Keski-ikäinen nainen, paljonko sinulla on ylipainoa?
Minulla on ylipainoa n.5kg. Olen 55-vuotias nainen. Harrastan liikuntaa, mutta tykkään myös hyvästä ruoasta ja viinistä.
Kommentit (68)
44-vuotias, ylipainoa n. 20 kg, ollut jo vuosia, olen jämähtänyt tähän painoon. Haluaisin saada n. 10 kg pois, mutta olen liian laiska laihduttamaan.
Itse lähenen keski-ikää, ikää(vai olenko jo?) nyt 36-v.(37 tänä vuonna)
Ylipainoa on tasan 20 kiloa 🙈
Toivottavasti nelikymppiset juhlin normaalipainoisena! Kymmenen kiloa olen jo laihduttanut.
Ja voin sanoa että hidasta on ja vaikeaa. Olen jo miettinyt että onko minulla joku insuliiniresistenssi tullut kun niin hitaasti paino tippuu tiukasta ruokavaliosta huolimatta. Mutta pääasia että tippuu ja en saa 2-tyypin diabetestä 40-vuotislahjaksi!
44v nainen. Pituutta 170 ja paino 72. Tavoitteena saada 5 kg pois, vaikka olen vielä bmi normin sisällä. Olo olisi sitten energisempi.
5 kiloa. Se on tullut viimeisen vuoden aikana.
Treenaan 2-3 x viikossa, syön hyvin mutta kevyesti. Alkoholia ehkä 1-2 lasillista/kk, sipsejä tms ei koskaan. Edellisen kerran paino nousi 20v sitten (silloin lihasmassaa)
n 58v.
Vierailija kirjoitti:
Varsinaista ylipainoa ei ole, mutta haluaisin saada 3kg painoa pois. Salakavalasti hiipinyt tässä parin vuoden aikana nuo kilot. Nyt 167cm ja 62kg. 41v.
Bongattu ”ihannepainoni on 59 kiloa” -mamma!
Mä olen sun pituisesi ja ikäisesi, ja mulle sopiva paino on noin 60 kg.
Olen 42-vuotias ja ylipainoa on noin 30 kiloa. Tarkoitus oli olla nyt tulevana kesänä normaalipainossa (tein elämäntapamuutoksen siis reilu vuosi sitten, alkukeväästä 2018) mutta pirun sitkaassa nämä kilot tuntuu olevan. Herkemmin tulee se puoli kiloa viikossa painoa lisää kuin siitä eroon pääsee vaikka oikeasti ruokavalio on muuttunut aiempaan verrattuna ihan hurjasti ja alkoholia en käytä enää ollenkaan.
Masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinaista ylipainoa ei ole, mutta haluaisin saada 3kg painoa pois. Salakavalasti hiipinyt tässä parin vuoden aikana nuo kilot. Nyt 167cm ja 62kg. 41v.
Eli mullon 20kg. Masentavaa. Sain noin 7kg poistettua itsestäni vuosi sitten ja pikkuhiljaa tuli takaisin. Ärsyttää. Kiitos kuitenkin tästä ketjusta. Nyt itseä niskasta kiinni, mars mars.
N45/167/82
40v, ei ylipainoa, BMI 22. Mutta ei haittaisi, jos painaisin 3kg vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Olin 15v sitten melkein 30kg ylipainoinen. Kyllästyin omaan olemukseeni ja huonoon vointiini ja laihdutin normaalipainoon. Vannoin mielessäni että pidän painon vitosella alkavalla luvulla ja siihen pyrin.
Mulle on salakavalasti hiipinyt raskauden aikana ja viidessä seuraavassa vuodessa 40kg ylimääräistä. Mies sanoi että jättää mut jos en laihdu takaisin entisiin mittoihini vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on salakavalasti hiipinyt raskauden aikana ja viidessä seuraavassa vuodessa 40kg ylimääräistä. Mies sanoi että jättää mut jos en laihdu takaisin entisiin mittoihini vuodessa.
Aiot laihduttaa miehen käskystä?
Lääketieteellisesti ylipainoa ei ole, mutta haluaisin 3 kg pois. Olen ny 166 cm ja 60 kg. N50