Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perkele, olen kaverimies

Vierailija
29.03.2019 |

En tiedä mikä lie, mutta onnistun jollain ihmeellä aina päätymään naisten kavereiksi, mutta mihinkään muuhun en sitten kelpaa. Alkuun oli tietty ihan kivaa, että sai edes naisista kavereita, mutta voi jummijammi, että alkaa käydä hermon päälle kun ihan kaikki jutut päätyy sinne ystävyyteen. Alkaa usko loppua siihen, että joskus voisi jotain naista kiinnostaa seksuaalisessakin mielessä.

Kommentit (211)

Vierailija
1/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies olet? Kuvaile itseäsi vähän; ulkonäköä sekä luonnetta. 

Vierailija
2/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty kaverinaista niin juttu voisi edetä johonkin muuhunkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltä olen varmaan ihan suht perus suomalainen pallopää vaaleilla hiuksilla ja sinisillä silmillä. Fyysisesti ihan ok kunnossa, mutta en mikään lihaskimppu, joka viihtyy erityisemmin salilla. 

Luonteeltani taas olen hauska, luotettava, empaattinen ja auttavainen. Ehkä vähän tylsä ja välillä hieman vetäytyvä, koska kaipaan ajoittain omaa rauhaakin.

Ap

Vierailija
4/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöltä olen varmaan ihan suht perus suomalainen pallopää vaaleilla hiuksilla ja sinisillä silmillä. Fyysisesti ihan ok kunnossa, mutta en mikään lihaskimppu, joka viihtyy erityisemmin salilla. 

Luonteeltani taas olen hauska, luotettava, empaattinen ja auttavainen. Ehkä vähän tylsä ja välillä hieman vetäytyvä, koska kaipaan ajoittain omaa rauhaakin.

Ap

Eli oot ruma ja tylsä. Game over!

Vierailija
5/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kai sitä kaverina ihan tylsimyksiä pidetä. Jotain vetoa ap:ssa on, kun kaveriksi käy. 

Vaikea sanoa mikä sitten on ns. pielessä. 

Vierailija
6/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen kaverimies kuin ap on mutta kelpaanko minä hänelle? Alkaa tuntua etten kun mitään ei tapahdu.

Vierailija
7/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen kaverimies kuin ap on mutta kelpaanko minä hänelle? Alkaa tuntua etten kun mitään ei tapahdu.

Oletko sitten tehnyt selväksi, että tahtoisit hänestä muutakin kuin kaverin? Tai onko mies missään vaiheessa yrittänyt mitään? Ilmeisestikään ei.

Ap

Vierailija
8/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaan saman kokemuksen kuin sinä Ap. - ja joskus tai paremmin tosiinaan on toden totta turhauttavia hetkiä kun on jo ennättänyt toiseen hieman jo ihastua. Toisaalta arvostan ja kunnioitan kaveruutta ja ystävyttä hyvin paljon. 

Kuitenkin on asioita, jotka kuuluvat minusta lähinnä parisuhteeseen. -En tuomitse tai halveksi heitä, jotka harrastavat ns. yhdenyönjuttuja, kunhan molemmat edes suunnilleen tietävät, mitä ovat tekemässä. Itse koen ja tunnen vain  etteivät ne ole minua varten, koska ne luultavasti saisivat minut entistä nälkäisemmäksi.    

Kokemus on opettanut, että osa naisista (varmaan miehistäkin) jotka sanovat "sopivalla hetkellä" kohtaa, suunnilleen seuraavasti ensin kehuen ja kertoen kauniita ja hurmaavia asioita. Jonka jälkeen moni pitää pienen tauon. Ehkä nielaisee, tai vetää hieman henkeä jatkaakseen: voitaisiinko kuitenkinn jatkaa vain ystävinä tai edes kavereina.

Osa todella on suureksi onnekseni ja ilokseni tarkoittanut sanomaansa. Mutta aika monta kertaa kyse on ollut vain teatterista. ja toki riipaisevasta, mutta huomaavaisemmasta ja kauniimmasta tavasta hyvästellä, kuin kadota ja hävitä kuin pierusaharaan.

Kaiksta ei valitettvastai ole ollut sanomaan suoraan, vaan ovat antaneet sitten ymmärtää, etteivät ole olleet kiinnostuneita jatkamaan yhdessä millään tavoin. - Jolloin olen ollut lähinnä hämmentynyt. Mitä tein väärin tai onko jotain sattunut. Vai olenko vain yksinertaisesti niin idiootti, että en kykene ymmärttämään miksi nainen on halunnut tehdä minulle, niinkuin teki. 

Vierailija
9/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vierestä, mutta on hauskaa kun joku sanoo nykyään jummijammi! Kuulostat ainakin mukavalta "pallopäältä".

Vierailija
10/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittaa tutustumisen kaveripohjalta, niin siihen se helposti jääkin. Alusta asti siis enemmän romantiikkaa peliin. Mieluummin ottaa pakit ja antaa välien hiipua pois kuin se, että esiintyy platonisena kaverina, joka hellii salaa haaveita suhteeseen. En pidä itsekään siitä, että pidempään kaverina ollut ihminen alkaa ehdotella joskus tsiljoonan vuoden jälkeen. Jos suhde kiinnostaa, niin aluksi jo ehdotat reilusti treffejä, ei mitään kaverihengailuja. Ja kerro avoimesti, että olet kiinnostunut. Loppu on vastapuolesta kiinni, eikä siihen voi vaikuttaa vaikka olisi maailman paras kaveri. Jos kaikilta tulee aina pakit, niin kannattaa vähän pohtia, onko kohderyhmä ihan oikea.

Vierailija
11/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies ja hyvä niin.

Yks fuckbuddy päälle, niin olen vallan tyytyväinen tähän tilaan.

Vierailija
12/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla on sama homma, mutta en nyt tiedä loppupeleissä, että onko se niin iso juttu? Okei, välillä on harmittanut etten kelpaa näille tyttökavereille "siinä mielessä", mutta oon myös miettinyt, että onko se niin vakavaa? Eiköhän jokanen meistä sen kumppanin löydä, jos oikein yrittää?

M23

Vierailija
13/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aloittaa tutustumisen kaveripohjalta, niin siihen se helposti jääkin. Alusta asti siis enemmän romantiikkaa peliin. Mieluummin ottaa pakit ja antaa välien hiipua pois kuin se, että esiintyy platonisena kaverina, joka hellii salaa haaveita suhteeseen. En pidä itsekään siitä, että pidempään kaverina ollut ihminen alkaa ehdotella joskus tsiljoonan vuoden jälkeen. Jos suhde kiinnostaa, niin aluksi jo ehdotat reilusti treffejä, ei mitään kaverihengailuja. Ja kerro avoimesti, että olet kiinnostunut. Loppu on vastapuolesta kiinni, eikä siihen voi vaikuttaa vaikka olisi maailman paras kaveri. Jos kaikilta tulee aina pakit, niin kannattaa vähän pohtia, onko kohderyhmä ihan oikea.

Samaa mieltä tästä. Kun on jo hyviksi kavereiksi päätynyt, niin ei sitä kaveruutta viitsi riskeerata säätämällä jotain (ja muutenkin tunteet toista kohtaan voi olla jo siinä vaiheessa enemmän veljelliset ja se moodi onkin sitten hyvin vaikea rikkoa).

Suosittelen myös olemaan avoin kiinnostuksen ilmaisemisen suhteen ehkä jo hieman aiemmin kuin mitä olet itse tähän mennessä rajana pitänyt. Toivottavasti tärppää pian ja onnea matkaan. :)

Vierailija
14/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tuossa on minusta hieman se haaste, että tahattomasti tulee antaneeksi itsestään liian innokkaan, etten sanosi epätoivoisen kuvam...Täytyy oikein miettiä, että millaiset olisivat oikeat treffit?  

.Samaa mieltä olen siitä, että pidempään kaverina ollut alkaa yks-kaks ehdottelemaan, jotain enemmän. 

Olen varmaa hieman naivi, mutta jotenkin uskon, että jotta parisuhde voisi muodostua parisuhteeksi se vaatii molemmilta panostusta ja etenee siihen, jos niin on tarkoitettu. Ei vain toisen pakottamana saati painostamana. 

Vierailija
15/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä sellaiseksi kamumieheksi päädytään?

Vierestä olen huomannut, että useimmat kamumiehet pääsevät aika usein jossain kohtaa lohduttelemaan, ainakin hetkeksi, niitä kamunaisia kun nämä ovat todella down ja kännissä.

Vierailija
16/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Tuossa on minusta hieman se haaste, että tahattomasti tulee antaneeksi itsestään liian innokkaan, etten sanosi epätoivoisen kuvam...Täytyy oikein miettiä, että millaiset olisivat oikeat treffit?  

.Samaa mieltä olen siitä, että pidempään kaverina ollut alkaa yks-kaks ehdottelemaan, jotain enemmän. 

Olen varmaa hieman naivi, mutta jotenkin uskon, että jotta parisuhde voisi muodostua parisuhteeksi se vaatii molemmilta panostusta ja etenee siihen, jos niin on tarkoitettu. Ei vain toisen pakottamana saati painostamana. 

Jos ei ole tähänkään mennessä flaksi käynyt, niin kannattaa varmaan kokeilla silläkin uhalla että antaisi kerran pari itsestään liian innokkaan kuvan. Eihän siinä mitään voi menettääkään. Paitsi ehkä mahdollisen kaveruuden hänen kanssaan.

Vierailija
17/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee tarkoitusperäsi selväksi heti alussa. Jos nainen saa käsityksen, että sinusta saa mukavan miespuolisen ystävän niin nainen luultavasti haluaa tutustua vaan kaverimielessä. Naiset eivät niin innokkaasti ole muodostamassa parisuhdetta jokaisen miehen kanssa, vaan niiden kanssa voi hyvin olla kavereitakin.

Vierailija
18/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee tarkoitusperäsi selväksi heti alussa. Jos nainen saa käsityksen, että sinusta saa mukavan miespuolisen ystävän niin nainen luultavasti haluaa tutustua vaan kaverimielessä. Naiset eivät niin innokkaasti ole muodostamassa parisuhdetta jokaisen miehen kanssa, vaan niiden kanssa voi hyvin olla kavereitakin.

Jos teen tarkoitusperät heti selväksi niin lopputulos on katastrofi. Nimimerkillä kokemusta niin saatanasti tuosta tyylistä. Ainoa tapa päästä millään tavalla naisten kanssa juttuun on alkuun jutustella jostain arkipäiväisistä jutuista ja jossain välissä heittää jotain flirttiä joukkoon. Muuta en valitettavasti osaa.

Ap

Vierailija
19/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei kai sitä kaverina ihan tylsimyksiä pidetä. Jotain vetoa ap:ssa on, kun kaveriksi käy. 

Vaikea sanoa mikä sitten on ns. pielessä. 

Kaverimies naiselle on yleensä terapeutti tai ajanviete kaveri silloin kun ketään muita ei ole. Älä koskaan suostu naisen ystäväksi ap. Tunne oma arvosi. Sano ei ja kävele pois.

Vierailija
20/211 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos teen tarkoitusperät heti selväksi niin lopputulos on katastrofi. Nimimerkillä kokemusta niin saatanasti tuosta tyylistä. Ainoa tapa päästä millään tavalla naisten kanssa juttuun on alkuun jutustella jostain arkipäiväisistä jutuista ja jossain välissä heittää jotain flirttiä joukkoon. Muuta en valitettavasti osaa.

Ap

Minusta tuo kuulostaa ihan hyvältä lähestymistavalta. Mutta mikä on sinulle "jossain välissä"? Onko se heti ensikeskustelussa vai vasta ensitreffeillä? Vaiko peräti ensitreffien jälkeen? Heitä vähän suuntaa antavaa osviittaa niin osataan jeesata paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän