Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei kuumene jos mies liian hyvännäköinen naiseen itseensä verrattuna. Esim Hunksit monille "liian kuumia".

Vierailija
29.03.2019 |

niin

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihan totta. Minun on vaikea kiinnostua millään tavalla "tosi komeista" kalenteripojista kun itse olen parhaimmillaankin vain tavallinen. Jos semmoinen jostain syystä kiinnostuisi minusta niin ihmettelisin miksi ihmeessä enkä tuntisi oloani yhtään itsevarmaksi.

Miellät siis ihastumisen ja seksuaalisuuden olevan vain pinnallista. Miksi ihmeessä itse ihastut muihin kuin huippukomeisiin alfamiehiin?

Etkö ajattele mitään muuta kuin hunkseja, alfoja ja jänniksiä. Hanki oikeasti jo se elämä, tuo jatkuva jankkaaminen ei ole normaalia.

Luitko yhtään mihin vastasin, ääliö? Aloituksessa on kyseessä Hunksit yms kalenteripojat eli ulkoiset "alfat". Miksi en vastaisi kun ne on aiheena?

Katsoppa vaan, hunks-jankkaaja veti herneet nenään. Usko jo ettei hunksit ole mitään alfoja tai kiiltokuvapoikia.

Vierailija
22/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunkseista päällepäin loistaa ylimielisyys, ei kuumuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kovasti, mistä tuo Ap:n pakkomielle hunkseja kohtaan johtuu?

Vierailija
24/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kuumia? Siis mihin?

Vierailija
25/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Hunksit kerran ja en kuumennut, mutta se johtuu siitä että koko show on todella vaivaannuttava ja tuntuu oudolta katsoa sitä. Tanssiva mies ei yleensä myöskään sinänsä sytytä, paitsi John Travolta Pulp fictionissa. Sen sijaan jos joku Hunksi tulisi esim baarissa vastaan, normaaleissa vaatteissa, normaalisti hymyillen ja jutellen, kuumenisin aika varmasti.

Vierailija
26/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kuumia? Siis mihin?

Sisätiloihin. Tupa leimahtaa liekkeihin jos liian kuuma hunksi tulee kylään.

Vierailija
27/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruma mies kuumene sillä, että treenaa jotenkuten erottuvat lihakset. Mies on silti ruma.

Olen kyllä kuumentunut useasta lihaksikkaasta vartalosta mutta kiinnostus lopahtaa kun näkee sen torson kasvot. Ehkä tuo johtuu siitä, ettei kuvattavan silmät ole mukana. Hän tosiaan esittelee vain vatsaansa tai haukkareita ja kuvittelee siksi olevansa kuuma. Kylmä, ilmeetön naama on luotaan työtävä.

Samaa ongelmaa ei ole ollut tosielämässä, jolloin ihmisen olemuksesta ja kasvoista kyllä huomaa kiihkon jos sellaista on. En ihastu helposti eikä ihastus tai fantasiat pysy elossa ilman konkretiaa ja vastapainoa. Ehkä olen sitten outo, en runkatessanikaan mieti mitään mielikuvitusolentoja vaan muistelen menneitä.

Vierailija
28/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha sanoa onko hunksit liian hyvännäköisiä  itseeni verrattuna, koska en tykkää lainkaan tuon tyyppisistä geelissä uineista, öljytyistä ja sliipatuista miehistä. Oli se mies sitten virallinen hunksi tai ei niin tuollainen habitus ei vaan miehessä kiihota.

Vierailija
29/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaa ymmärtänyt tätä alfauros/hunks-sarjaa seksuaalisesti kiinnostavana miestyyppinä. Tai muutenkaan ihmisen kokemista missään määrin kiinnostavana pelkän ulkonäön perusteella.

Kaikki kiinnostuksen kohteena ovat olleet ulkoisesti hyvin erilaisia. Ulkonäöllisesti ollut tummia, vaaleita, itseäni lyhyempiä ja pidempiä, hoikkia ja isivartaloisia. Yhtään alfalihaskimppua tai kalenteripoikaa ei kylläkään. Yhteistä heille om ollut vain se, että kaikki heistä ovat alkaneet kiinnostaa vasta sinä vaiheessa, kun on päässyt keskustelemaan.

Äly, huumorintaju ja kiinnostus yhteiskunnallisista asioista laajemmalti muodostavat pohjan kiinnostavalle miehelle.

Vierailija
30/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ihan totta. Minun on vaikea kiinnostua millään tavalla "tosi komeista" kalenteripojista kun itse olen parhaimmillaankin vain tavallinen. Jos semmoinen jostain syystä kiinnostuisi minusta niin ihmettelisin miksi ihmeessä enkä tuntisi oloani yhtään itsevarmaksi.

Miellät siis ihastumisen ja seksuaalisuuden olevan vain pinnallista. Miksi ihmeessä itse ihastut muihin kuin huippukomeisiin alfamiehiin?

Etkö ajattele mitään muuta kuin hunkseja, alfoja ja jänniksiä. Hanki oikeasti jo se elämä, tuo jatkuva jankkaaminen ei ole normaalia.

Luitko yhtään mihin vastasin, ääliö? Aloituksessa on kyseessä Hunksit yms kalenteripojat eli ulkoiset "alfat". Miksi en vastaisi kun ne on aiheena?

Katsoppa vaan, hunks-jankkaaja veti herneet nenään. Usko jo ettei hunksit ole mitään alfoja tai kiiltokuvapoikia.

Mene hoitoon, olen Hunkseista keskustelemassa ensimmäistä kertaa. Miten sekaisin pitää olla, että "tietää"  netin yli kuka on kuka...

Vierailija
31/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Nämä hunksit on "miehinen " vastine kaiken  maailman tissityrkyille ja instaheruttajille. Ei siis kovinkaan kuumaa hottia.

Vierailija
32/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että piti etsi videon pätkä näistä hunkseistsa. Täytyy kai kiittää päivän nauruista. Ihmeellisintä kyllä on, että jotkut vapaaehtoisesti maksaa , jotta pääsee noita katsomaan. Tuohon verrattanut taitavaa naisen tekemää strippausta tai tankotanssia katsoo koska vaan.

Vierailija
33/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun tietäisi. Tällä on pakkomielteenä Hunksit, sopii samaan joukkoon näiden kanssa joilla on pakkomielteenä leuat ja vaikka mitkä muut. Näistä tulee kyllä hassuja mielikuvia kun alkaa miettiä palstan miesten ihannemiehiä. Lentäjä joka on samalla miljonäärikiekkoilija vatkaa ja ketkuttaa itseään kalsareissa jättiläismäinen leuka lähes maata viistäen, tuijottaen samalla naisia metsästäjän silmillään.

Vierailija
34/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt takas sinne suoli24. Jooko. Ei millään jaksa näitä mopopoikien juttuja.

Vierailija
35/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ihan sama tilanne. Ajattelin nyt peruta treffit, kun mies on aivan liian hyvännäköinen tasooni verrattuna. Tuntisin itseni liian epävarmaksi hänen seurassaan. 

Harmin paikka.

Vierailija
36/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene hoitoon, olen Hunkseista keskustelemassa ensimmäistä kertaa. Miten sekaisin pitää olla, että "tietää"  netin yli kuka on kuka...

Ei taida olla sattumaa, että joku ulisee hunkseistsa täällä joka päivä usean ketjun voimalla. -eri

Vierailija
37/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan noinkaan.

Minusta Hunksit on vähän homppelimaisia. Jotenkin tulee tunne, että ne on enemmän niinku miesten miehiä.

Komia kelpaa kyllä!

Vierailija
38/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo joo, senkun toistelet tuota mantraa itsellesi, niin ehkä jopa uskot siihen. Kysymyksesi hunkseista, alfoista ym. on nähty tällä palstalla jo ainakin sata kertaa. Pelottavinta tässä olisikin, jos teitä jankkaajia olisi enemmän kuin yksi.

Vierailija
39/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun tietäisi. Tällä on pakkomielteenä Hunksit, sopii samaan joukkoon näiden kanssa joilla on pakkomielteenä leuat ja vaikka mitkä muut. Näistä tulee kyllä hassuja mielikuvia kun alkaa miettiä palstan miesten ihannemiehiä. Lentäjä joka on samalla miljonäärikiekkoilija vatkaa ja ketkuttaa itseään kalsareissa jättiläismäinen leuka lähes maata viistäen, tuijottaen samalla naisia metsästäjän silmillään.

Unohdit laatikkopään. Esitys ei ole mitään ilman laatikkopäätä.

Vierailija
40/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla Ap joku pakkomielle hunkseihin vai? Senkus menet reilusti vaan juttelemaan Esko Eerikäisen kanssa ja katsot mihin se johtaa...

Toisaalta näin naisen näkökulmasta just tuo Esko on se kaikista kuumin hunksi (vaikka siis hänkin on varsin haalea etenkin naismakunsa vuoksi) niin ehken ap:n kannattaa kuitenkin kokeilla jotain vähemmän vaatimattomampaa tyyppiä noin alkuun.

Tyvestä puuhun noustaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme