Palstailijoiden keski-ikä taitaa olla jo lähemmäs 50v
Kommentit (37)
Jep. Kesällä tulee minulla 50v täyteen.
Parin kk:n päästä 60.
Sweet sixty 😚
Mick Jaggerkin vasta nyt 70 iässä sairaalaan.
Toisaalta, Matti N. menehtyi jo minun ikäisenä. Kuoli nuorena.
Ei lähelläkään. Muistuta minua 20 vuoden päästä.
Keskusteluavauksista päätellen suurin osa on jotain 18-25 vuotiaita someprinsessoja.
Kyllä ja itseasiassa vähän ylikin. Kun sinäkin Ap tulet tähän ikään, niin jutut on vähän semmosii. 😉
Kerro sä ap jotain ihquja instajuttuja meille?
Helkkaristi S24:en sinkut palstan urpoja täällä,huomaa sanoista ja teoria lässytyksistä. Miksi piti tännekkin?! ^-^
Vierailija kirjoitti:
Kerro sä ap jotain ihquja instajuttuja meille?
Kyllä täällä vauvojenkin äidit saa käydä :)
Vierailija kirjoitti:
Täällä herra 53v
Sinkkumies joka täyttää kohta 54 ilmoittautuu palstalle :)
Vierailija kirjoitti:
Helkkaristi S24:en sinkut palstan urpoja täällä,huomaa sanoista ja teoria lässytyksistä. Miksi piti tännekkin?! ^-^
Se on se aktiivinen 1%, joka kirjoittelee päivät pitkät nettiin. Yhteistä tuolle porukalle on yksinäisyys. Eli maailmankuva, joka palstaltaltä välittyy, kuvastaa 1 prosentin maailmankuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on se aktiivinen 1%, joka kirjoittelee päivät pitkät nettiin. Yhteistä tuolle porukalle on yksinäisyys. Eli maailmankuva, joka palstaltaltä välittyy, kuvastaa 1 prosentin maailmankuvaa.
Oon palstalla aamusta iltaan kun oon sauraseläkkeellä
Löysin palstan 18 vuotta sitten, kun odotin ensimmäistä lastani. Olen pian 45 vuotias ja harvoin täältä löytyy enää mitään kivaa luettavaa, vaan jutut ovat teinimäistä ja haukotuttavan tylsiä.
Tuossa Sanni ja Eveliina ketjussa kaikki kirjoittajat ovat 10-12v.
Täällä on varmaan pari sataa aktiivia joista osa postailee tosi paljon.
Aika ohueksi jää nää järkiketjut täällä.
Se on harmi.
Joo, totta mutta ite oon henkisesti n. 18 vuotiaan tasolla, jos en alempanakin.
Eli millaisia?