Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahanmeno hirvittää

Vierailija
31.03.2019 |

Kun sitä ei paljoa ole ja taas pitäisi ostaa kännykät koko perheelle, ne kaikilta rikki. Lapselle pyörä ja skootti, kevät vaatteita. Miten muut selviätte isoista hankinnoista?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kenelläkään teillä ei ole toimivaa kännykkää? Puhelinta mistä voi soittaa ja millä voi lähettää tekstarin?

Vierailija
2/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette osta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole koskaan mennyt yksikään kännykkä rikki, vaikka olen jo yli 50-vuotias.

Kuinka te kohtelette niitä kännyköitänne, jos ne ovat jokaisella perheenjäsenellä rikki?

Vierailija
4/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eletään vaatimattomasti niin on varaa. minulla on suht edullinen vuokra-asunto enkä omista autoa. Lapsia kolme. Yhtaikaa ei olisi varaa ostaa kännyköitä, mutta pari kännykkää/kuukausi onnistuu. Polkupyörän ostokin on edessä kuopukselle Miten voi kaikkien kännykät olla rikki yhtaikaa?

Vierailija
5/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittajan sunnuntaivalitus.

Vierailija
6/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faceen tiedustelu olisko jollain ylimääräistä kännykkää - voi saada jopa ilmaiseksi nurkista notkumasta.

Pyörä ja skootti (on mikä?)) saa nyt odottaa kunnes on taas rahaa millä ostaa (käytetty) kasvavalle lapselle

Kevätvaatteet: kirpparilta välttämättömät.

Vierailija
7/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kenelläkään teillä ei ole toimivaa kännykkää? Puhelinta mistä voi soittaa ja millä voi lähettää tekstarin?

Siis kaikilla on sellainen kännykkä josta akku loppuu hetkessä. On kyllä tehty kaikkemme että saataisiin akut kestämään, näitä vaan joutuu pitämään koko ajan latauksessa.

Vierailija
8/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käytettynä halvalla löytyy kaikki.

Vierailija
9/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Honor on tämän puhelimen merkki. Huonoin puhelin mitä on ikinä ollut.

Vierailija
10/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan tosiasiat. Ahdistus tulee siitä, kun ei hyväksy todellisuutta. Toimii teillä ainakin yksi älypuhelin, kun olet tänne kirjoittanut. Sillä olen itse selvinnyt ja olen aivan rauhallinen.

Vierailija
11/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kaikilla on sellainen kännykkä josta akku loppuu hetkessä. On kyllä tehty kaikkemme että saataisiin akut kestämään, näitä vaan joutuu pitämään koko ajan latauksessa.

Mun työkaveri on ratkaissut tuon ongelman sillä, että hänellä on sellainen pieni Powerbankki ja hän pitää sitä koko ajan lataamassa puhelinta. Ei sitä toki sitten farkun taskuun tungeta, mutta hyvä se on lapsen (ja aikuisenkin) oppia että jos ei ole just nyt rahaa niin sitten pitää keksiä joku luova ratkaisu kunnes parin kuukauden päästä on raha kasassa.

Vierailija
12/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olette tehneet kaikkenne, jotta saisitte akut kestämään. Siis käytännössä mitä olette tehneet?

Vierailija
13/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän noiden puhelimien akut kestä mitään kun kaikilla on sen tuhat softaa yhtäaikaa käynnissä taustalla joissa kaikissa paikannus ja nettikin päällä. Samalla puhelimessa tietenkin bt ja wifikin aina kokoajan päällä. Puhelimeni pysyy käynnissä 3 päivää lataamatta tarvittaessa (mutta eihän sitä silloin käytetä) ja pahimmillaan tyhjenee täydestä tyhjäksi parissa kolmessa tunnissa.

Vierailija
14/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noiden puhelimien akut kestä mitään kun kaikilla on sen tuhat softaa yhtäaikaa käynnissä taustalla joissa kaikissa paikannus ja nettikin päällä. Samalla puhelimessa tietenkin bt ja wifikin aina kokoajan päällä. Puhelimeni pysyy käynnissä 3 päivää lataamatta tarvittaessa (mutta eihän sitä silloin käytetä) ja pahimmillaan tyhjenee täydestä tyhjäksi parissa kolmessa tunnissa.

Kaikki tuollaiset virtaa vievät on poistettu. Halvin honor ja ei kestä mitään.

Vierailija
15/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä puhelimia? Akku voi olla vioittunut, hivenen pullistunut, silloin tekee tota. Mulla meni akku takuuseen, kun se ei 10kk jälkeen enää pitänyt virtaa juuri yhtään. Puhelin ei ollut älypuhelin, vaan 60 euron Beafon, näppäinpuhelin. Nettiselailuun mulla on iPad mini, kivempi kun on iso näyttö, en tajua kun jengi tihrustaa niitä kapuloitaan.

Tai ei niihin kannata pelkkiä akkuja vaihtaa?

Vierailija
16/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kalliimpi Honor ja hyvin kestää niin akku kuin puhelin. Ne halvimmat on joka merkissä huonoja, yllätys yllätys.

Yksi vaihtoehto on ostaa muu kuin älypuhelin, jos rahaa ei ole. Jo kestää akku ja puhelinkin paremmin.

Vierailija
17/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä puhelimia? Akku voi olla vioittunut, hivenen pullistunut, silloin tekee tota. Mulla meni akku takuuseen, kun se ei 10kk jälkeen enää pitänyt virtaa juuri yhtään. Puhelin ei ollut älypuhelin, vaan 60 euron Beafon, näppäinpuhelin. Nettiselailuun mulla on iPad mini, kivempi kun on iso näyttö, en tajua kun jengi tihrustaa niitä kapuloitaan.

1,5v vanhat.

Vierailija
18/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taas" pitäisi ostaa kännykät koko perheelle? Kuinka usein te niitä kännyköitänne rikotte ja ostatte uusia tilalle?

Itselläni on kaksi kännykkää, toinen omassa ja toinen työkäytössä. Toisella on ikää 12 vuotta ja toisella 15 vuotta, eikä mitään rikki menemisen oireitakaan.

Vierailija
19/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menot tulojen mukaan. Tavalliset puhelimet, ei älypuhelimia. Tarvitseeko kaikki edes oman puhelimen?

Pyörän voi ostaa käytettynä, samoin skootterin (tarvitaanko edes skootteria?). Vaatteita on runsain mitoin tarjolla halvalla kirppareilla. Myös netin kirppariryhmissä kaikkea saa puoli-ilmaiseksi.

Vierailija
20/36 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1,5v vanhat.

Se on hiinä ja hiinä, ettei vois vaatia takuuseen. Tai siis mun puhelimen jossain tiedoissa luki, että antavat akulle 6kk takuun, mutta siis sain kyllä silti puhelimen sisäänkään vilkaisematta uuden. Eli se tilattiin, ja vaihtaessa sen myyjä havaitsi, että puhelimen akku oli vioittunut. Sitä ei helposti nähnyt varsinkaan tällainen maallikko, mutta myyjä sanoi heti, että näin on. Eli ihan asiasta valitin ainakin.

Minusta akun pitää kestää kyllä kauemmin kuin 1,5v. Tai voisiko niihin tosiaan ostaa uudet akut? Jos se ei auta, tuotteessa voi olla virhe. ?