Keski-ikäinen nainen, paljonko sinulla on ylipainoa?
Minulla on ylipainoa n.5kg. Olen 55-vuotias nainen. Harrastan liikuntaa, mutta tykkään myös hyvästä ruoasta ja viinistä.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
44v nainen. Pituutta 170 ja paino 72. Tavoitteena saada 5 kg pois, vaikka olen vielä bmi normin sisällä. Olo olisi sitten energisempi.
Just sama mitta (olen 171cm - suuri ero!!) ja sama suunnitelma. Olen 52v. En ole huimasti onneton olomuodostani, koska olen suhteellisen pitka ja paino jakautuu aika sujuvasti kaikkialle. Mutta ihanne olis 5 kiloa pois.
Noin 10 kg on liikaa. Mitat 168 / 73
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
56-vee, 58 kg ja tarkoitus saada vielä 2 kg veks ennen rantalomaa. Paljon liikuntaa ja ruokavalio muuttui ihan toiseen, perunat, pastat, viljat ja maitotuotteet ovat nyt ihan minimissä.
Kaksi kiloa liikaa, ei haittaa. Kun muistaa, että 5,5 vuotta sitten sitä oli ainakin 55kg
Olen normipainon sisällä, mutta noussut sen alarajalta ylärajalle 5 vuodessa. Haluan 7 kg pois.
N50
30 v nainen, 20 kg ylipainoa. Oli 29 mutta tuon 9 luojan kiitos saanut pois (ei sillä että se missään näkyisi...)
No mä olen 168 cm ja painan ehkä 80 kg.. Onhan tossa reilut 10 kg ainakin ylimääräistä vielä. En pidä sitä ongelmana.
Olen 165/57 ja viisi kiloa pitäisi saada pois kesäksi. No sehän nähdään, koska olen sellainen herkkupeppu ;)
57 v, 160 cm, 56,5 kg, bmi 22,07. Kesään mennessä puristelen tuosta pari kolme kiloa pois, kuten aina talviläskien kanssa teen.
52v, ei ylipainoa. Pituus 170 ja paino 60. Näytin kyllä paremmalta kolmisen kiloa kevyempänä.
N 48 v, pituus 162cm ja paino 122kg. BMI on 47,50 eli sairaalloinen ylipaino. Tuon painon kun saa puolitettua sinne 60 kgn tienoille, voin olla tyytyväinen. Vastuksina myös insuliini diabetes, selkäydinkanavan ahtaumat ja hermosäryt ja fibromyalgia sekä vaikea toistuva depressio (tätä sairastanut jo yli 20 vuotta). Millähän ilveellä tässä edes pääsisi alkuun....? Jos tämä suunta huonompaan jatkuu samanlaisena, olen haudassa aika vikkelään. Muuten joo vois mennäkin näin, mutta olen totaali-yksinhuoltaja 8-vuotiaalle lapselleni joten mun olis syytä olla maisemissa vielä kauan, sinne asti kun lapsesta tulee itsenäinen aikuinen.
Miksi se paino on elämän määrittävä tekijä... tähänkin ketjuun vastasivat juuri ne jotka haluavat leveillä hoikkuudellaan. Eikö elämässä ole muuta sisältöä?
Noin 70 kiloa ylimääräistä.