Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihtunut 20 kiloa viime syksystä

Vierailija
31.03.2019 |

Lähtöpainoni oli 84kg. Vaikka kuinka yritin ajetella kehopositiivisesti ja olla kaunis sellaisena kuin olen, olin silti alitajuisesti tyytymätön itseeni. Tuntui, että jokainen vaate puristaa ja kiristää, ja näytin jokaisessa valokuvassa kamalalta.

Viime syksynä päätin että nyt saa riittää. Lopetin viinin lipittämisen ja vaalean leivän syömisen ja aloin kävellä. Ensin pikkulenkkejä, sitten pidensin niitä pikkuhiljaa. Aluksi paino putosi tuskastuttavan hitaasti. Tuntui rasittavalta viikkojen lenkkeilyn jälkeen että painoa oli lähtenyt hikiset puolitoista kiloa. Mutta kun paino joulun tienoilla alkoi laskea, se putosikin vauhdilla. Nyt painan 64kg.

Jatkan yhä kävelylenkkejä, juon hyvin harvoin alkoholia enkä syö vaaleaa leipää edelleenkään.

Vihdoin kehoni tuntuu siltä, kuin olen sen halunnut tuntuvan. En hikoile jatkuvasti ja vaatteet näyttävät vihdoin taas kivoilta päälläni. Tsemppiä niille jotka kamppailevat painonsa kanssa. En ikinä uskonut että itse pystyisin tähän, mutta onnistuin jotenkin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Enää 10 kg jäljellä.

Vierailija
2/2 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Itsekin olen pudottanut painoa yli 30kg muutamassa vuodessa, nyt olen siinä vaiheessa viimeisetkin ylimääräiset kilot alkaa lähteä ja keho tuntuu kireämmältä. Motivaatiokin on kohdillaan juuri sopivasti ennen kesää😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi