Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei kuumene jos mies liian hyvännäköinen naiseen itseensä verrattuna. Esim Hunksit monille "liian kuumia".

Vierailija
29.03.2019 |

niin

Kommentit (96)

Vierailija
41/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihan totta. Minun on vaikea kiinnostua millään tavalla "tosi komeista" kalenteripojista kun itse olen parhaimmillaankin vain tavallinen. Jos semmoinen jostain syystä kiinnostuisi minusta niin ihmettelisin miksi ihmeessä enkä tuntisi oloani yhtään itsevarmaksi.

Mulla ihan sama tilanne. Ajattelin nyt peruta treffit, kun mies on aivan liian hyvännäköinen tasooni verrattuna. Tuntisin itseni liian epävarmaksi hänen seurassaan. 

Harmin paikka.

No niin Jonne, nyt kotiin siitä, ruoka on kohta valmis. T: Pirjo-mummosi

Vierailija
42/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jaa, mä en oo koskaan pitänyt Hunkseja kuumana. T: ruma keski-ikäinen akka

MOT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso leuka, laatikkopää ja ammattina hunks-lentäjä. Kiitos tästä mielikuvasta. Nyt tiedän, miten kuvailen miesihannettani treffipalstalla.

Vierailija
44/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdallani. En ole koskaan ollut kiinnostunut sen oloisista miehistä, joten tuskin pikkutyttönä mietin, että miten "kuumia" olemme.

Vierailija
45/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Esko tänään töissä radiossa? Miten saisi hänelle linkitettyä tämän ketjun?:D

Vierailija
46/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso leuka, laatikkopää ja ammattina hunks-lentäjä. Kiitos tästä mielikuvasta. Nyt tiedän, miten kuvailen miesihannettani treffipalstalla.

Repesin.

Laatikkopää 🤣

Vierailija
47/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kovasti, mistä tuo Ap:n pakkomielle hunkseja kohtaan johtuu?

Se kun tietäisi. Tällä on pakkomielteenä Hunksit, sopii samaan joukkoon näiden kanssa joilla on pakkomielteenä leuat ja vaikka mitkä muut. Näistä tulee kyllä hassuja mielikuvia kun alkaa miettiä palstan miesten ihannemiehiä. Lentäjä joka on samalla miljonäärikiekkoilija vatkaa ja ketkuttaa itseään kalsareissa jättiläismäinen leuka lähes maata viistäen, tuijottaen samalla naisia metsästäjän silmillään.

Unohdit laatikkopään. Esitys ei ole mitään ilman laatikkopäätä.

Ah, niin. Lisätään vielä laatikkopää tuohon kuvaan. Harmi, etten osaa piirtää, tekisi mieli luonnostella tämä hahmo paperille ja linkittää kuva tänne. Ja siitähän voisi vaikka painattaa julisteita ja myydä niitä palstan miehille, ties vaikka kuinka hyvät tienestit saisi.

Vierailija
48/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun tietäisi. Tällä on pakkomielteenä Hunksit, sopii samaan joukkoon näiden kanssa joilla on pakkomielteenä leuat ja vaikka mitkä muut. Näistä tulee kyllä hassuja mielikuvia kun alkaa miettiä palstan miesten ihannemiehiä. Lentäjä joka on samalla miljonäärikiekkoilija vatkaa ja ketkuttaa itseään kalsareissa jättiläismäinen leuka lähes maata viistäen, tuijottaen samalla naisia metsästäjän silmillään.

Minulla on kapeat kasvot. T: palstan alfauros

Vierailija
49/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä Porvoo pitää ketjun pinnalla, jolloin siihen tulee hyviäkin vastauksia.

Vierailija
50/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsite "hyvännäköisyys" on erittäin suhteellinen juttu.

Nämä jotkut ihme hunksit on kai sitten jotain nykyajan luomia käsitteitä hyvännäköisyydestä, jos ovat kaikki muotivirtaukset itseensä imeneet tatskoineen ja täsmätreeneineen.  En ole tosin heihin perehtynyt, en tiedäkään kuin tämän Eerikäisen, jota en osaa pitää hyvännäköisenä miehenä miltään kantilta katsottuna.  Sellainen nolopään näköinen, joita näkee ihan liikaa.  Eli ei jää edes naama mieleen.

En pidä yhtään ainutta miestä maailmassa kuuman näköisenä.  Jos sillä sanalla nyt tarkoitetaan sitä, että sen näköisen miehen kanssa tekisi mieli mennä sänkyyn.

Kun yhdenkään miehen kanssa ei tee mieli mennä sänkyyn pelkästään ulkomuodon perusteella.  

Vierailija
51/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kapeat kasvot. T: palstan alfauros

Ilman laatikkopäätä et ole mikään alfa. Ja tämä on fakta.

Vierailija
52/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos Teuvo Hakkarainen on naiseen verrattuna liian kuuma? Onko tällä naisella silloin mahdollisuus Teuvoon?

Vierailija
53/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim nuoren Eskon kanssa olisi tuskin ollut mitään yhteistä. Mutta nyt keski-iässä rupateltavaa riittäisi.

Vierailija
54/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kuinka hyvin Hunksit tienaavat, mutta tässähän olisi jollain palstamiehillä mahdollisuus tarjoutua heille vaikka jonkinlaiseksi taiteelliseksi johtajaksi. Koska palstamies tietää, mikä naisiin vetoaa, niin palstamiehen vinkeillähän Hunksit voisivat moninkertaistaa esitystensä kävijämäärät. Laatikko päähän (tavalliset pahvilaatikot varmaan käyvät, niitä saa ilmaiseksikin eli voi säästää rekvisiittakuluissa), asusteeksi lentäjän lakki ja jääkiekkomaila ja kalsarit. Leukaan voi kiinnittää vaikka jonkinlaisen proteesin, niin että leuka näyttää varmasti mahdollisimman isoksi.

Ja jos naiset eivät tule esityksiin niin tämän palstan miehet ainakin tulevat.

Vierailija
55/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihan noinkaan.

Minusta Hunksit on vähän homppelimaisia. Jotenkin tulee tunne, että ne on enemmän niinku miesten miehiä.

Komia kelpaa kyllä!

Kieltämättä samat vibat kuin niistä Tom of Finland miehistä. Kiinnostaisi kyllä , miten suosittuja ne Finlaysonin Tom of Finland lakanat ovat?

Vierailija
56/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihan totta. Minun on vaikea kiinnostua millään tavalla "tosi komeista" kalenteripojista kun itse olen parhaimmillaankin vain tavallinen. Jos semmoinen jostain syystä kiinnostuisi minusta niin ihmettelisin miksi ihmeessä enkä tuntisi oloani yhtään itsevarmaksi.

Miellät siis ihastumisen ja seksuaalisuuden olevan vain pinnallista. Miksi ihmeessä itse ihastut muihin kuin huippukomeisiin alfamiehiin?

Etkö ajattele mitään muuta kuin hunkseja, alfoja ja jänniksiä. Hanki oikeasti jo se elämä, tuo jatkuva jankkaaminen ei ole normaalia.

Luitko yhtään mihin vastasin, ääliö? Aloituksessa on kyseessä Hunksit yms kalenteripojat eli ulkoiset "alfat". Miksi en vastaisi kun ne on aiheena?

Katsoppa vaan, hunks-jankkaaja veti herneet nenään. Usko jo ettei hunksit ole mitään alfoja tai kiiltokuvapoikia.

Mene hoitoon, olen Hunkseista keskustelemassa ensimmäistä kertaa. Miten sekaisin pitää olla, että "tietää"  netin yli kuka on kuka...

Ei taida olla sattumaa, että joku ulisee hunkseistsa täällä joka päivä usean ketjun voimalla. -eri

Niin, näissä ketjuissahan ei ole kuin kaksi keskustelijaa? Aloittaja ja yksi vastaaja?

Vierailija
57/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellät siis ihastumisen ja seksuaalisuuden olevan vain pinnallista. Miksi ihmeessä itse ihastut muihin kuin huippukomeisiin alfamiehiin?

Etkö ajattele mitään muuta kuin hunkseja, alfoja ja jänniksiä. Hanki oikeasti jo se elämä, tuo jatkuva jankkaaminen ei ole normaalia.

Luitko yhtään mihin vastasin, ääliö? Aloituksessa on kyseessä Hunksit yms kalenteripojat eli ulkoiset "alfat". Miksi en vastaisi kun ne on aiheena?

Katsoppa vaan, hunks-jankkaaja veti herneet nenään. Usko jo ettei hunksit ole mitään alfoja tai kiiltokuvapoikia.

Mene hoitoon, olen Hunkseista keskustelemassa ensimmäistä kertaa. Miten sekaisin pitää olla, että "tietää"  netin yli kuka on kuka...

Joo joo, senkun toistelet tuota mantraa itsellesi, niin ehkä jopa uskot siihen. Kysymyksesi hunkseista, alfoista ym. on nähty tällä palstalla jo ainakin sata kertaa. Pelottavinta tässä olisikin, jos teitä jankkaajia olisi enemmän kuin yksi.

Katsos kun kyse ei ole jankkaamisesta koska keskustelijoita on useita. Menisitkö nyt hoitoon jos et sitä ymmärrä, että palstalla on paljon väkeä.

Vierailija
58/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset rokkarit tyyliin Olli Herman pesee todellakin ulkonäöllisesti Hunksit (en ole isojen lihasten perään). Älykkyys on todella seksikästä. Mutta miehet kyllä tavoittelee itseensä verrattuna paremman näköisiä naisia.

Vierailija
59/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunksit tuntuu pääasiassa vetoavan 100-kiloisiin pubiruusuihin

Vierailija
60/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä on nämä viime päivien Hunks-jankutukset täällä palstalla. Jollakin pikkuruinem fiksaatio vissiin. 😂 Mulla ei tuu hunkseista mieleen muuta ku "osteri-Ossi, joka naisen lossi". Enkä mitenkään hyvällä tätä muistele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä