Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko oikein että vuokralaisella ei saa olla lemmikkiä?

Vierailija
02.04.2019 |

Etenkin jos vuokranantajalla itsellään on.

Kommentit (127)

Vierailija
121/127 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se asunto pitää "säästää" allergiselle niin

-saako lapsi käydä esim ratsastamassa tai kaverin luona jolla koira (molemmissa tapauksissa allergeenejä kantautuu kotiin)

-asukas käydä seurustelukumppanin luona jolla lemmikki

-asukas työskennellä eläinten parissa

Jne jne ??

Toki saa, mutta asukas myös ymmärtää, että hän maksaa vuokrasuhteen päättyessä ns. allergiasiivouksen.

Vierailija
122/127 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se asunto pitää "säästää" allergiselle niin

-saako lapsi käydä esim ratsastamassa tai kaverin luona jolla koira (molemmissa tapauksissa allergeenejä kantautuu kotiin)

-asukas käydä seurustelukumppanin luona jolla lemmikki

-asukas työskennellä eläinten parissa

Jne jne ??

Toki saa, mutta asukas myös ymmärtää, että hän maksaa vuokrasuhteen päättyessä ns. allergiasiivouksen.

No eikä maksa. Nuo tilanteet kuuluu normaaliin sosiaaliseen elämään eikä niistä pidä vuokralaista "rangaista"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/127 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja mitä vääntöä, vuokasin itse asunnon, jossa on lemmikki ja tupakointikielto. Ei minulla ole mitään ongelmia kyseisen asian suhteen ja tupakoivat ystävätkin ymmärtävät, ja kun vietetään iltaa käyvät pihan tupakkapaikalla. Tässä asunnossa ei siis saa parvekkeellakaan polttaa. Minulle asunto oli täydellinen ja täydellisellä paikalla puhumattakaan sopivasta vuokrasta, niin miksi ihmeessä minä nikkottelisin ehdoista, jotka olen tiennyt kun allekirjoitin vuokrasopimuksen. 

Niin sinulla ei ole lemmikkiä etkä ilmeisesti edes halua sellaista. Sadoillatuhansilla tilanne on toinen.

Jos ei lemmikin kanssa löydä vuokra-asuntoa niin kannattaa varmaan pyrkiä ostamaan oma asunto.

Vierailija
124/127 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoi huvittaa kuvitteellinen tilanne. Vuokralainen on lähdössä pois ja asunnon omistaja kuulustelee kuinka paljon vuokralainen on ollut kosketuksissa eläimiin.

Vierailija
125/127 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä ois saumaa koulutetuille lemmikkikoirille. Käyvät nuuskimassa kämpän kun vuokralainen lähee ja merkkaavat onko siellä ollut lemmikkejä.

Vierailija
126/127 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun asunto on putsattu allergiselle ja siihen allerginen muuttaa niin lähin naapuri onkin hankkinut koiran. Ei tarvita kuin törmääminen koiraan rappukäytävässä/ omalla ovella niin allerginen kiittää.

Vierailija
127/127 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi