Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ehdottaa hotellihuoneen varaamista, vaikka väittää olevansa sinkku

Vierailija
01.04.2019 |

Asumme samassa kaupungissa, joten illan jatkaminen treffien jälkeen toisen luona ei olisi ongelma. Mies kuitenkin on aikeissa varata hotellihuoneen, ja minulla hälytyskellot soivat. Odottaisiko kotona kuitenkin vaimo (kovasti kyllä väittää ettei näin ole)? Vai vieläkö päälle nelikymppinen asuu vanhemmillaan, eikä kehtaa viedä kotiinsa? Onko tälle mitään järkevää selitystä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minusta hotelli on mukavampi valinta.

En ollut ajatellut, että siinä olisi mitään outoa, mutta ilmeisesti naiset ajattelevat, sillä minullakin on kokemusta naisista, jotka ovat "kavahtaneet" tai kyseenalaistaneet valintaa. Yksikin alkoi kauhistella "olisipa kauheaa joku hotellihuone, haha" kun vihjailin, että voisi mennä hotelliin sitten yöksi. Hänestä siis maksulliset naiset viedään hotelliin (tosiasiassa 99% maksullisten tapaamisesta tehdään naisen kämpässä). 

Vierailija
22/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa hyvinkin olla naimisissa. Se oisi toisaalta mulle vähemmän kamala vaihtoehto kuin se, että kundin kämppä on kuin Hoarders-sarjasta. Olethan jo googlannut miehen ja tsekannut facet ja linkedinit?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää nämä jotka sanovat ettei halua viedä toista omaan kotiinsa jos on vasta tavannut: Eikö se ole vähän kieroutunutta että sen toisen kanssa kuitenkin ollaan intiimisti ja harrastetaan seksiä mutta ei luota sen vertaa että näyttäisi asuntonsa?

Ei kaikki jakele itseään ensitreffeillä tai edes toisilla.

Vierailija
24/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotelli on ihan hyvä idea. Jotenkin seksikkäämpää, kuin kulahtanut makuuhuone. Voitte keskittyä vain toisiinne, ei tarvitse miettiä mitä toinen ajattelee asunnosta, sisustuksesta ym.

Vierailija
25/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseessä ei ole ihan ensitreffit, niin musta hotelli on aika kiva idea, romanttinen. Kylpyammeet, hotelliaamiaiset ja muut pikku ekstrat :)

Vierailija
26/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa susta pelkkää seksiä.

Vierailija
27/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vähän ihmetyttää nämä jotka sanovat ettei halua viedä toista omaan kotiinsa jos on vasta tavannut: Eikö se ole vähän kieroutunutta että sen toisen kanssa kuitenkin ollaan intiimisti ja harrastetaan seksiä mutta ei luota sen vertaa että näyttäisi asuntonsa?

Jos nuo ovat esim. ensimmäiset treffit kymmeneen vuoteen, paras olla valmiudessa.

Vierailija
28/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varattu. Tai valehtelee kaiken itsestään nimeä myöten, eikä hslua sinun saavan mitään selville itsestään. Olisi totaalinen turn off, jos mies alkaisi ehdotella hotellia, jos itse olisin kiinnostunut vakavasta suhteesta.

Vierailija
29/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo ovat ensimmäiset treffit, minusta olisi todella mautonta varata hotellihuone (ja sinulta suostua menemään sinne). Siis että ikään kuin lupaisit harrastaa seksiä jonkun kanssa, jota et ole ikinä tavannut. Oletko mieleltäsi ihan terve?

Jos kerran asutte samassa kaupungissa, niin voit kertoa itse meneväsi kotiin yöksi. Ja jos miehen on ekoilla treffeillä pakko juoda niin paljon, ettei suoriudu keskustasta kotiinsa, niin menköön sinne hotelliin yksin.

Hotelliyö olisi romanttista järjestää silloin, kun pari on jo tavannut ja ihastunut toisiinsa ja haluaa pientä hemmottelua seuraaville treffeille.

Tuo mies taitaa kyllä olla varattu.

Vierailija
30/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sun kämpässä on vikana ettei sinne voi mennä? Ai niin, provo ei ota muuten tuulta purjeisiin.

Vierailija
31/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että mies on varattu. 

Onko siis ihmisten mielestä normaalia että ihan ekoilla treffeillä sovitaan että mennään hotelliin eli sänkyyn? Siis ei tod. ole normaalia!

N40

Vierailija
32/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä et halua syystä tai toisesta seksiä siellä huoneessa saamme lukea taas raiskauksesta ja kommenteissa miten oli oma vikasi kun sinne menit.

Vierailija
33/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo ovat esim. ensimmäiset treffit kymmeneen vuoteen, paras olla valmiudessa.

Naisilla harvemmin tuota tilannetta on.

Vierailija
34/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap katosi eli provo.

Vierailija
35/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on iso lapsi ja isäviikko/-viikonloppu. Toi oli ystäväni kohdalla syy mennä hotelliin.

Vierailija
36/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on. Tässä tilanteessa on valmis suuriin myönnytyksiin. Nyt en laske ;)

Vierailija
37/37 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on. Tässä tilanteessa on valmis suuriin myönnytyksiin. Nyt en laske ;)

Hyvä, polkase homma käyntiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan