Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei kuumene jos mies liian hyvännäköinen naiseen itseensä verrattuna. Esim Hunksit monille "liian kuumia".

Vierailija
29.03.2019 |

niin

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisen itseluottamuksesta ja libidon tilasta!

Vierailija
2/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu miehel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa näin, on toki poikkeavia yksilöitä. AP

Vierailija
4/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha. Hunksit ei oo kuumia nähneetkään.

Vierailija
5/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa naisen kuumeneminen? Oletko mies?

Vierailija
6/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, mä en oo koskaan pitänyt Hunkseja kuumana. T: ruma keski-ikäinen akka

Vierailija
7/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihan totta. Minun on vaikea kiinnostua millään tavalla "tosi komeista" kalenteripojista kun itse olen parhaimmillaankin vain tavallinen. Jos semmoinen jostain syystä kiinnostuisi minusta niin ihmettelisin miksi ihmeessä enkä tuntisi oloani yhtään itsevarmaksi.

Vierailija
8/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärräthän, että projisoit nyt naisiin omia tuntemuksiasi Hunkseja kohtaan? Sinä ihailet heitä, haluaisit olla heidän kaltaisensa ja ehkä, huom ehkä liität heihin myös jotain homoeroottisia haaveita. Se ei tarkoita, että muut ihmiset ajattelisivat ja tuntisivat samoin.

Vierailija
9/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan totta. Jos on liikaa oman tason yli niin monelle tulee hylkimisreaktio. 

Vierailija
10/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä monesti naiset sanoneet, etteivät haluaisikaan että mies erityisesti panostaa itseensä koska olisi "outoa" ja kiusallista jos mies olisi edustavamman näköinen kun pari ulkoilee.

Vierailija
11/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, mun mielestä liian sliipatut ja laitetut miehet ei oo kuumia, kuten just jotku hunksit. Mun miehessä pitää olla jotain rosoa, ja jotain muutakin kuin laskelmoitu pilke silmäkulmassa.

Vierailija
12/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihan totta. Minun on vaikea kiinnostua millään tavalla "tosi komeista" kalenteripojista kun itse olen parhaimmillaankin vain tavallinen. Jos semmoinen jostain syystä kiinnostuisi minusta niin ihmettelisin miksi ihmeessä enkä tuntisi oloani yhtään itsevarmaksi.

Miellät siis ihastumisen ja seksuaalisuuden olevan vain pinnallista. Miksi ihmeessä itse ihastut muihin kuin huippukomeisiin alfamiehiin?

Vierailija
13/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä koko ajatusta. Harvat miehet on millään tavalla "kuumia".

Vierailija
14/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ristus, että sen voi väätää näinkin, että toiset tykkää yhdenlaisesta, toiset toisenlaisesta :D :D :D Ei hyvää päivää :D

Yksinkertaisesti sanottuna: HUNKSIT VAIN EIVÄT OLE KAIKKIEN MIELESTÄ KUUMIA. :D :D

Vierailija
15/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellät siis ihastumisen ja seksuaalisuuden olevan vain pinnallista. Miksi ihmeessä itse ihastut muihin kuin huippukomeisiin alfamiehiin?

Etkö ajattele mitään muuta kuin hunkseja, alfoja ja jänniksiä. Hanki oikeasti jo se elämä, tuo jatkuva jankkaaminen ei ole normaalia.

Vierailija
16/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla Ap joku pakkomielle hunkseihin vai? Senkus menet reilusti vaan juttelemaan Esko Eerikäisen kanssa ja katsot mihin se johtaa...

Vierailija
17/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ajattele mitään muuta kuin hunkseja, alfoja ja jänniksiä. Hanki oikeasti jo se elämä, tuo jatkuva jankkaaminen ei ole normaalia.

Luitko yhtään mihin vastasin, ääliö? Aloituksessa on kyseessä Hunksit yms kalenteripojat eli ulkoiset "alfat". Miksi en vastaisi kun ne on aiheena?

Vierailija
18/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta älykkyys on kuumempaa kuin vähissä vaatteissa keikkuminen. Makunsa kullakin.

Vierailija
19/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle on näköjään tullut uusi pakkomiellemies. Hunks-pakkomiellemies.

Kirjoitin yhteen toiseenkin keskusteluun, että Hunksien esiintyminen, se ketkuttelu ja poseeraus, on usein naisen näkökulmasta niin naurettavaa, että sellainen mies ei voi viehättää, oli hän sinänsä kuinka komea tahansa.

Vierailija
20/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko yhtään mihin vastasin, ääliö? Aloituksessa on kyseessä Hunksit yms kalenteripojat eli ulkoiset "alfat". Miksi en vastaisi kun ne on aiheena?

Kommenttisi kertookin jo kaiken sivistystasostasi ja älykkyydestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän