Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atrian liekkisiipi paketissa oli kaksi siipeä

Vierailija
31.03.2019 |

Ostin tulisesti marinoidun kanansiipi paketin. Sisältö oli 12kpl nuijapäitä eli kanan koipia ja kaksi (siipeä). En kutsuisi tuota pakettia kanan siiviksi vaan kanan koiviksi.

Ameriikassa olisin varmaan saanut pettymyksestäni ja mielipahasta miljoona korvaukset.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A true 1st world problem.

Vierailija
2/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitapa Atrialle palautetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ihan kaikissa siipipaketeissa. En tykkää niistä nuijista yhtään.

Vierailija
4/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Atrialle palautetta. Todennäköisesti pakkaamisessa on tapahtunut jokin virhe ja saat pienen hyvityksen.

Vierailija
5/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaus ja anteeksipyyntö Atrialle, kyseessä oli Kariniemen liekkisiivet. Piti kaivaa paketti roskiksesta kun alkoi epäilyttämään tuo valmistaja.

AP

Vierailija
6/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo.Lentokoneessakin on kaksi siipeä.

Vierailija
7/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole koipia. Broilerin siipi koostuu kolmesta osasta: kärki, ”välipala” ja olkavarsi. Ihan niin kuin ihmisenkin käsivarsi. Käsi, käsivarsi ja olkavarsi.

Ne nuijat on olkavarsia ja ne palat, joissa on kaksi luuta ovat ”välipaloja”. Vain näitä ilmeisesti pidät virheellisesti siipinä.

Vierailija
8/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nuijat eivät ole jalkoja vaan myös siiven osia. Se on osa joka on olkapäässä kiinni.

Vierailija
9/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne ole koipia. Broilerin siipi koostuu kolmesta osasta: kärki, ”välipala” ja olkavarsi. Ihan niin kuin ihmisenkin käsivarsi. Käsi, käsivarsi ja olkavarsi.

Ne nuijat on olkavarsia ja ne palat, joissa on kaksi luuta ovat ”välipaloja”. Vain näitä ilmeisesti pidät virheellisesti siipinä.

Täh...onko noin? Mä oon aina pitänyt niitä koipipaloina 😂

Vierailija
10/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap mutta joka päivä näköjään oppii jotain uutta :)

Vierailija
11/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne nuijatkin ovat siiven osasia, ei koipipaloja. Koipinuijat myydään eri paketissa.

Vierailija
12/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetän joka viikko johonkin yritykseen reklamaation, vaikka tuotteessa ei olisi ollut mitään vikaa. Aina saan vähintään tuotteen hinnan takaisin.

Vierailija
13/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä mä luen? Mietis nyt hetki minkä kokoisia on kanankoivet lihatiskissä, ja sitten että montako osaa kanan siivessä on. Kyllä, siipi on kanan yläraaja ja siinä on kolme osaa, joista kahta käytetään ruuanlaitossa. Siin siipipaketissa on niinku käsivarsia ja olkavarsia, ei mitään hiton koipia 🤣

Vierailija
14/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paketti on ollut Liekkisiipi-paketti ja siellä on ollut kaksi siipeä, niin silloinhan niitä on ollut tuplasti liikaa....

Vierailija
15/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin se on. Koipinuija on isompi kappale kuin olkavarsi. Ja on ne luut ja lihakset erilaisia siellä sisällä.

Vierailija
16/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä kärkiäkö ei sitten syödä? Vai tuleeko niistä broileri pullia ja pihvejä?

Vierailija
17/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait enemmän lihaa ja olet nyt pettynyt. Sille joka keksi nämä että siivet voi myydä tyhmille kun laittaa tulista maustekastiketta niin pitäisi antaa Nobelin talouden palkinto. Jätteeksi menevät nahanriekaleet joiden sisällä on luuta ja ehkä 1/4 teelusikallista lihaa saatiin myytyä mehevällä kilohinnalla kansalle. Kun luut ottaa pois niin tulee niille nahanpalasille kova kilohinta.

Vierailija
18/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin pienilla koivilla kana kavele, tipu kylla.

Vierailija
19/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt mitä lihaa ne oikeasti ovat.

Vierailija
20/49 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niitä kärkiäkö ei sitten syödä? Vai tuleeko niistä broileri pullia ja pihvejä?

Siinä kärjessä ei ole juuri lihaksia. Sitä ei kannata hirveästi käsitellä, edes pulliksi. Menee proteiinikäsittelyyn -> eläin ruokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi