Pahin korvamato biisi
Jos listattaisiin pahimpia korvamato biisejä. Päähän jää soimaan helposti Chris Rean Blue Cafe
Kommentit (402)
Der Dirndl song 2.0
-- eipä kestä
Pahin ikinä: 2 Unlimited, No Limits
No, no, no, no, no, no, no, no, no ,no ,no, no there's no limit...
Tällä saa tehokkaasti kumottua kaikki muut korvamadot.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on jäänyt pyörimään jostain nettiradiosta päähän, tulee tällä hetkellä mieleen aina kun... no, aina kun tapahtuu mitä tahansa! Piti googlata sanoitusten perusteella kenen tekemä ja minkä niminen kappale on, en tunne tällaisen musiikin tekijöitä oikeastaan yhtään. Olen ilmeisesti "altistunut" jollekin remix-versiolle joka on nopeampi kuin alkuperäinen, ja kohdassa "this is what we're..." tuo sana "this" lausutaan ikäänkuin hampaat yhdessä syljen kupliessa hampaiden välissä, ja ehkä juuri tämä kumma sössöttämisefekti on polttanut kappaleen päähäni.
Ivan Gough & Feenixpawl – In My Mind
Dynoro & Gigi D'Agostino - In My Mind on se remixversio, jota varmaan mietit.
youtubessa "haista v*ttu, haista v*ttu,haista h*mo v*ttu.." -biisi. Soinu jo monta vuotta päässä..
Antti Tuiskun Rahan takii, varsinkin toi kertosäe on paha ---
"oi oi oi kun elämä on julmaa, mun on pakko twerkkaa että saisin fyrkkaa..."
What is love? Baby don't hurt me, don't hurt me no more...
Haddawayn pläjäys on ilkeä korvamato.
Vierailija kirjoitti:
Nöpö Felixin lallatus. Ei voi mitään...
Se on nimeltää Castle on a cloud Les Miserables musikaalista
Joitakin kohtia jaa soimaan, vaikka syvimmiltani haluaisin osata sen ulkoa...!
Vierailija kirjoitti:
Pahin ikinä: 2 Unlimited, No Limits
No, no, no, no, no, no, no, no, no ,no ,no, no there's no limit...
Tällä saa tehokkaasti kumottua kaikki muut korvamadot.
Kirjoitit juuri oikean määrän noita. Arvostan.
Equadooooooor!!!!
Vierailija kirjoitti:
Joitakin kohtia jaa soimaan, vaikka syvimmiltani haluaisin osata sen ulkoa...!
Tasmalleen tuo 1.00 kohdalta alkava..........Pahin mahdollinen.
Metsämökin tonttu! Mun mummuni muni mun mammani mun mammani muni mun... voi hyvää päivää!
Ajetaan me Tandemilla-kotikylän tanhuvilla kysellään missä häät pidetään-sinänsä kiva kappale.Friiman...
Viime sunnuntaina radiosta tuli se laulu, jossa lauletaan ....metsässä makaa kuollut mies... jne.
Koko viikon se on soinut päässäni. Huoh.
7-kymppinen mummo kiittää. Tämä on kiva ketju ja sain monta tuttua korvamatoa taas päähäni.
Jospa tuo - uskadara, kuka pani Saaraa kirkon penkin alla, - korvautuisi nyt joallakin sivistyneemmällä biisillä.
Minusta barbie girl on kiva.Se soi mun päässä parhaillaan.
Frontside Ollie, Tytöt tykkää ja Poker face.
Lapinlahden lintujen Fantastista ja erityisesti tämä sketsisarjassa esitetty versio.
Toinen aika vahva taannoin oli Joel Hallikaisen Sininen on kesäyö. Ajoittuu tämä viime kesään. Olin palaamassa reissusta kotiin ja istuin junan ravintolavaunussa yöllä ennen kuin olin kotona. Katsoin ikkunasta pihalle ja silloin alkoi tuo aika vahvasti soimaan mielessäni.
Susanne Vega - Tom's Diner
hyvin ärsyttävä töödötöttödöödö