Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen ei kuumene jos mies liian hyvännäköinen naiseen itseensä verrattuna. Esim Hunksit monille "liian kuumia".

Vierailija
29.03.2019 |

niin

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kovasti, mistä tuo Ap:n pakkomielle hunkseja kohtaan johtuu?

Se kun tietäisi. Tällä on pakkomielteenä Hunksit, sopii samaan joukkoon näiden kanssa joilla on pakkomielteenä leuat ja vaikka mitkä muut. Näistä tulee kyllä hassuja mielikuvia kun alkaa miettiä palstan miesten ihannemiehiä. Lentäjä joka on samalla miljonäärikiekkoilija vatkaa ja ketkuttaa itseään kalsareissa jättiläismäinen leuka lähes maata viistäen, tuijottaen samalla naisia metsästäjän silmillään.

Kiitos, sain päivät naurut!:DDD

Vierailija
62/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään mentiin että rytisee omalla kohdallani. Isoimpina harrastuksinani ovat kilpa-aerobic sekä street workout (ei se kaikista raskain kuitenkaan), ja kilpatankotanssiakin on tullut harjoiteltua. Ulkonäöstä on aina tullut muutenkin huolehdittua, ja geenirulettikin meni ihan hyvin. KOSKAAN ei ole bodari/muskelimiehet, hunksit tai vastaavat, stereotyyppiset machot tai "itsevarmat", mitä tunnutaan aina toitottavan joka tuutista, "saaneet kuumaksi", vaikka taidan olla jonkin tällaisen naispuolinen vastine... En pidä ollenkaan miehistä jotka ovat lauman pomo -tyyppejä, kontrolloivia. Lähettäkää luokseni keskiverto mies joka pitää itsestään riittävästi huolta, eli ei ylilihava, liian laiha, kovin lihaksikas tms (toki miehistä "teen fyysistä työtä" voimaa saa olla), jykevät leukaperät ja kulmikkaat kasvotkin saa unohtaa eikä pituudellakaan ole väliä (olen itse melko pitkä), ja luonteeksi kun laitetaan riittävän terveen itsetunnon omaava, oikeudenmukainen, ystävällinen, hyvätapainen ja kunnioittava, sekä riittävän hyvin artikuloiva, niin tarjoilen kiinnostuneena kaikkea samaa takaisin ja katson mihin tie vie. Ja jos soppaan lisätään vielä jonkin verran ujo, mahdollisesti kokematon, joka on toiveikas muttei oleta saati vaadi minulta mitään, ja saan halutessani johtoroolin helposti niin keskusteluissa kuin muissakin tilanteissa eikä se haittaa häntä jos stereotyyppiset roolit eivät päde niin arkielämässä kuin sängyssäkään, niin OH MY! Tilanteesta ja tunteistani riippuen tulee purtua huulta niin että tuntuu kun tekee mieli ottaa kauluksesta kiinni ja kiskoa mukaansa. Ja ehkä tehdä yhtä sun toista moiselle ihanuudelle, olettaen että hänelle siinä vaiheessa kaikki tämä sopii, missä vaiheessa sitten olemmekaan. Odottelu kun kohdallani taitaa vain lisätä intoa jos olen oikeasti kiinnostunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa olla niitä miehiä tai sitten n.14.v En tiedä yhtään naista, jota jotkut hunksit saa "kuumaksi", yritä jo käsittää. Ei naiset tykkää sellaisista, se on enemmän h...jen hommaa. N38

Vierailija
64/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunksit eivät ole hyvännäköisiä. He ovat surkuhupaisia.

Vierailija
65/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, kuinka hyvin Hunksit tienaavat, mutta tässähän olisi jollain palstamiehillä mahdollisuus tarjoutua heille vaikka jonkinlaiseksi taiteelliseksi johtajaksi. Koska palstamies tietää, mikä naisiin vetoaa, niin palstamiehen vinkeillähän Hunksit voisivat moninkertaistaa esitystensä kävijämäärät. Laatikko päähän (tavalliset pahvilaatikot varmaan käyvät, niitä saa ilmaiseksikin eli voi säästää rekvisiittakuluissa), asusteeksi lentäjän lakki ja jääkiekkomaila ja kalsarit. Leukaan voi kiinnittää vaikka jonkinlaisen proteesin, niin että leuka näyttää varmasti mahdollisimman isoksi.

Ja jos naiset eivät tule esityksiin niin tämän palstan miehet ainakin tulevat.

Unohdit nyt sen (aivo)kirurgin kokonaan, mutta sellaisen veitsi ainakin mahtuu vielä toiseen kouraan. Ja lakikirja kainaloon koska pitäähän miehen olla juristikin.

Ainakin siis jos uskomme palstaulisijaa.

Vierailija
66/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuumenen isolle munalle ja paksulle lompakolle.

Vierailija
67/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa on siinä mielessä perää, että liian hyvännäköinen mies voi olla naisen mielestä vähemmän houkutteleva. Tähän liitetään usein evoluutiobiologisia perusteluita siten, että nainen alitajuisesti katsoisi järkeväksi valita itseään ulkonäöllisesti vastaavan miehen. Jos mies olisi liian hyvännäköinen, tällä olisi todennäköisesti paljon vientiä myös muiden naisten joukossa, eikä mies tällöin olisi luotettava kumppani ja isä tuleville lapsille. Tällä on etenkin ihmiskunnan aikaisemmissa vaiheissa ollut paljon merkitystä. 

Hunkseista taas viehättyvät aivan tietynlaiset naiset. Jos nyt ihan suoraan sanon, niin väitän että useammin alemman tai keskitason koulutuksen saaneet, kuin korkeasti koulutetut naiset. Vaikka puhuisimme pelkästä ulkonäöstä, ovat omat preferenssini ihan toisenlaiset. Itse arvostan, että mies on luonnollisen näköinen mutta siisti, ja osaa julkisilla paikoilla pukeutua muuhunkin kuin vartaloöljyyn ja rikkinäisiin farkkuihin. Skarppi ja asiallinen tyyli toimii aina paremmin. Ylenpalttinen oman ulkonäön korostaminen ja esitteleminen ovat myös itselleni turn-off. Sellaisella miehellä, jota itse pidän viehättävänä on tärkeämpiäkin asioita ajateltavana, kuin narsistinen oman kehon kiillotus. Varsinainen vetovoima syntyy lähinnä karismasta, älystä ja monesta muusta täysin ulkonäöstä riippumattomasta tekijästä. Ulkonäöllä on merkitystä, mutta tärkeintä on, millainen kokonaisuus kaikista osatekijöistä muodostuu.

Vierailija
68/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, nyt kun täällä on monta kertaa sanottu ulisijoille, etteivät hunksit kiinnosta kaikkia naisia, asia käännetäänkin yht'äkkiä niin, että osa hunkseista on liian "kuumia" osalle naisista.

Ei. Se ei mene niin. 

Vierailija
69/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämä on tosiaan huomattu.

Vierailija
70/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsään mentiin että rytisee omalla kohdallani. Isoimpina harrastuksinani ovat kilpa-aerobic sekä street workout (ei se kaikista raskain kuitenkaan), ja kilpatankotanssiakin on tullut harjoiteltua. Ulkonäöstä on aina tullut muutenkin huolehdittua, ja geenirulettikin meni ihan hyvin. KOSKAAN ei ole bodari/muskelimiehet, hunksit tai vastaavat, stereotyyppiset machot tai "itsevarmat", mitä tunnutaan aina toitottavan joka tuutista, "saaneet kuumaksi", vaikka taidan olla jonkin tällaisen naispuolinen vastine... En pidä ollenkaan miehistä jotka ovat lauman pomo -tyyppejä, kontrolloivia. Lähettäkää luokseni keskiverto mies joka pitää itsestään riittävästi huolta, eli ei ylilihava, liian laiha, kovin lihaksikas tms (toki miehistä "teen fyysistä työtä" voimaa saa olla), jykevät leukaperät ja kulmikkaat kasvotkin saa unohtaa eikä pituudellakaan ole väliä (olen itse melko pitkä), ja luonteeksi kun laitetaan riittävän terveen itsetunnon omaava, oikeudenmukainen, ystävällinen, hyvätapainen ja kunnioittava, sekä riittävän hyvin artikuloiva, niin tarjoilen kiinnostuneena kaikkea samaa takaisin ja katson mihin tie vie. Ja jos soppaan lisätään vielä jonkin verran ujo, mahdollisesti kokematon, joka on toiveikas muttei oleta saati vaadi minulta mitään, ja saan halutessani johtoroolin helposti niin keskusteluissa kuin muissakin tilanteissa eikä se haittaa häntä jos stereotyyppiset roolit eivät päde niin arkielämässä kuin sängyssäkään, niin OH MY! Tilanteesta ja tunteistani riippuen tulee purtua huulta niin että tuntuu kun tekee mieli ottaa kauluksesta kiinni ja kiskoa mukaansa. Ja ehkä tehdä yhtä sun toista moiselle ihanuudelle, olettaen että hänelle siinä vaiheessa kaikki tämä sopii, missä vaiheessa sitten olemmekaan. Odottelu kun kohdallani taitaa vain lisätä intoa jos olen oikeasti kiinnostunut...

No nytpä tulikin taas niin paksua tuubaa että sinfoniaorkesterikin olisi kateellinen. Eihän tuota p*skaa usko erkkikään.

Vierailija
71/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Tulen mieluummin kauniille kuville.

-sadetakkimies

Vierailija
72/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa seurustella stripparin kanssa?

Sillä uralla ei pitkälle pääse.

Vierailija
73/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköiset miehet ovat upeita. Heitä on vain todella, todella vähän.

Aloittajaa tuntuvat kiinnostavan Hunksit päivästä toiseen. Minä en pidä kierrätysmiehistä, joten he eivät kiinnosta.

Vierailija
74/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ainakin aina ihastunut komeisiin miehiin. Viehätyn, kenestä viehätyn, en tunne vetovoimaa kovinkaan monia kohtaan. Toistaiseksi kukaan heistä ole ollut Hunks.

Vierailija
75/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies on usein niin itseään täynnä, ettei sillä edes välähda mieleenkään, että sitä petikaveria pitäisi "lämmitellä". Hunkseille taitavat kuumeta pikemminkin puppelipojat kuin naiset.

Vierailija
76/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunkseihin verrattuna esim. Robert Carlyle Full Montyssä oli smoking hot.

Vierailija
77/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies on usein niin itseään täynnä, ettei sillä edes välähda mieleenkään, että sitä petikaveria pitäisi "lämmitellä". Hunkseille taitavat kuumeta pikemminkin puppelipojat kuin naiset.

Joo, kokemusta on. Hyvä ettei suuttunut (tai vähän suuttuikin) kun en lämmennyt tosta noin vaan niinkuin aiemmat naiset.

Vierailija
78/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kokemusta on. Hyvä ettei suuttunut (tai vähän suuttuikin) kun en lämmennyt tosta noin vaan niinkuin aiemmat naiset.

Tästä syystä jätä kun kaikki hunkdit väliin. Ei maksa vaivaa.

Vierailija
79/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin enää kuumenee muuta kuin saunassa. 

Vierailija
80/96 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavis keski-ikäinen pullero, kaunista ei saa edes meikkaamalla.

Luulen, että mulla ja hunksilla ei olis oikein mitään yhteistä, oltais niin eri paria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme