Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Michael Jackson -fani, aiotko katsoa vai oletko jo katsonut Leaving Neverland -dokkarin

Vierailija
02.04.2019 |

Aiheuttiko muutosta suhtautumisessasi heppuun ja hänen musiikkiinsa?

Kommentit (479)

Vierailija
1/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla TV2 dokventures klo 20 tulee. Nauhalle laitan ja katson myöh

Vierailija
2/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio katsoa enkä lue mitään aiheeseen liittyvää keskustelua. Kuvottava ajatus. Mä olen aikoinani ”perehtynyt aiheeseen” tarpeeksi ja pidän MJtä syyttömänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ehkä katsoa. Tässä kerrotaan häiritsevän yksityiskohtaisesti, mitä kaikkea MJ ei ole tehnyt.

Vierailija
4/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut.

Vierailija
5/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo areenassa

Vierailija
6/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa vähän, en jaksa katsoa

Vierailija
7/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso. Jackson todettiin kaksi kertaa syyttömäksi äärimmäisten tiukkojen tutkimusten jälkeen.

Ja jos ihan rehellisiä ollaan, mua ei hittoakaan kiinnosta, vaikka olisikin - tosin ei ollut - lähennellyt muksuja. Musiikillinen nero.

Vierailija
8/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katso. Jackson todettiin kaksi kertaa syyttömäksi äärimmäisten tiukkojen tutkimusten jälkeen.

Ja jos ihan rehellisiä ollaan, mua ei hittoakaan kiinnosta, vaikka olisikin - tosin ei ollut - lähennellyt muksuja. Musiikillinen nero.

Ekalla kerralla tosin ei tarvittu tutkimuksia, vaan hän selvisi pälkähästä äärettömän tiukalla yli 20 miljoonan rahasummalla.

Vierailija
9/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pitää olla otsaan saakka tatuoitu artisti nuorten mieleen huimauaineilla ja sitä parempaa roolimallia?

Vierailija
10/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään pitää olla otsaan saakka tatuoitu artisti nuorten mieleen huimauaineilla ja sitä parempaa roolimallia?

Ja miten tämä eroaa Jacksonista?

Vierailija
11/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa vähän, en jaksa katsoa

Jackson haali lähelleen poikia, joita käytti seksuaalisesti hyväksi ja siirtyi seuraavaan noin vuoden välein. 

Vierailija
12/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kerralla tosin ei tarvittu tutkimuksia, vaan hän selvisi pälkähästä äärettömän tiukalla yli 20 miljoonan rahasummalla.

Plus nämä kaksi avaintodistajaa todistivat silloin hänen syyttömyytensä puolesta. Ilman heidän vääriä todistuksiaan tilanne olisi voinut olla toinen jo silloin. 

Vierailija
13/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut. Tässä pari aiheeseen liittyvää linkkiä:

https://themichaeljacksonallegations.com/

Itse kallistun enemmän syyttömyyteen, varma en ole. Edelleen tykkään musiikista.

Vierailija
14/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut. Tässä pari aiheeseen liittyvää linkkiä:

https://themichaeljacksonallegations.com/

Itse kallistun enemmän syyttömyyteen, varma en ole. Edelleen tykkään musiikista.

Syytön mihin ja syyllinen mihin sinun mielestäsi?

Vierailija
15/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin Areenasta, ja oli kyllä pysäyttävä dokkari.

En ole aiemmin ottanut sen kummemmin kantaa syytöksiin - puolin enkä toisin - kaiketi en vain halunnut ajatella koko asiaa.

Silloin harvoin kun juttu suojauksistani huolimatta tunkeutui mieleeni (oikeudenkäynnit 1993 ja 2003 jolloin ei ollut mediaa joka ei olisi aihetta luukuttanut) kallistuin tuntemaan ehkäpä jonkin sortin sääliä MJ:a kohtaan. Pidin häntä lähinnä sukupuolettomana, en ainakaan missään nimessä aikuisena miehenä, vaan sinä "ikuisena lapsena" jota imagoa hän itsekin halusi ylläpitää.

Tänäpäivänä oikea termi lienee aseksuaali.

Uskoin myös väitteeseen - silloin ensimmäisellä kerralla, 93 - että kanteen nostaneen pojan vanhemmat olivat haistaneet rahaa, todella paljon rahaa, ja sitähän he myös saivat. Se mursi uskottavuutta syytteeltä melko ratkaisevasti.

(Kuten nyt, tässä uudessa dokumentissa toisen pojan äiti sanoo, "miten voit hinnoitella oman lapsesi hyväksikäytön?!")

Mutta. Nyt tämän nelituntisen jälkeen olen ensisijaisesti hämmentynyt.

Nämä kaksi poikaa, nyt jo aikuisia miehiä, kertovat kokemuksistaan niin raadollisen yksityiskohtaisesti, rauhallisesti, asiallisesti ja itseään säästämättä, etten voi kuin ihmetellä miten naiivi olen ollutkaan.

Enempää en halua tarinasta kertoa, vaan suosittelen jokaista katsomaan itse.

(Palaan varmasti keskusteluun kun teevee-esitys on ohi ja useampi katsoja on jakanut tämän saman kokemuksen. On niin monta kysymystä mitä tästä on mieleen herännyt...)

Vierailija
16/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion katsoa. Koko päivän olen valmistautunut illan lähetykseen kuuntelemalla tätä Leaving Neverlandin sountrackia: 

Vierailija
17/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syytön mihin ja syyllinen mihin sinun mielestäsi?[/quote]

Epäilen syyttömäksi pedofiliaväitteisiin.

Vierailija
18/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pedari tai ei, niin katson silti.. se on kuitenkin hyvä laulaja olise millainen tahansa.. ihminen sekin oli 🤔

Rauha Michael Jacksonille 🕯️

Vierailija
19/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut. Totta tai ei - itse kyllä uskon vahvasti todeksi - Michaelin lahjakkuus, vetovoimaisuus ja musiikki ei siitä muutu miksikään.

Vierailija
20/479 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaan ikinä lukenu MJ biisin Bad - sanat..

Hakutulokset

Tietograafin tulos

Bad

Michael Jackson

Your butt is mine

Gonna tell you right

Just show your face

In broad daylight

I'm telling you

On how I feel

Gonna hurt your mind

Don't shoot to kill