Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen ei kuumene jos mies liian hyvännäköinen naiseen itseensä verrattuna. Esim Hunksit monille "liian kuumia".

Vierailija
29.03.2019 |

niin

Kommentit (96)

Vierailija
81/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, mä en oo koskaan pitänyt Hunkseja kuumana. T: ruma keski-ikäinen akka

Sama täällä - eivät ole koskaan sytyttäneet, koska yksinkertaisesti eivät ole kuumia. T. Toinen keski-ikäinen muija

Vierailija
82/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sitten varmaan eri käsitys kuumasta, kun hunksit eivät ole mun makuun.

N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkansa. Sängyssä sujuisi hyvin, mutta sitten muussa arkielämässä ei. Mua hävettäisi mennä esim. Prismaan ruokaostoksille jonkun Hunks-komistuksen kanssa. Jos ulkonäössä on iso epäsuhta, se on vain noloa. En haluaisi, että ihmiset ajattelisivat, että mitäköhän toikin nainen tekee tai on tehnyt, kun sillä on noin komea poikaystävä. Liian noloa.

Vierailija
84/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hunkseihin verrattuna esim. Robert Carlyle Full Montyssä oli smoking hot.

No kyllä!

Hunksit on muovisen näköisiä ja oloisia, persoona katoaa pyykkilautoihin.

Ps. Carlyle on aina hot, jo Ylämaan ketun aikoihin huokailin sen perään.

Ja ajatelkaa uuulit, se on tosi pienikokoinen, eikä ole jykevää leukaa.  ;D

Vierailija
85/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunksit tms salipellet ei kiinnosta.

Mutta joo, jos mies on esim tinderprofiilinsa perusteella liian hyvännäköinen, niin laitan ruksia. 

Vierailija
86/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas tykkään miehistä, joilla on viisas katse. Pitkät taiteilija sormet ja koukku nenät on myös ihania. Tällaiset piirteet on miehillä, joihin olen ihastunut tai rakastunut :)

Vierailija
87/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas tykkään miehistä, joilla on viisas katse. Pitkät taiteilija sormet ja koukku nenät on myös ihania. Tällaiset piirteet on miehillä, joihin olen ihastunut tai rakastunut :)

Minulle taas on tärkeää, minkälainen fiilis tulee jostain ihmisestä. Toisin sanoen minkälainen energia ihmisellä on. Onko hyvä istua toisen vieressä, onko rauhallinen ja onnellinen olo. Nämä asiat merkitsevät enemmän kuin mitkään ulkonäölliset seikat. Välttämättä en edes muista mitään yksittäisiä ulkonäöllisiä piirteitä. Joskus jopa häiritsee, jos alkaa katsomaan toista ihmistä liian tarkkaan. 

Vierailija
88/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on samasta asiasta, kun esim. maalaa maisemaa. Ei voi katsoa mitään yksityiskohtaa tarkkaan, vaan enemmän valo ja sommitelma. Pitää siristää silmiä, että näkee sumuisesti koko kuvan. Ihmisten katsomisessa on vähän sama juttu. Jos alkaa tuijottamaan nenänpäätä, ei näe enää ihmistä.

Vierailija
89/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea voidaan taas jeesustella, mutta kyllä ne tietyn näköiset miehet ja tietyn näköiset naiset keräävät aina eniten katseita ja saavat kommenttia komeudestaan ja kauneudestaan. Toiset taas eivät juuri katseita saa, eikä kehuja. Ja suurin osa tietää satunnaisesta ihmisjoukosta, ketkä ne katseenkerääjät ovat.

Vierailija
90/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se ihanaa kun voi sormia tai kieltä juoksuttaa pitkin sixpackkiä alaspäin kohteeseen.

Vierailija
91/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuinka hyvin Hunksit tienaavat, mutta tässähän olisi jollain palstamiehillä mahdollisuus tarjoutua heille vaikka jonkinlaiseksi taiteelliseksi johtajaksi. Koska palstamies tietää, mikä naisiin vetoaa, niin palstamiehen vinkeillähän Hunksit voisivat moninkertaistaa esitystensä kävijämäärät. Laatikko päähän (tavalliset pahvilaatikot varmaan käyvät, niitä saa ilmaiseksikin eli voi säästää rekvisiittakuluissa), asusteeksi lentäjän lakki ja jääkiekkomaila ja kalsarit. Leukaan voi kiinnittää vaikka jonkinlaisen proteesin, niin että leuka näyttää varmasti mahdollisimman isoksi.

Ja jos naiset eivät tule esityksiin niin tämän palstan miehet ainakin tulevat.

Unohdit nyt sen (aivo)kirurgin kokonaan, mutta sellaisen veitsi ainakin mahtuu vielä toiseen kouraan. Ja lakikirja kainaloon koska pitäähän miehen olla juristikin.

Ainakin siis jos uskomme palstaulisijaa.

Tämä palstaulisija taitaa tarkoittaa kirurgilla sitä yön susien johtajaa. Tuskin palstaulisija edes tietää, että kirurgi on ammatti.

Vierailija
92/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea voidaan taas jeesustella, mutta kyllä ne tietyn näköiset miehet ja tietyn näköiset naiset keräävät aina eniten katseita ja saavat kommenttia komeudestaan ja kauneudestaan. Toiset taas eivät juuri katseita saa, eikä kehuja. Ja suurin osa tietää satunnaisesta ihmisjoukosta, ketkä ne katseenkerääjät ovat.

Tietynnäköiset ihmiset keräävät katseita, eri asia kuitenkin on, että haluaako tutustua kyseiseen ihmiseen. Ainakin minulla näin.

Ja riippuu, mitä haluaa toisesta ihmisestä. Jos ainoa kriteeri on, että pääsee puristelemaan toisen kiinteitä pakaralihaksia, mikäs siinä sitten.

Minä taas etsin ihmisistä jotain poreilevaa. Se kupliva tunne, kun tietää tapaavansa jonkun tietyn ihmisen. Jo kymmenen metrin päässä kohtaamisesta alkaa naurattamaan.

Vierailija
93/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vähän naurattaa, kun näen Hunksien tanssia. Ei ketään yhtä, vaan koko ryhmä. Että kyllä.

Vierailija
94/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kommenttisi liittyy aloitukseen?

Vierailija
95/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karisma se on joka ihmisessä vetoaa, ei mikään tietty ulkonäöllinen juttu tai mikään tietty tyyppi (esim. hunks). Se on se mikä saa ihmisen erottumaan väkijoukosta.

On vaan todella harvinaista, että ihmisellä sitä on.

Vierailija
96/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut hunkseista, koska en ole homomies. Eikö niiden esitykset ole lähinnä huumoria?