäistään näin kuoleman jälkeen.

Korppikotka "uhrit" vastuuseen!

Vierailija
17/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Teemu Selänne pyytäisi seitsemänvuotiasta poikaasi viereensä nukkumaan, päästäisitkö?

En tietenkään, mutta en myöskään tajua mitä tekemistä Temellä on tämän keissin kanssa? Vai onko Selännekin lapsen tasolle jäänyt kummajainen, joka asuu huvipuistossa lelujen keskellä ja leikkelee nenäänsä?

Vierailija
18/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa ainakin kaksi. Toinen oli Jacksonin taloudenhoitajan poika. 

Vierailija
19/153 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän miehen ympärillä on erikoinen kultti. Muistan, miten jo 80-luvulla väännettiin siitä, onko nenää leikattu tai ihoa vaalennettu vai ei. Se oli joillekin ihan elämän ja kuoleman kysymys, että Mikko on luomu.

Vierailija
20/153 |
06.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän oli vaan niin lapsirakas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi