Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden tapailukumppanin mielestä olen liian seksuaalinen

Vierailija
31.03.2019 |

Hän alkoi puhua perjantaina, että harrastanko seksiä myös muiden miesten kanssa, koska olen niin himokas ja seksuaalinen. Hän epäilee, ettei yksi mies riitä minulle. No en tietenkään harrasta. Enpä olisi uskonut, että tästäkin asiasta voi tulla ongelma.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaa nyt naiset ymmärtää, että ei tarkoittaa ei sanotaan se missä vaiheessa tahansa.

Vierailija
42/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä miehiä kannattaa välttää. Ihmisillä nyt vaan on erilaiset seksihalut eikä se aikaa myöden helpota. 

Itse en ole kertaakaan tullut torjutuksi seksissä, enkä ole torjunut miesten aloitteita (ellei ole menkat ollut, tosin olen sitten muilla tavoilla hoidellut miestä), silti olen parisuhteeseen kelpaamaton. Luulisi että tällainen kaikin puolin tyydyttävä suhde olisi miehen unelma, mutta olen ilmeisesti ollut väärässä. Ilmeisesti olen liian innokas ja halukas, eikä minussa ole mitään haastetta. Pitäisi varmaan muuttua v-mäiseksi pihtariksi, että kelpaisin jollekin parisuhteeseen. Miksei muuten se pihtailu ole epäilyttävää käytöstä naiselta, miksei ne ajattele, että tuo on käynyt jo jonkun muun pantavana kun ei halua seksiä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pitäis antaa mutta ei saisi haluta itse. Ei saisi nauttia siitä, eikä teeskennellä nauttivansa, mutta ei saisi myöskään olla mikään lahna. Jos tällaisia merkkejä alkaa näkyä, kannattaa juosta ja lujaa, ja etsiä mies joka on terve päästään.

Vierailija
44/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, pitäis antaa mutta ei saisi haluta itse. Ei saisi nauttia siitä, eikä teeskennellä nauttivansa, mutta ei saisi myöskään olla mikään lahna. Jos tällaisia merkkejä alkaa näkyä, kannattaa juosta ja lujaa, ja etsiä mies joka on terve päästään.

Oman tapailuhistorian perusteella sellaisia ei ole. Pitää varmaan siirtyä naisiin.

Vierailija
45/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja-Patja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman tapailuhistorian perusteella sellaisia ei ole. Pitää varmaan siirtyä naisiin.

En tiedä mistä niitä miehiä olet löytänyt, mutta selvästi sulla on prosessissa jotain vikaa, jos toistuvasti kohdalle osuu jotain sekopäitä. Eli tosiaan kannattaa varmaankin siirtyä naisiin ainakin erilaisiin miehiin. Tai molempiin.

Suurimmalla osalla ihmisistähän tuollaista ongelmaa ei ole.

Vierailija
46/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin erisuuruiset seksuaaliset halut muodostavat jatkossa ongelmia. Jos jo alkuvaiheessa halut poikkeavat suuresti toisistaan, ero todennäköisesti vain kasvaa jatkossa. Ei lupaa hyvää suhteen kestolle.

No mies on myös erittäin seksuaalinen ja erittäin hyvä ja kestävä niissä hommissa ja sen takia olen täysin yllättynyt tästä reaktiosta. Hän myös läpsi rintani ihan mustelmille, koska muka halusi rajumpaa seksiä. Annoin tehdä sen, mutta nyt tajusin, että se oli vain merkki "niille muille miehille", joita ei edes ole olemassa. 

Eli mies on myös väkivaltainen. Aloittaja, juokse. Olet vaarassa.

Oli kyse sitten rajun seksin haluamisesta tai ihan mistä muusta tahansa, mies pahoinpiteli sinua. Se, että haluaa läpsiä naisen mustelmille on silkkaa sadismia. Ja se on vaarallista.

No minä itse annoin ne rinnat lyödä mustelmille seksin aikana. Tosin nyt tajuan että se oli merkki niille " toisille miehille", joita ei ole edes olemassa. 

Se, että joku haluaa tehdä sinulle tuollaista kertoo, että hän on sadisti. Tuollainen mieltymys kertoo siitä, että mies nauttii naisen satuttamisesta. Mieti tätä. Sadistinen mies on vaarallinen mies. Osa näistä on sitten tehnyt paljon pahempaakin, ja täysin vastentahtoiselle kohteelle.

Älä muutenkaan anna tehdä itsellesi asioita, jotka tuntuvat pahalta. Sinulla on oikeus kieltäytyä, ja omista rajoistaan kannattaa pitää kiinni.

Kävin sukulaisen luona kylässä ja saunottiin yhdessä. Hän ihan totaalisesti järkyttyi mustista rinnoistani. Näyttää kyllä pahemmalta mitä se on, mutta oli kyllä herätyskello. 

Vierailija
47/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen myös törmännyt samaan. Tykkään seksistä todella paljon, mutta olen ehdottoman uskollinen kumppanille. Ehkä joku itseluottamus puutos taustalla miehellä. Tyyliin miten mä voisin riittää.

Vierailija
48/51 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella yleistä. Miehet kyllä kovasti julistaa haluavansa naisen joka ei pihtaa ja haluaa muulloinkin kun jouluna ja juhannuksena peiton alla, mutta sitten kun nainen oikeasti on halukas niin ehei, ei kelpaa koska nainenhan on ihan liian rietas ja taatusti uskotonkin joka n*ssii kaverit ja naapuritkin.

Niinpä. Lisäksi oikeasti yksikään mies ei kestä ja jaksa naista joka haluaa koko ajan. Luulisi ettå mies olisi onnessaan ja imarreltu kun nainen niin haluaa juuri häntä ja saa niin hyvää ettå ei saa siitå tarpeekseen mutta ei. Sellaisessa naisessa on jotain vikaa eli haluaa ja nauttii seksistä. Eihän se käy.

Vierailija
49/51 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni julistaa haluavansa halukkaan naisen. Kuulostaahan se varmasti kivalta joo, mutta harva tosielämässä pärjää minunlaiseni, aina himokkaan, kanssa.

Miehen tarvii olla hyvin varma itsestään seksuaalisesti, jotta "kestää" tämän. Onneksi omani on, ja pitää tätä erikoisena, jopa ainutlaatuisena, ja hienona asiana. Jos joku vonkaa, se olen minä eikä hän!  :D

Harva mies myöskään jaksaa, pystyy ja haluaa tarpeeksi paljon ja usein. Äärimmäisen harva.

Vierailija
50/51 |
02.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parin erisuuruiset seksuaaliset halut muodostavat jatkossa ongelmia. Jos jo alkuvaiheessa halut poikkeavat suuresti toisistaan, ero todennäköisesti vain kasvaa jatkossa. Ei lupaa hyvää suhteen kestolle.

No mies on myös erittäin seksuaalinen ja erittäin hyvä ja kestävä niissä hommissa ja sen takia olen täysin yllättynyt tästä reaktiosta. Hän myös läpsi rintani ihan mustelmille, koska muka halusi rajumpaa seksiä. Annoin tehdä sen, mutta nyt tajusin, että se oli vain merkki "niille muille miehille", joita ei edes ole olemassa. 

Mulla kävi vähän sama homma. Tapailukumppani piti muka rajummasta touhusta, vaikka piiskaaminen johtui siit äettä hän halusi jättää merkin "muille miehille". Tämän "merkkaamisen" jälkeen miehestä ei välttämättä kuulunut mitään siihen asti, kunnes taas oli merkkaamisen aika. Halusi siis vain käydä paneskelemassa mua, mutta kukaan muu ei olisi saanut. Mut eipä ukko tiennyt että asian valjetessa minulle, mulla oli parikin muuta miestä kierroksessa, ja että hänen ihmettelynsä miten voi vieläkin olla tkamuksessa mustelma, johtui siitä että se mustelma ei ollut hänen tekemänsä ;)

Vierailija
51/51 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoitti:

Hän alkoi puhua perjantaina, että harrastanko seksiä myös muiden miesten kanssa, koska olen niin himokas ja seksuaalinen. Hän epäilee, ettei yksi mies riitä minulle. No en tietenkään harrasta. Enpä olisi uskonut, että tästäkin asiasta voi tulla ongelma.

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut sama ongelma. En harrasta esim. yhdenillanjuttuja niin ihastuessa/tapaillessa sitten tekee senkin edestä mieli seksiä. Tätä on pidetty jotenkin epäilyttävänä ja useamman kerran oon saanut kuulla olevani seksihullu (negatiivisessa mielessä).

Vierailija kirjoitti:

Itselläni oli miesystävä kariutuneen 20v avioliiton jälkeen noin 5v myöhemmin joka oli ensimmäinen joka sytytti uinuneen halun. Hän alkoi myös epäilemään käynkö muuallakin kun olen niin innokas.

Kyllä loukkasi ja pahasti. En ollut huolinut näitä yhden yön seuralaisia ja sitten olinkin liian kaikkee.

Teillä kaikilla on sama ongelma, omituinen asenne yhden yön juttuja kohtaan.

Alkakaa harrastamaan yhden yön juttuja, niin huomaatte että seksi on kivaa ja voitte harrastaa sitä niin paljon kuin haluatte ja vielä erilaista seksiä erilaisten ihmisten kanssa.

Askelta pidemmälle vietynä tuosta kehittyy FWB-suhteita, jolloin ei tarvitse edes miettiä uusiin ihmisiin tutustumista, jos se tuntuu jotenkin haastavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi