Atrian liekkisiipi paketissa oli kaksi siipeä
Ostin tulisesti marinoidun kanansiipi paketin. Sisältö oli 12kpl nuijapäitä eli kanan koipia ja kaksi (siipeä). En kutsuisi tuota pakettia kanan siiviksi vaan kanan koiviksi.
Ameriikassa olisin varmaan saanut pettymyksestäni ja mielipahasta miljoona korvaukset.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä luen? Mietis nyt hetki minkä kokoisia on kanankoivet lihatiskissä, ja sitten että montako osaa kanan siivessä on. Kyllä, siipi on kanan yläraaja ja siinä on kolme osaa, joista kahta käytetään ruuanlaitossa. Siin siipipaketissa on niinku käsivarsia ja olkavarsia, ei mitään hiton koipia 🤣
Oon luullut että ne nuijat on pikku broilerien jalkoja....kaikkee sitä oppii kun melkeen nelikymppiseksi elää 🙄
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole koipia. Broilerin siipi koostuu kolmesta osasta: kärki, ”välipala” ja olkavarsi. Ihan niin kuin ihmisenkin käsivarsi. Käsi, käsivarsi ja olkavarsi.
Ne nuijat on olkavarsia ja ne palat, joissa on kaksi luuta ovat ”välipaloja”. Vain näitä ilmeisesti pidät virheellisesti siipinä.Niitä kärkiäkö ei sitten syödä? Vai tuleeko niistä broileri pullia ja pihvejä?
Siinä kärjessä ei ole juuri lihaksia. Sitä ei kannata hirveästi käsitellä, edes pulliksi. Menee proteiinikäsittelyyn -> eläin ruokaan.
Olen kyllä syönyt myös sitä kärkeä, ravintolassa tosin. Siinä annoksessa oli kaksi siipeä kokonaisena. On se nahka siinä kärkiosassakin rapeaksi paistettuna ihan hyvää.
Noissa paketeissahan niitä kärkiä ei ole.
No nyt on nuijia nuijalle!
Olipa hyvä, että selvisi, sekin ettei kyse ollutkaan Atriasta!
Tämmöistä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Sait enemmän lihaa ja olet nyt pettynyt. Sille joka keksi nämä että siivet voi myydä tyhmille kun laittaa tulista maustekastiketta niin pitäisi antaa Nobelin talouden palkinto. Jätteeksi menevät nahanriekaleet joiden sisällä on luuta ja ehkä 1/4 teelusikallista lihaa saatiin myytyä mehevällä kilohinnalla kansalle. Kun luut ottaa pois niin tulee niille nahanpalasille kova kilohinta.
Halpoja ne on...Pari euroo paketti ja ihan täyteen massu tulee jo paketillisesta. Lisäksi ne on sairaan hyviä rapeaksi paistettuna ja Siipi Weikkojen X-Hot kastikkeeseen upotettuina.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on nuijia nuijalle!
Olipa hyvä, että selvisi, sekin ettei kyse ollutkaan Atriasta!
Tämmöistä tänään.
Tuo oli melkoisen rumasti sanottu aloittajalle :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait enemmän lihaa ja olet nyt pettynyt. Sille joka keksi nämä että siivet voi myydä tyhmille kun laittaa tulista maustekastiketta niin pitäisi antaa Nobelin talouden palkinto. Jätteeksi menevät nahanriekaleet joiden sisällä on luuta ja ehkä 1/4 teelusikallista lihaa saatiin myytyä mehevällä kilohinnalla kansalle. Kun luut ottaa pois niin tulee niille nahanpalasille kova kilohinta.
Halpoja ne on...Pari euroo paketti ja ihan täyteen massu tulee jo paketillisesta. Lisäksi ne on sairaan hyviä rapeaksi paistettuna ja Siipi Weikkojen X-Hot kastikkeeseen upotettuina.
Parilla eurolla saat kolme koipireittä. Ja niihinkin saa hot-kastiketta.
Vierailija kirjoitti:
Ne nuijathan on paljon parempia! Niissä toisissa on pelkkää luuta.
Ne toisen on nimeltään "välipaloja" ja ne paistuu rapeammiksi, joten minun mielestä ne on parempia.
rottentotti kirjoitti:
Olen monesti miettinyt mitä lihaa ne oikeasti ovat.
Meinaatko että ovat nautaa, sikaa tai lammasta? Vai miten ?
Hah mikä keskustelu, ihan liian paljon ihmisiä jotka luulee sitä siipinuijaa koiveksi :D olisi varmaan kaikki tajunneet kyllä kun vähän olisi viitsitty miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse lähetän joka viikko johonkin yritykseen reklamaation, vaikka tuotteessa ei olisi ollut mitään vikaa. Aina saan vähintään tuotteen hinnan takaisin.
No etpä saa Postista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parilla eurolla saat kolme koipireittä. Ja niihinkin saa hot-kastiketta.
Ostan kastikkeet pulloissa kaupasta ja käytän niitä lähes kaikkiin ruokiin.
rottentotti kirjoitti:
Kyllä niiden on kanaa oltava, muuten puuttuis Evira.
Vierailija kirjoitti:
rottentotti kirjoitti:
Mutta mistäs ne kalkkunaleikkeleet tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
rottentotti kirjoitti:
Mutta mistäs ne kalkkunaleikkeleet tehdään?
No ei kait niitä voi tehdä muusta kuin kalkkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Hah mikä keskustelu, ihan liian paljon ihmisiä jotka luulee sitä siipinuijaa koiveksi :D olisi varmaan kaikki tajunneet kyllä kun vähän olisi viitsitty miettiä.
No ei opetettu koulussa kanan anatomiaa, enkä ole työskennellyt kana-alalla. Veikkaan että yli puolet luulee niitä nuijia koipipaloiksi.
Eikö kenelläkään keskustelijalla tule huono olo siitä, miten kyseisiä eläimiä kohdellaan? Itse en ole pystynyt syömään mitään kanattuotteita sen jälkeen kun näin dokumentin, miten nekin eläimet kärsivät. Ei kärsiviä eläimiä enää koskaan ihmisruoaksi.
Ne on siipiä ne "nuijatkin". Kanoilla on olka- ja kyynärvarsi kuten ihmiselläkin.
Missäs se nuijakohta on kokonaisena grillatussa broilerissa? Kyllä siinä broilerista lähtee ne siipipalat suoraan?
Niissä kärjissä ei ole lihaa, vain luuta ja nahkaa.