Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yrittäkääpä etsiä Areenasta Halla-ahon puheenjohtajatentti. Eipä löydy

Vierailija
31.03.2019 |

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneen muistissa oleva linkki väittää, että "ohjelman katseluaika on päättynyt". Ja video on tosiaan lähtenyt Areenan vaalitenttisivulta...

Jännä, kun kaikkien muiden puoluiden puheenjohtajien tenteillä on Areenassa vuosi katseluaikaa :D

Lähti Ylelle palautetta.

#vastuullistajournalismia?

Vierailija
22/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki ps kannattajat, univormu päälle ja pasilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset katso sitä Youtubesta:

Olet aika tyhmä jos et tajua mikä tässä on pointtina. Yle on verovaroilla maksettu ja ei sillä ole oikeus harjoittaa mitään poliittista perseilyä.

Vierailija
24/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kyllä ps, mutta en ymmärrä mistä univormusta puhut. Jos tarkoitat jotain piip piip piip univormua, niin olet kyllä tyhmä ihminen.

Vierailija
25/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole mahdollisuuksia pääministeripuolueeksi. Pitäisi saada yli 50 prosenttia äänistä. Ei ole mahdollista."

Niin että nyt ei ole mahdollisuuksia pääministeripuolueeksi kun kannatus löytyy, mutta ennen ei ollut mahdollisuuksia hallitukseen alkuunkaan. Vasemmiston pelko nähtävissä. Eiköhän se mene niin, että hallitustunnustelija päättää ketkä sinne hallitukseen OTETAAN.

Tällaisella yleissivistyksellä liikkeellä olevat sitten äänestävät persuja. Ei ihme, että niiden jutut uppoaa kansaan, kun tämmöisiä on kohderyhmässä. :D 

Vierailija
26/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa paniikilta jo.

Vierailija
27/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestän kyllä ps, mutta en ymmärrä mistä univormusta puhut. Jos tarkoitat jotain piip piip piip univormua, niin olet kyllä tyhmä ihminen.

Vaikea sanoa puhummeko samasta asiasta kun oot sensuroinut viestisi. Itse olin jotain ps pipoa tms. Kai sulta nyt jotain krääsää löytyy josta sut tunnistaa ps:n kannattajaksi. Muuten ei kannata lähteä pasilaan.

Vierailija
28/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle lukee, että on tulossa katseltavaksi 28.3. Joku buginen iskenyt, mutta se ei ole mitenkään erikoista Areenassa. Toimii milloin mitenkin, jos toimii. Välillä ohjelmaa ei voi katsoa kuin johonkin asti, välillä ääni ja kuva ovat täysin pois synkasta ja välillä ei sitten toimi ollenkaan. 

Vierailija
29/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tentti oli perjantaina ja ilmestyy nettiin kunhan porukka kerkiää sen työaikanaan käsitellä maanantaina. 

Linkki Sinisten videoon löytyy jo vaikka se tulee vasta huomenna. PS ei mitään.

Voi palikka teidän kanssanne. 

Vierailija
30/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneen muistissa oleva linkki väittää, että "ohjelman katseluaika on päättynyt". Ja video on tosiaan lähtenyt Areenan vaalitenttisivulta...

Jännä, kun kaikkien muiden puoluiden puheenjohtajien tenteillä on Areenassa vuosi katseluaikaa :D

Lähti Ylelle palautetta.

#vastuullistajournalismia?

No vttu _todellakin_ lähti palautetta !

Vierailija
31/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa puhummeko samasta asiasta kun oot sensuroinut viestisi. Itse olin jotain ps pipoa tms. Kai sulta nyt jotain krääsää löytyy josta sut tunnistaa ps:n kannattajaksi. Muuten ei kannata lähteä pasilaan.

Meinaisko oodinin potilaita? Vatsarintaliikkeellä ei univormua lie?

Vierailija
32/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun mestarinne on ottanut itselleen hallituksen osaatteko sanoa mitä hän määrää hallituksensa tekemään?

