Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehopositiivinen Hanna haluaa olla terveellisesti kurvikas

Vierailija
30.03.2019 |

https://www.iltalehti.fi/alma-lab/a/772133c8-e1b6-4351-ba8b-69d2e71b183a

Terveellisesti kurvikas nainen on mahtava asia : )

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ei sitten ole soul positivity, tai personality positivity, jos kroppa ei kerran ole tärkeä, vaan se mitä on sisällä ja se, että rakastaa itseään. Body positivity on kai alunperin ollut jotain aivan muuta kuin ylilihavien oikeutus tulla vieläkin lihavemmiksi.

Vierailija
102/104 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiheliinit täällä kyttäävät jokaista suupalaansa eivätkä edes osaa elää. Lisämaustetta porkkanalle saa nälvimällä kurvikkaita täällä

Miksi olet noin mustavalkoinen? Ei tarvitse olla anorektikko todetakseen että tuo Kaloriina näyttää pahalta/ epäterveeltä.

Itse olen ihan normaalipainoinen ja usein kun näkee näitä "kehopositiivisia" tuolla kadulla niin tulee mieleen että miten he ovat saaneet syötyä itsensä tuohon kuntoon. Se tuntuu ihan mahdottomalta että joku saa ahdettua itseensä sellaisen määrän ruokaa että vartalo muuttuu tuollaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oikeasti elää terveellisesti ja myös on terve, ei ole väliä miltä näyttää.

Mutta terveelliset elämäntavat tekevät ihmisestä tietyn näköisen ja kyseinen Hanna ei siihen joukkoon mene. Terveellinen ihminen ei ole terve eikä terveellinen koska syö liikaa ja liikkuu liian vähän.

Vierailija
104/104 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus ollut melkein samassa kunnossa kuin tuo Hanna. Ja harrastin ihan samanlaista itsepetosta. 

Ystäville ja sukulaisille valehtelin aina että lääkäri oli sanonut veriarvojeni ym. olevan kunnossa, vaikka todellisuudessa en joko ollut käynyt lääkärissä tai siellä oltiin ehdotettu minulle ravintoneuvojaa ym.

Olin siis myös "ylpeä läski" eli kehopositiivinen. 

Oikeasti häpesin itseäni, mutta en halunnut myöntää sitä edes itselleni. Heitin läppää painostani ja kertoilin kavereille keksittyjä juttuja joissa miehet pitivät minua jumalattarena. Todellisuudessa minulla ei ollut ollut miesjuttuja vuosiin. Söin ihmisten ilmoilla kuin lintu ja menin sitten kotiin ja tilasin kaksi perhepizzaa. 

Oikeasti myönsin nuo asiat itselleni vasta kun sain itseni laihdutettua normaalipainoon. Suojelin sillä itsepetoksella itseäni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän