Keski-ikäinen nainen, paljonko sinulla on ylipainoa?
Minulla on ylipainoa n.5kg. Olen 55-vuotias nainen. Harrastan liikuntaa, mutta tykkään myös hyvästä ruoasta ja viinistä.
Kommentit (68)
37 vuotta, ylipainoa 4 kiloa. En tosin ole varma, onko tämä varsinaisesti ylipainoa, sillä treenaan salilla useita kertoja viikossa. En ole käynyt kehonkoostumusmittauksessa, joten en tiedä kroppani lihasmassan ja rasvan suhdetta. Minulle mahtuvat kuitenkin koon 38 vaatteet ja vyötärönympärykseni on 72 cm, eli en pidä itseäni kovin lihavana, vaikka painoindeksin mukaan sellainen olenkin.
Pitäs tiputtaa tonne 73 kg,semmonen kilomäärä missä olin kymmenisen vuotta.Oli raskas syksyllä ja paino nousi 80 kiloon. Elikkä ylimäärästä 7 kiloo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on salakavalasti hiipinyt raskauden aikana ja viidessä seuraavassa vuodessa 40kg ylimääräistä. Mies sanoi että jättää mut jos en laihdu takaisin entisiin mittoihini vuodessa.
Aiot laihduttaa miehen käskystä?
Jos haluut päästä tylsästä ukosta eroon niin älä laihduta.
43 v, alipainon rajoilla kuten aina ennenkin. Johtunee geeneistä ja huonosta ruokahalusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on salakavalasti hiipinyt raskauden aikana ja viidessä seuraavassa vuodessa 40kg ylimääräistä. Mies sanoi että jättää mut jos en laihdu takaisin entisiin mittoihini vuodessa.
Aiot laihduttaa miehen käskystä?
No heräsin ajatukseen jun nyt siitä sanottiin suoraan. Ymmärrän senkin että eihän mieheni olisi minun kanssa alkanut olemaan jos olisin ollut tässä painossa 10v sitten.
43v, ylipainoa ei ole koskaan ollut, eikä ole nytkään. Lapsia kolme (13v, 19v ja 18v).
Treenaan 4 krt vkossa. Sali, cross training, nyrkkeily ja jooga. Pituus 168cm ja painoa n.59kg. Oon aika tikissä.
Olen 39-vuotias, 166 senttiä pitkä ja painan tällä hetkellä noin 68 kg. Olisiko tuossa muutama kilo ylipainoa? On oikeastaan vähän hassua, että moniin työkavereihini verrattuna olen hoikka ja suorastaan siro. Ilmeisesti ylipainoisuudesta on tullut normaalia.
Joskus jo vuosikymmeniä sitten päätin, että minulle sopiva paino on 58,5 kg, kun mittaa on 165 cm. Aika hyvin on päätös pitänyt, ja jos paino alkaa hipoa 60 kg, on kurinpalautuksen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaista ylipainoa ei ole, mutta haluaisin saada 3kg painoa pois. Salakavalasti hiipinyt tässä parin vuoden aikana nuo kilot. Nyt 167cm ja 62kg. 41v.
Bongattu ”ihannepainoni on 59 kiloa” -mamma!
Mä olen sun pituisesi ja ikäisesi, ja mulle sopiva paino on noin 60 kg.
Täällä vielä yksi "ihannepainoni on alle 60 kg" mummomamma.
Olen samoin 167-168cm, ikää jo 61v ja painoa tod näk himpun päälle 60 kg.
Epäilen, ettei tuo laske, ellen lopeta pullistelua eli runkojen sahausta käsivoimin, halkojen hakkuuta ja kotitilan remonttitöitä. Ruista kertyy muuallekin kuin ranteeseen. Irtolöllöjä ei ole, vaikka kiloja onkin.
Ei yhtään, bmi 20. Tykkään herkutella, enkä pyöräilyä lukuunottamatta juuri urheile, näissä olisi siis silti parantamisen varaa. N48
20 kiloa. Kymmenen kun saisi tuosta pois, niin olisin tyytyväinen, mutta toistaiseksi en ole saanut mitään asialle tehtyä.