Haluatteko hyvät naurut =) =)
Meidän 2v5kk ikäinen poika totes joku aika sitten, että äiti juoksemaan auton perään, isä lähti autolla. Isä töihin, isällä kova kiire, äiti auttamaan pyörällä. Pyörä on tuolla (osoitti ulos sinne suuntaan missä pyörä on). Itellä ainakin oli naurussa pitelemistä =).
Kommentit (18)
Ehkäpä todellakin livenä parempi. :)
Eikö teillä hyvät ihmiset ole pieniä lapsia!!! Jos teillä on pitäs teidän tajuta, miten tuon ikänen asiat kertoo. Siksihän se oli sekava... jos sen aikuinen ois sanonut, niin ehkä ois ollut pikkasen erilaista tekstiä... Mutta itteä nauratti kovasti kuulla tuollaista noinkin pienen suusta =) ja livenä tosiaan paljon parempi kuten monet muutkin asiat.
t: ap
ja mikä on kertojan tekstiä.
siksi se ei aukea, ei siksi että me ei ymmärrettäisi lapsen logiikkaa.
Vierailija:
äiti juoksemaan auton perään, isä lähti autolla. Isä töihin, isällä kova kiire, äiti auttamaan pyörällä. Pyörä on tuolla.
Tämä osuus siis on lapsen sanomaa.
Ja kiitos vaan sinulle joka laitoit, että olisin skitsofrenikko. Voin sanoa, että olen kyllä ihan normaali terve aikuinen ihminen. Itse taidat sairastaa moista.
" miksi isi ja äiti puhuu niille?" Eläydymme vissiin vähän liiaksi tuohon kirottuun peliin.... =)
Jos ei ymmärrä vitsiä, ei se tarkoita sitä että vitsi olisi huono.
Vierailija:
Jos ei ymmärrä vitsiä, ei se tarkoita sitä että vitsi olisi huono.
T: 2,5-vuotiaan pojan äiti, joka ymmärtää muutakin kuin osoittelevaa, hahhah-hauskaa huumoria.
Voisinpa melkein lyödä vetoa siitä että täman jutun ap on sama henkilö kuin se nainen noitten nikkiensä takana.. kovin tutun kuuloista..
Ja musta oli hauska..
ps. Kai ap lähdit sotkemaan ja autta iskän kiireeseen... =)
Luin moneen kertaan ja vasta selvennyksen jälkeen edes käsitin, mitä lapsi sanoi...
Ehkä nämä jutut vaan on hauskoja omalla porukalla, ei niin toimi ulkopuolisille kerrottuna. Vähän niinku ne " superhauskat" suomalaiset kotivideot...
Tottahan toki lähdin iskää auttamaan... muksut vaan pyörän perään kärryyn =). No ehkä en tällä kertaa kuitenkaan... mies oli metästysseuran talkoissa.
Vierailija:
Voisinpa melkein lyödä vetoa siitä että täman jutun ap on sama henkilö kuin se nainen noitten nikkiensä takana.. kovin tutun kuuloista..
En ole kumpikaan noista nikeistä, enkä edes tiedä millaisia ovat. En ole koskaan heidän kirjoituksiaan lukenut/nikeihinsä törmännyt. Milloin ovat tällä palstalla palstailleet? Itse olen aloittanut palstailun vuonna 2003 ensimmäisen kerran eli silloin kun rupesin tätä esikoista 2,5v. odottamaan. Välillä en tällä palstalla palstaillut ollenkaan ja kun aloin odottamaan pikkukakkosta aloin taas palstailemaan. Nyt käyn täällä vaihtelevasti, mutta näköjään sais koko palstan jättää omaan arvoonsa... niin paljon täällä saa paskaa niskaansa, jopa ihan viattomasta aloituksesta - minkäs minä voin, jos kaikki eivät juttua tajua =). Ehkä teillä ei ole sitten ymmärrystä 2,5v. puheille ja huumorille =). Kiitos kuitenkin teille, jotka juttuni ymmärsitte. Pelastitte päiväni =).
ap
Meidän tyttö 3-v kysyi kovaan ääneen:
" äiti onko tädillä tukka vai hattu, vai onko nyt vieläkin vappu?"
Oltiin vappuna pelleilty melkein samanlaisen peruukin kanssa. Nainen veti kamalan kiukunpunan naamalle ja vaihtoi toiseen jonoon. . .
Vappuna saatiin kans kunnon naurut, kun poika teki majan sohvatyynyistä ja alkoi myydä sieltä kojustaan jäätelöä. Jonkin aikaa leikki siinä ja tarjoili legoja jäätelönä, kunnes totesi vakavalla naamalla, että " isille ei myydä enää, isi kannetaan kotiin" ;)
Mulla ei ole harmainta aavistusta mistä tuollaisen sai päähänsä. Meillä kun alkoholia juodaan todella vähän, baarissa ei olla pojan syntymän jälkeen käyty kertaakaan eikä kenestäkään kaverista puhuta tuohon tyyliin, olisko napannut lauseen jostain telkkarista?!?!
Ehkä en tyhmyydessäni oikein ymmärtänyt koko juttua, siis mikä tuossa oli lapsen sanomaa...?
Vierailija: