Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkiitseeko jumala synnitttömät uudellla paremmallla elämällllä?

Vierailija
30.03.2019 |

?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olllla.

Vierailija
2/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jumala? Kristinuskon Jumala? Synnittömiä ei ole, ja ainut tie Jumalan luo on Jeesus Kristus.

Muut harhaoppien jumalat voivat palkitakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nimiiittäin ole elässsäni tehnyyt mitäään syntiäää enkä mitääään pahaaa.

Vierailija
4/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä se synnitön ensin.

Vierailija
5/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttta mä en ymmärrrä että miksi jumala ei ole ottttanut jo minua luokseeen.

Vierailija
6/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisellähän jo syntyessään perisynti.

Sitä minä ihmettelen, että vauva perii synnin jo syntyessään.

Tämän uskomuksen mukaan kukaan ihminen ei ole synnitön.

Mutta voi kuulemma tehdä parannuksen. Mutta synnin tunnusmerkkejä on niin paljon ja suurinta osaa niistä on mahdoton noudattaa, että on vaikea uskoa, että kukaan ihminen sen seulan läpäisee.

Vierailija
7/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska uskovaiset uskovat, että kaikki on syntisiä. Mutta uskonto on satua, ei tosi elämää

Vierailija
8/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes halua tänne uudestaan. Elämäni ei voisi olla parempi, koska silloin kanssaihmiset olisivat vielä tymempiä kuin nyt, sillä älykkäät ihmiset eivät enää lisäänny, tai lisääntyvät hyvin vähän. Ja äly on tunnetusti perinnöllinen ominaisuus. Todennäköisesti myös syntyisin itse tyhmempänä kuin nyt olen.

Vierailija
9/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässsä elämässä mielenkiintoista oli se että asetetttiiiin tarkastelemaan elämäää ikääänkuin sivustakatsojaanaa.

Vierailija
10/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jumala? Kristinuskon Jumala? Synnittömiä ei ole, ja ainut tie Jumalan luo on Jeesus Kristus.

Muut harhaoppien jumalat voivat palkitakin.

Aika samaa kamaa ne ”harhaopitkin” on. Egyptissä 3000 eaa oli Horus joka syntyi neitsyestä joulukuun 25. , tähti idässä, 12 opetuslasta jne. Kreikassa 1200 eaa Attis, syntyi neitsyestä 25.12., ristiinnaulittiin, heräs kolmen päivän jälkeen henkiin, samoihin aikoihin persiassa Mithra, Krishna intiassa 900eaa ja muitakin löytyy. Eli vaikuttaa vähän siltä, että raamattuun on kopioitu keskeisimmät pätkät useasta eri muinaisuskonnosta. Kristinusko on vain viimeisin twisti tarinaan.

Vierailija
11/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiiia tulee juotua vähän liikaa.

Vierailija
12/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisellähän jo syntyessään perisynti.

Sitä minä ihmettelen, että vauva perii synnin jo syntyessään.

Tämän uskomuksen mukaan kukaan ihminen ei ole synnitön.

Mutta voi kuulemma tehdä parannuksen. Mutta synnin tunnusmerkkejä on niin paljon ja suurinta osaa niistä on mahdoton noudattaa, että on vaikea uskoa, että kukaan ihminen sen seulan läpäisee.

Perisynti tarkoittaa, että todellakin sillä vauvalla on kyky isompana itsekkyyteen ym. syntiin helposti. Se ei tule jostain ulkopuolelta sitten kun ihminen on vaikka 7v, vaan kyky pahaan on aina olemassa. 

Parannusta tehdään joka päivä, koska joka päivä niitä syntejä tulee. Syntiä = Jumalan tahdon vastainen asia. Syntiä on siis sekin, ettemme tee joka päivä kaikkea mahdollista hyvää, mitä Jumala toivoisi meidän lähimmäisillemme tekevän.

Vierailija
13/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai.

Vierailija
14/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei synny valmiiksi uskossa. Usko on opittu asia, olosuhteiden muovaama. On naurettavaa ajatella, että juuri se näkymätön supersankari jota itse sattuu palvomaan on ainoa oikea.

Vierailija
15/15 |
30.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala antaa synnit anteeksi syntiselle ihmiselle ja näin antaa uuden elämän, ei palkkioksi vaan lahjana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi