Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uuden tapailukumppanin mielestä olen liian seksuaalinen

Vierailija
31.03.2019 |

Hän alkoi puhua perjantaina, että harrastanko seksiä myös muiden miesten kanssa, koska olen niin himokas ja seksuaalinen. Hän epäilee, ettei yksi mies riitä minulle. No en tietenkään harrasta. Enpä olisi uskonut, että tästäkin asiasta voi tulla ongelma.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon.

Vierailija
22/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut sama ongelma. En harrasta esim. yhdenillanjuttuja niin ihastuessa/tapaillessa sitten tekee senkin edestä mieli seksiä. Tätä on pidetty jotenkin epäilyttävänä ja useamman kerran oon saanut kuulla olevani seksihullu (negatiivisessa mielessä). Yksi mies jopa kiusasi ensin kiihottamalla (esileikit) ja sitten ei antanutkaan, nauroi vaan kun olin itku kurkussa ja turhautuneena. Kun lähdin kotiin niin vähän ajan päästä tulikin tekstiviesti että "Nyt tekis vähän mieli ;-)...". Sairasta.

Nyt ei olekaan tehnyt pitkään aikaan mieli seksiä kun tuli jotenkin niin likainen olo tuon edellisen tapailukumppanin käytöksestä.

"Naiset ovat vahvempi sukupuoli!!!!", mutta sitten kuitenkin romahdetaan henkisesti kun mies ei hinkannutkaan loppuun asti xD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin erisuuruiset seksuaaliset halut muodostavat jatkossa ongelmia. Jos jo alkuvaiheessa halut poikkeavat suuresti toisistaan, ero todennäköisesti vain kasvaa jatkossa. Ei lupaa hyvää suhteen kestolle.

Vierailija
24/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut sama ongelma. En harrasta esim. yhdenillanjuttuja niin ihastuessa/tapaillessa sitten tekee senkin edestä mieli seksiä. Tätä on pidetty jotenkin epäilyttävänä ja useamman kerran oon saanut kuulla olevani seksihullu (negatiivisessa mielessä). Yksi mies jopa kiusasi ensin kiihottamalla (esileikit) ja sitten ei antanutkaan, nauroi vaan kun olin itku kurkussa ja turhautuneena. Kun lähdin kotiin niin vähän ajan päästä tulikin tekstiviesti että "Nyt tekis vähän mieli ;-)...". Sairasta.

Nyt ei olekaan tehnyt pitkään aikaan mieli seksiä kun tuli jotenkin niin likainen olo tuon edellisen tapailukumppanin käytöksestä.

"Naiset ovat vahvempi sukupuoli!!!!", mutta sitten kuitenkin romahdetaan henkisesti kun mies ei hinkannutkaan loppuun asti xD

Olen eri, mutta kyllä se on tahallista kiusantekoa, että ensi tahallaan kiihotetaan tiettyyn pisteeseen ja yhtäkkiä laitetaankin peli poikki ihan kiusalla. Tuo ei ole mitenkään hauskaa ja käy itsetuntoon tosi pahasti. 

Vierailija
25/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parin erisuuruiset seksuaaliset halut muodostavat jatkossa ongelmia. Jos jo alkuvaiheessa halut poikkeavat suuresti toisistaan, ero todennäköisesti vain kasvaa jatkossa. Ei lupaa hyvää suhteen kestolle.

No mies on myös erittäin seksuaalinen ja erittäin hyvä ja kestävä niissä hommissa ja sen takia olen täysin yllättynyt tästä reaktiosta. Hän myös läpsi rintani ihan mustelmille, koska muka halusi rajumpaa seksiä. Annoin tehdä sen, mutta nyt tajusin, että se oli vain merkki "niille muille miehille", joita ei edes ole olemassa. 

Vierailija
26/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta kyllä se on tahallista kiusantekoa, että ensi tahallaan kiihotetaan tiettyyn pisteeseen ja yhtäkkiä laitetaankin peli poikki ihan kiusalla. Tuo ei ole mitenkään hauskaa ja käy itsetuntoon tosi pahasti. 

Muistutan tähän väliin, että se "pelin poikki pistäminen" ei aina ole tahallista kiusantekoa. Mutta siitä tässä ketjussa ei nyt taidettukaan puhua

Vierailija
27/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko, kun joskus 10 vuotta sitten oli ihan ok vielä sanoa "ei pidä antaa ymmärtää, jos ei ymmärrä antaa, hohhoh"?

Vierailija
28/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tämä on miehille ongelma? Nauttisi nyt hyvästä seksitä ja hyvästä parisuhteesta. Miksi alkaa luoda ongelmia kun niitä ei edes ole?

Vierailija
29/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh, itsehän en kelpaa tämän takia kenellekään miehelle parisuhteeseen, vaan aina nämä deittaamani miehet (tähän mennessä 11) ovat valinneet jonkun siveämmän. Sitten eroavat jonkin ajan päästä siitä siveyden sipulista, ja tulevat minulta ruinaamaan seksiä, kun luulevat että suostun laastaripatjaksi anytime, kun "onhan se ennenkin ollut helppo ja mutkaton seksin suhteen" tai jotakin tällaista kai ne ajattelee.

Pitääkö minun oikeasti alkaa pihtaamaan ja leikkimään ettei seksi muka kiinnosta, jotta saisin haaveilemani parisuhteen? 

Vierailija
30/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tuossa on kyseessä mies, jonka mielestä vain mies saa nauttia seksistä, naisen pitäisi olla siihen aina valmis kun mies haluaa mutta olla itse nauttimatta siitä. Moni mieshän itse asiassa vielä nykyäänkin luulee, että naiset eivät edes voi nauttia itse seksistä vaan harrastavat sitä vain saadakseen mieheltä jotain vastineeksi.

Vierailija
31/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja-Patja kirjoitti:

Jooh, itsehän en kelpaa tämän takia kenellekään miehelle parisuhteeseen, vaan aina nämä deittaamani miehet (tähän mennessä 11) ovat valinneet jonkun siveämmän. Sitten eroavat jonkin ajan päästä siitä siveyden sipulista, ja tulevat minulta ruinaamaan seksiä, kun luulevat että suostun laastaripatjaksi anytime, kun "onhan se ennenkin ollut helppo ja mutkaton seksin suhteen" tai jotakin tällaista kai ne ajattelee.

Pitääkö minun oikeasti alkaa pihtaamaan ja leikkimään ettei seksi muka kiinnosta, jotta saisin haaveilemani parisuhteen? 

Miehet on tuossa joskus hauskoja; eivät tajua, ettei naiset ajattele kuin miehet. Siis sillä lailla, että jos vaan seksi on hyvää, niin se käy naiselle nyt ja vastakin, oli tilanne ja tapahtumat siinä välissä mitä tahansa.

Naisella tulee se jokin ylpeys vastaan vähän aiemmin. Mies on ihan ihmeissään, että häh, sähän nautit siitä seksistä, miten muka enää ei kiinnosta.

Vierailija
32/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mies on myös erittäin seksuaalinen ja erittäin hyvä ja kestävä niissä hommissa ja sen takia olen täysin yllättynyt tästä reaktiosta. Hän myös läpsi rintani ihan mustelmille, koska muka halusi rajumpaa seksiä. Annoin tehdä sen, mutta nyt tajusin, että se oli vain merkki "niille muille miehille", joita ei edes ole olemassa. 

Eli mies on myös väkivaltainen. Aloittaja, juokse. Olet vaarassa.

Oli kyse sitten rajun seksin haluamisesta tai ihan mistä muusta tahansa, mies pahoinpiteli sinua. Se, että haluaa läpsiä naisen mustelmille on silkkaa sadismia. Ja se on vaarallista.

Vierailija
33/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ongelma on, että nykyään vain mystisesti "tapaillaan", eikä seurustella.

Vierailija
34/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella yleistä. Miehet kyllä kovasti julistaa haluavansa naisen joka ei pihtaa ja haluaa muulloinkin kun jouluna ja juhannuksena peiton alla, mutta sitten kun nainen oikeasti on halukas niin ehei, ei kelpaa koska nainenhan on ihan liian rietas ja taatusti uskotonkin joka n*ssii kaverit ja naapuritkin.

Voin puhua vain omasta puolesta. Mä tykkään kun nainen on halukas ja tekee jopa aloitteita. Nykyinen oli pari ensimmäistä vuotta niin halukas että luulin lopultakin tavanneeni yhtä halukkaan mitä itse olen. Jutut ja käytös sellaista etten ole koskaan epäillyt pettämistä. Yhdessä oltu jotain 8 vuotta ja äksöniä saisi olla enemmän.

Vierailija
35/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katja-Patja kirjoitti:

Miehet on tuossa joskus hauskoja; eivät tajua, ettei naiset ajattele kuin miehet. Siis sillä lailla, että jos vaan seksi on hyvää, niin se käy naiselle nyt ja vastakin, oli tilanne ja tapahtumat siinä välissä mitä tahansa.

Naisella tulee se jokin ylpeys vastaan vähän aiemmin. Mies on ihan ihmeissään, että häh, sähän nautit siitä seksistä, miten muka enää ei kiinnosta.

Tuo on kyllä harvinaisen totta, että joka kerta ne äimistyvät, miksei enää seksi kelpaakaan, sitten kun sanon että tapaan miehiä vain parisuhdemielessä, niin ne sanoo että haluavat olla sinkkuna, eli ilmeisesti seksi ja muut parisuhde-edut kyllä kiinnostaisi siihen asti, kunnes löytyy taas joku vakavasti otettava siveyden sipuli heilaksi. Jopa vuosien jälkeen jotkut yrittävät mouruta minulta seksiä varsinkin näin keväisin - yksi tällainen on jo ottanut tänä vuonna yhteyttä, vaikka tiettävästi seurustelee. 

Vierailija
36/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todella yleistä. Miehet kyllä kovasti julistaa haluavansa naisen joka ei pihtaa ja haluaa muulloinkin kun jouluna ja juhannuksena peiton alla, mutta sitten kun nainen oikeasti on halukas niin ehei, ei kelpaa koska nainenhan on ihan liian rietas ja taatusti uskotonkin joka n*ssii kaverit ja naapuritkin.

Voin puhua vain omasta puolesta. Mä tykkään kun nainen on halukas ja tekee jopa aloitteita. Nykyinen oli pari ensimmäistä vuotta niin halukas että luulin lopultakin tavanneeni yhtä halukkaan mitä itse olen. Jutut ja käytös sellaista etten ole koskaan epäillyt pettämistä. Yhdessä oltu jotain 8 vuotta ja äksöniä saisi olla enemmän.

Äläpä viitsi jakaa täällä disinformaatiota, että joku viaton nainen sortuisi olemaan pahaa-aavistamatta liian helppo. Älkää langetko näihin trolleihin!

Vierailija
37/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlainen kuin sinä.  Korkea libido, mutten halua muita.  Seksuaalinen haluni kanavoituu kumppaniini tai sitten hoitelen itseäni muuten yksin. 

Olen huomannut, että joidenkin ihmisten on vaikea ymmärtää tätä. He olettavat, että kerta haluaisin usein, haluaisin myös monia muita ihmisiä. Se ei toimi itselläni niin. Tämä siis oli vain vertaistukikommentti. ;)

Vierailija
38/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kyse sitten rajun seksin haluamisesta tai ihan mistä muusta tahansa, mies pahoinpiteli sinua. Se, että haluaa läpsiä naisen mustelmille on silkkaa sadismia. Ja se on vaarallista.

No minä itse annoin ne rinnat lyödä mustelmille seksin aikana. Tosin nyt tajuan että se oli merkki niille " toisille miehille", joita ei ole edes olemassa. 

Vierailija
39/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi oli sellaista kiuantekoa, että ensimmäisen kerran jälkeen ei toisia treffejä olisi ollut luvassa. Hyi hitto mikä äijä. 

Vierailija
40/51 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä itse annoin ne rinnat lyödä mustelmille seksin aikana. Tosin nyt tajuan että se oli merkki niille " toisille miehille", joita ei ole edes olemassa. 

Se, että joku haluaa tehdä sinulle tuollaista kertoo, että hän on sadisti. Tuollainen mieltymys kertoo siitä, että mies nauttii naisen satuttamisesta. Mieti tätä. Sadistinen mies on vaarallinen mies. Osa näistä on sitten tehnyt paljon pahempaakin, ja täysin vastentahtoiselle kohteelle.

Älä muutenkaan anna tehdä itsellesi asioita, jotka tuntuvat pahalta. Sinulla on oikeus kieltäytyä, ja omista rajoistaan kannattaa pitää kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi