Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffipalstoilla yllättävän paljon parisuhteessa olevia miehiä ja perheenisiä

Vierailija
02.04.2019 |

Mitä ajatuksia tämä sinussa herättää? Harvahan tietenkään uskoo että juuri se oma mies olisi yksi heistä, mutta ikävä kyllä todellisuus on eri asia kuin usko.

Minä sinkkunaisena olen pettynyt miehiin. Miksi nauttisin siitä, jos varattu mies haluaisi sänkyyn kanssani tai jopa jättää naisensa vuokseni, kun mitä todennäköisimmin minulle kävisi samoin. En ymmärrä naisia jotka kiinnostuvat varatuista, mutta vielä vähemmän ymmärrän miehiä jotka luulevat olevansa joku upea saalis naisille. Ehkä lyhytnäköisille typeryksille, mutta kukaan fiksu nainen ei tietoisesti varattuun mieheen lankea.

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti siellä kuitenkin on näitä lyhytnäköisiä typeryksiä ja onhan siellä naimisissa/parisuhteessa olevia naisiakin.

Vierailija
2/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uskon hyviinkin miehiin söi moneksi vuodeksi se, kun koin erään yksittäistapauksen, joka sai ymmärtämään, että jopa kilteinkin perheenisä voi pettää, jos tarpeeksi houkutteleva tarjokas lyödään tiskiin. Aloin miettiä, että moniko keski-ikäinen mies sitä oikeasti pettäisikään, jos joku nuori, viehkeä ja fiksu neito olisi kiinnostunut heistä. Tällaisia tilaisuuksia kun tavan suomalaiselle pulliaiselle tulee harvemmin vastaan. Siitähän nuo treffipalstoille hairahtuneetkin kai salaa haaveilevat, eivät tietenkään vaimonsa ikäisestä ja ikäisensä näköisestä, 3 lasta synnyttäneestä naisesta.

Olin siis nuorena lukiolaistyttönä ihastunut 45-vuotiaaseen miesopettajaan, jonka aineesta tykkäsin. Mies oli keskiverron näköinen eikä mikään rikaskaan, hieman ylipainoa, naimisissa lukioaikaisen kultansa kanssa ja kahden lapsen isä. Jatkoin juttelua hänen kanssaan lukion jälkeen erään projektin puitteissa, ja hän oli ilmeisesti huomannut ihastukseni (kuka nyt ei huomaisi, saatoin kyllä olla melko liehittelevä silloin opiskelijana, mutta fiksu opettaja ignooraa nämä), sillä erään kerran tavatessamme kämpilläni hän tuli lähelle ja suuteli yhtäkkiä. Olin silloin 18 ja juuri eronnut ensimmäisestä poikaystävästäni, minkä hän tiesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen varattu nainen ja aikanaan kun itse olin treffipalstoilla etsin vain niitä varattuja miehiä.

Sivusuhteeseen kun varattu varatulle on se paras.

Nyt on useamman vuoden sivusuhde takana varatun miehen kanssa.

Vierailija
4/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää sellaisia ajatuksia että en ikinä anna kenenkään panna itseäni paksuksi. Perheenisät saavat siis omasta puolestani sikailla ja pettää minkä kerkeävät, eipä ole oma lehmä ojassa. Luojan kiitos.

Vierailija
5/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin varattu ja sitoutunut (avio)mies tarvitsee treffisuhteita?

Vierailija
6/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin vapaa sinkkunainen tarvitsee varattua ja sitoutunutta (avio)miestä?

Vierailija
7/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän, että oma mieheni on yksi heistä. Me olemme määritelleet omassa suhteessamme, että meillä saa olla muitakin. Mutta me joudumme etenemään näissä asioissa epärehellisesti tämä on edelleen tabu ja peikko.

Vierailija
8/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naisille passaa. Sellanen mies on helppo hyväksyä minkä toinen nainen on hyväksynyt. Jännittävää olla kolmantena pyöränä. Salasuhteet kutkuttaa naisia.

Vierailija
9/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä vaan kysyn kirjoitti:

Mihin vapaa sinkkunainen tarvitsee varattua ja sitoutunutta (avio)miestä?

Masturbaatioon. Nämä miehet ei huutele kylillä, huolehtii ehkäisystä eikä suhde täyty kaikesta muusta krääsästä kuin seksistä.

Vierailija
10/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä aika moni fiksu nainen nimenomaan lankeaa. Kyllähän jotain suosituksia pitää olla, ja panotaidot ajantasalla. Kuka jotain epämääräistä sinkkua lähtisi hässimään. Joku jota ei ole kukaan kelpuuttanut. Ei ole kaikilla aikaa tuhlattavaksi asti.

Vierailija
11/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin naisena inhottaa tämä. Tunnen syvää myötätuntoa vaimoja kohtaan, minuakin on varatut miehet liehitelleet mitä uskomattomin selityksin. En ala suhteeseen sellaisen kanssa. Yksi selitteli, että "yhteiskunta pakottaa sitoutumaan, blabla". Vastasin, että kuka pakotti sinut naimisiin vaimosi kanssa, yhteiskunta vai? Mitähän kaksi lastasi isästään ajattelisivat?

Olen luonnontieteitä opiskeleva nuori nainen ja hieman inhorealistinen, en romanttinen. Tajuan sen, että uroiden käyttäytyminen kaikkialla eläinkunnassa on samanlaista, kyseessä on syvälle koodattu vietti levittää siementä. Naiset inhoavat tätä tosiasiaa koska se ei vastaa unelmia joita omaan elämään liitetään mutta, noh, tosiasiat ovat tosiasioita. Uskollinen mies on lähinnä harvinaisuus. Harva mies kieltäytyy useista naisista.

Tämän vuoksi en itse ole parisuhteista lainkaan kiinnostunut. Ei se toimi kuitenkaan. Tulee joku nuorempi ja parempi. Olen kuitenkin itse monogaaminen enkä viitsi käyttää energiaa suhteen rakentamiseen kun mies kuitenkin haaveilee muista naisista. Omistaudun tulevalle uralleni.

Vierailija
12/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei heistä monikaan ole varattu. Itselläni oli suomi24 treffeillä paljon enemmän vientiä kun esitin varattua.

Vierailija
13/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun uskon hyviinkin miehiin söi moneksi vuodeksi se, kun koin erään yksittäistapauksen, joka sai ymmärtämään, että jopa kilteinkin perheenisä voi pettää, jos tarpeeksi houkutteleva tarjokas lyödään tiskiin. Aloin miettiä, että moniko keski-ikäinen mies sitä oikeasti pettäisikään, jos joku nuori, viehkeä ja fiksu neito olisi kiinnostunut heistä. Tällaisia tilaisuuksia kun tavan suomalaiselle pulliaiselle tulee harvemmin vastaan. Siitähän nuo treffipalstoille hairahtuneetkin kai salaa haaveilevat, eivät tietenkään vaimonsa ikäisestä ja ikäisensä näköisestä, 3 lasta synnyttäneestä naisesta.

Olin siis nuorena lukiolaistyttönä ihastunut 45-vuotiaaseen miesopettajaan, jonka aineesta tykkäsin. Mies oli keskiverron näköinen eikä mikään rikaskaan, hieman ylipainoa, naimisissa lukioaikaisen kultansa kanssa ja kahden lapsen isä. Jatkoin juttelua hänen kanssaan lukion jälkeen erään projektin puitteissa, ja hän oli ilmeisesti huomannut ihastukseni (kuka nyt ei huomaisi, saatoin kyllä olla melko liehittelevä silloin opiskelijana, mutta fiksu opettaja ignooraa nämä), sillä erään kerran tavatessamme kämpilläni hän tuli lähelle ja suuteli yhtäkkiä. Olin silloin 18 ja juuri eronnut ensimmäisestä poikaystävästäni, minkä hän tiesi.

Näin miehenä kysyn mitä luulet, että mies tekee näillä nuorilla naisilla? Nuorempien naisten kanssa ääneen lausumattomana oletuksena usein on, että seksistä seuraa jotakin suurempaa, eivätkä osaa paljon mitään.

Vanhemmat (varautut) naiset ymmärtävät, että kyse on vain seksistä. Suurempi uhka he ovat teille naisille.

Vierailija
14/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuullisia treffipalstoja ei ole. Niillä pitäisi olla pankkitasoinen tunnistautuminen ja parisuhteensa rekisteröineiden pitäisi toimittaa valtakirja, jolla osallistuminen hyväksytään.

Älkää naurako!

Vierailija
15/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla kokemuksellista vertailupohjaa miehenä treffilpalstoilla? Sillä kyse ei ole sukupuolisidonnaisesta asiasta. 

Vierailija
16/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää. Olen käyttänyt Tinderiä ja nettisaitteja. Ei minulle ole tullut vastaan kuin pari sellaista Tinderissä, jotka etsivät varattuna seuraa. Olen käynyt monilla treffeillä ja löytänyt hyvän miehen Tinderistä. Ehkä teidän naisten, jotka saavat paljon ehdotuksia varatuilta miehiltä, pitää tarkastaa oma profiilinne. Millaisen kuvan profiilinne antaa muille.

Vierailija
17/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin naisena inhottaa tämä. Tunnen syvää myötätuntoa vaimoja kohtaan, minuakin on varatut miehet liehitelleet mitä uskomattomin selityksin. En ala suhteeseen sellaisen kanssa. Yksi selitteli, että "yhteiskunta pakottaa sitoutumaan, blabla". Vastasin, että kuka pakotti sinut naimisiin vaimosi kanssa, yhteiskunta vai? Mitähän kaksi lastasi isästään ajattelisivat?

Olen luonnontieteitä opiskeleva nuori nainen ja hieman inhorealistinen, en romanttinen. Tajuan sen, että uroiden käyttäytyminen kaikkialla eläinkunnassa on samanlaista, kyseessä on syvälle koodattu vietti levittää siementä. Naiset inhoavat tätä tosiasiaa koska se ei vastaa unelmia joita omaan elämään liitetään mutta, noh, tosiasiat ovat tosiasioita. Uskollinen mies on lähinnä harvinaisuus. Harva mies kieltäytyy useista naisista.

Tämän vuoksi en itse ole parisuhteista lainkaan kiinnostunut. Ei se toimi kuitenkaan. Tulee joku nuorempi ja parempi. Olen kuitenkin itse monogaaminen enkä viitsi käyttää energiaa suhteen rakentamiseen kun mies kuitenkin haaveilee muista naisista. Omistaudun tulevalle uralleni.

Mitä jos sittenkin kohtaat sen oman joutsenuroosi! Naisiinkin on vahvasti koodattu oma viettinsä kyynisenä nykyaikanakin. Jos olisit tyttäreni toivoisin tätä sinulle :) M59

Vierailija
18/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset kiinnostuvat varatuista siksi, että parisuhdestatus on heidän silmissään tietynlainen laadun tae. Jos mies on muuallakin kelvannut, täytyy hänen olla hyvä. Toinen seikka on psykologinen, päiväkoti-ikäisilläkin lelut, joilla jo leikitään, kiinnostavat enemmän, vaikka koko laatikko olisi täynnä vapaana olevia leluja.

Juu, ei minustakaan järkevää, mutta muuta selitystä käytökselle en keksi. Olen siis itse huomannut, että kihlasormus tuntuu herättävän kiinnostusta radalla ihan eri tavalla kuin ilman.

Ymmärrän toki, että se suuri (järkevästi käyttäytyvä) naisten enemmistö ei näyttäydy minulle samalla tavoin, kuin nämä omaa oksaansa sahaavat. Toisin sanoen, harva nainen tulee erikseen sanomaan: "Hei, olisit ihan mukavan näköinen ja kiinnostava, mutta kun näyt kihlasormuksen perusteella olevan varattu, niin annetaan asian olla.", vaikka näin ajattelisikin.

Vierailija
19/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on kyllä melkoisen oksettavia.

Vierailija
20/83 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka sinua liehittelisi kuinka monta varattua miestä, ei se kerro miesten uskollisuudesta mitään. Eivät ne uskolliset miehet tule sinulle todistamaan uskollisuuttaan. Jos esim. puolet miehistä pettää, on se niin paljon, että sinulle riittää niitä "varattuja kosijoita", mutta silti puolet ei petä. Eli aika hyvät tsänssit saada onnellinen parisuhde.