Yrittäkääpä etsiä Areenasta Halla-ahon puheenjohtajatentti. Eipä löydy
https://areena.yle.fi/tv/ohjelmat/eduskuntavaalit-2019
#vastuullinenjournalismi
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Mulle lukee, että on tulossa katseltavaksi 28.3. Joku buginen iskenyt, mutta se ei ole mitenkään erikoista Areenassa. Toimii milloin mitenkin, jos toimii. Välillä ohjelmaa ei voi katsoa kuin johonkin asti, välillä ääni ja kuva ovat täysin pois synkasta ja välillä ei sitten toimi ollenkaan.
Ohjelma toimi vielä perjantai-iltana, kun katsoin Li:n tentin ja tuo käynnistyi automaattisesti heti sen jälkeen. Tästä saa nyt persumieliset ämpärikaupalla vettä myllyyn salaliittoteorioihinsa. Tosin itsekin haluaisin vielä katsoa Halla-ahon tentin, kun en päässyt sitä torstaina näkemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kaikki ps kannattajat, univormu päälle ja pasilaan.
Äänestän kyllä ps, mutta en ymmärrä mistä univormusta puhut. Jos tarkoitat jotain piip piip piip univormua, niin olet kyllä tyhmä ihminen.
Vaikea sanoa puhummeko samasta asiasta kun oot sensuroinut viestisi. Itse olin jotain ps pipoa tms. Kai sulta nyt jotain krääsää löytyy josta sut tunnistaa ps:n kannattajaksi. Muuten ei kannata lähteä pasilaan.
Meinaisko oodinin potilaita? Vatsarintaliikkeellä ei univormua lie?
Oodinin potilaiden t-paidan oli tilannut joku "viisas" ja mennyt se päällään hyökkimään Soinin kimppuun. Jokainen kyllä tietää, että millainen potilas tempauksen taustalla oikein oli.
Kumipää.
Vieläkö te jaksatte syytellä väärää miestä. Miksi helvetissä te ette osaa katsoa minkä näköinen jätkä siinä oli? Ei näytä yhtään tuolta, jota mustamaalaatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestän kyllä ps, mutta en ymmärrä mistä univormusta puhut. Jos tarkoitat jotain piip piip piip univormua, niin olet kyllä tyhmä ihminen.
Vaikea sanoa puhummeko samasta asiasta kun oot sensuroinut viestisi. Itse olin jotain ps pipoa tms. Kai sulta nyt jotain krääsää löytyy josta sut tunnistaa ps:n kannattajaksi. Muuten ei kannata lähteä pasilaan.
Ei löydy. Löytyykö vihreiltä, kepuleilta ja kokkareilta jokaiselta jotain krääsää jolla identifioituvat?
Yle ei ymmärrä että nämä satavat suoraan persujen laariin.
Vierailija kirjoitti:
On se vihdoin saatu sinne, mutta ei kyllä löytynyt suoraan areenasta tentin aikaan samalla tapaa kuin muiden kohdalla.
Sori, korjaan. On saatu ohlemiin listattua, mutta ei pysty vieläkään katsomaan...
"Tulossa katsottavaksi 28.3.2019 klo 21.00"
Ps:n vaalivoitto on vaarassa kun valtamedia evää pääsyn pelottavan hyvin argumentoivan mestarin vaalipuheeseen.
Satku vetoa että ette usko mitään teknistä häiriötä syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löydy. Löytyykö vihreiltä, kepuleilta ja kokkareilta jokaiselta jotain krääsää jolla identifioituvat?
No sun ei sitten kannata lähteä pasilaan tämän vakavan asian suututtamana. Joudut jupisemaan netissä. Mielenosoituksissa on tapana olla yhtenäisellä varustuksella.
Pyyhin Jussilla perseeni. Koko tentin vois poistaa Areenasta ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
No ei voisi. Suomessa on sallittua olla eri mieltä asioista.
Video oli jo Areenassa nähtävillä, mutta siinä toimittaja virheellisesti väitti Halla-ahon olevan maisteri, vaikka hän on tohtori. Yle teki ohjelmasta korjatun version, mutta sitä nettiin laitettaessa tapahtui jokin kömmähdys, ja sen vuoksi video on tulossa nettiin vasta klo 21. Ei tässä sen kummempaa salaliittoa ole takana.
Vierailija kirjoitti:
Video oli jo Areenassa nähtävillä, mutta siinä toimittaja virheellisesti väitti Halla-ahon olevan maisteri, vaikka hän on tohtori. Yle teki ohjelmasta korjatun version, mutta sitä nettiin laitettaessa tapahtui jokin kömmähdys, ja sen vuoksi video on tulossa nettiin vasta klo 21. Ei tässä sen kummempaa salaliittoa ole takana.
.. niin, 28.3.2019 klo 21.
Yhteensattuma on turhan suuri.
Yrittää vaikuttaa vaalitulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei auta, äänestän varmasti perussuomalaisia. Jopa asiantuntijat ovat sitä mieltä, että perussuomalaisilla on mahdollisuus pääministeripuolueeksi. Pääministeriä ei hiljennetä.
Mä alan kallistua sille kannalle, että äänestän persuja protestiksi. Tämä keissi antoi lisää pisteitä valinnalleni.
Vierailija kirjoitti:
Oletko vammainen kun monta kertaa kopsaat tismalleen saman lauseen joka ketjuun?
Onko sinulle niin mahtavan vaikea ponnistus kirjoittaa kokonaisia lauseita, että pitää pastettaa sama tuotos uudelleen ja uudelleen.
Pelle!
Vierailija kirjoitti:
Botti vai idiootti?
Sitä parempaa puuttumista kun siitäkin oli hetki sitten kova huoli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmistopäivistyksessä tapahtunut virhe Yle Areenassa on häivyttänyt monia muitakin julkaisuja kuin tuon Halla-ahon tentin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmistopäivistyksessä tapahtunut virhe Yle Areenassa on häivyttänyt monia muitakin julkaisuja kuin tuon Halla-ahon tentin.
Ensin se johtui siitä, että Halla-ahon tenttiä on korjattu. Nyt kyseessä on ohjelmistovirhe...?
Olipa kyllä viisaasti vedetty tentti 👍. Taitaa ääni mennä PS: lle vaikka ennen olen heitä vastustanut.
Ja teen mitä tahansa että SDP ei saisi valtaa.
On se vihdoin saatu sinne, mutta ei kyllä löytynyt suoraan areenasta tentin aikaan samalla tapaa kuin muiden kohdalla.