Yle-vero lopetetaan ja Ylen kanavat laitetaan maksukortin taakse, jolloin jokainen joka haluaa sitä katsella, ostakoon kortin.

Kaikki Suomessa olevat paperit-tomat laitetaan Seilin saarelle jossa on jo majoitus. 

So-ma-lialaisten palautukset aloitetaan koska So-ma-lia on rauhallinen maa.

Ettei vaan olis vaalilupaus, vähän epäilyttää. Mites todistettavasti kotimaista tekoa olevien vanhusten hoito? Onko mestarilla jotain määräystä valmiina tarjolla stm:n pallille otetulle ministerille? Vai säveltääkö lennossa?

Rajat laitetaan ns. kiinni ja tur-va-paik-kaa ei enää myönnetä.

Ko-touttamisrahat lopetetaan.

Vierailija
33/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en sitten tiedä mitä te siellä sunnuntaina luulette tekevänne kun tilaisuus oli perjantaina mutta senkus menette vaikka alasti

Vierailija
34/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle lukee, että on tulossa katseltavaksi 28.3. Joku buginen iskenyt, mutta se ei ole mitenkään erikoista Areenassa. Toimii milloin mitenkin, jos toimii. Välillä ohjelmaa ei voi katsoa kuin johonkin asti, välillä ääni ja kuva ovat täysin pois synkasta ja välillä ei sitten toimi ollenkaan. 

Miksi ne tapahtuu aina Halla-aholle?

Vierailija
35/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

en sitten tiedä mitä te siellä sunnuntaina luulette tekevänne kun tilaisuus oli perjantaina mutta senkus menette vaikka alasti

No jos meinaa niitä oodineja, niin niillähän on tapana kävellä parijonossa ensin jonnekin ja sitten mennä riviin töllöttämään. Nehän on jo käyneet tuijottelemassa suljettuja kaupungintaloja jne. 

Vierailija
36/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaisko oodinin potilaita? Vatsarintaliikkeellä ei univormua lie?

Oodinin potilaiden t-paidan oli tilannut joku "viisas" ja mennyt se päällään hyökkimään Soinin kimppuun. Jokainen kyllä tietää, että millainen potilas tempauksen taustalla oikein oli.

Kumipää.

Vierailija
37/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne tapahtuu aina Halla-aholle?

No tää on kyllä ihan eka ongelma minkä näen tapahtuvan Hallikselle. Nuo muut on olleet milloin missäkin ohjelmassa.

Vierailija
38/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksukortin taakse koko paska.

Kuinka valtakunnallinen verovaroin toimiva media toimia noin?

Vierailija
39/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun mestarinne on ottanut itselleen hallituksen osaatteko sanoa mitä hän määrää hallituksensa tekemään?

Yle-vero lopetetaan ja Ylen kanavat laitetaan maksukortin taakse, jolloin jokainen joka haluaa sitä katsella, ostakoon kortin.

Kaikki Suomessa olevat paperit-tomat laitetaan Seilin saarelle jossa on jo majoitus. 

So-ma-lialaisten palautukset aloitetaan koska So-ma-lia on rauhallinen maa.

Ettei vaan olis vaalilupaus, vähän epäilyttää. Mites todistettavasti kotimaista tekoa olevien vanhusten hoito? Onko mestarilla jotain määräystä valmiina tarjolla stm:n pallille otetulle ministerille? Vai säveltääkö lennossa?

Rajat laitetaan ns. kiinni ja tur-va-paik-kaa ei enää myönnetä.

Ko-touttamisrahat lopetetaan.

Vierailija
40/63 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Törmäsitkö vaalivaikuttamiseen netissä tai somessa?"

https://yle.fi/uutiset/3-10640863

"Tavoitteena puolueiden tuho ja demokratian murentaminen – näin vihamielinen vaalivaikuttaminen uhkaa myös Suomen vaaleja"

https://yle.fi/uutiset/3-10635205

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän