Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi pitänyt parikymppisenä alkaa käyttää huumeita ja kuolla niihin

Vierailija
28.03.2019 |

Vähemmällä olisi päässyt

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaus,joka aiheuttaa päivittäistä kipua. En pysty olemaan liian kuumassa enkä liian kylmässä, enkä harrastamaan liikuntaa. Kävely on epämukavaa.

Mulla on ollut ihan samoja ongelmia. Molempiin isovarpaisiin on tullut sellaiset punaiset jäljet jotka sattuvat pirskatisti kenkien kanssa. Viime talvena olivat niin kipeät, ja herkät että villasukka jalassakin sattui. 

Nyt olen ollut ½ vuotta sairas, niin että jos saan yhtään kylmää niin keuhkot on ihan tukossa ja paskana. 

Mutta tiedätkö mitä. Onnellisuus ei ole siitä kiinni, vaan siltikin voi olla onnellinen.

Sinä et ole vaivasi, et kehosi, etkä ongelmasi.

Sinccis

Tämmöinen maallinen maja meille on suotu, mikä on suotu. Kaikilla tietenkin erilaisia vaivoja.

Ai, mutta kyllä mut on tehnyt tosi onnettomaksi se, että en voi normaalia elämää viettää tässä majassa. Mielestäni ihminen on sitä, mitä toistuvasti tekee ja siihen kehon kyvyt vaikuttaa suuresti. Esimerkiksi uimari ei voi olla uimari, jos ei pysty uimaan. Ap

Vierailija
22/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En kuitenkaan niille mitään voi"

No tässähän on jo ongelman ratkaisun ydin. On asioita joille voi tehdä jotain ja niitä kannattaa yrittää muuttaa, mutta on asioita joille ei mahda mitään, ja niitä on turha murehtia.

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiat oli hyvin, olin onnellinen. Jos olisin pilannut ne nopealla kuolemalla silloin, niin lopputulos olisi paljon miellyttävämpi kuin tämmöinen hidas kuoleminen. Ap

Vierailija
24/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä tuo sun leikkaus. Tsemppiä siihen!  Ja onhan sulla kuitenkin lapsi! On sellaisiakin, jotka ei sitä koskaan saa.

Sinccis

Vierailija
25/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuo sun leikkaus. Tsemppiä siihen!  Ja onhan sulla kuitenkin lapsi! On sellaisiakin, jotka ei sitä koskaan saa.

Sinccis

Kiitos. Olisin halunnut tarjota sille hyvän elämän ja tehdä yhdessä kaikkea. Jos olisin tiennyt että tähän jamaan päädyn, niin olisin antanut lapsen adoptioon syntymästä. Ap

Vierailija
26/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käännyin viime yönä vasemmalla kyljelle alkoi fviiiiiiiiiinkuminen hengityksen tahdissa. Siinä sitten yritin pyöriä asentoon missä keuhkot ei vinkuisi kuin kuoleva hiiri ;)

Sinccis

Vierailija
27/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairaus,joka aiheuttaa päivittäistä kipua. En pysty olemaan liian kuumassa enkä liian kylmässä, enkä harrastamaan liikuntaa. Kävely on epämukavaa.

Mulla on ollut ihan samoja ongelmia. Molempiin isovarpaisiin on tullut sellaiset punaiset jäljet jotka sattuvat pirskatisti kenkien kanssa. Viime talvena olivat niin kipeät, ja herkät että villasukka jalassakin sattui. 

Nyt olen ollut ½ vuotta sairas, niin että jos saan yhtään kylmää niin keuhkot on ihan tukossa ja paskana. 

Mutta tiedätkö mitä. Onnellisuus ei ole siitä kiinni, vaan siltikin voi olla onnellinen.

Sinccis

Tämmöinen maallinen maja meille on suotu, mikä on suotu. Kaikilla tietenkin erilaisia vaivoja.

Ai, mutta kyllä mut on tehnyt tosi onnettomaksi se, että en voi normaalia elämää viettää tässä majassa. Mielestäni ihminen on sitä, mitä toistuvasti tekee ja siihen kehon kyvyt vaikuttaa suuresti. Esimerkiksi uimari ei voi olla uimari, jos ei pysty uimaan. Ap

No ei, sitten täytyy ostaa kanootti ;)

Sinccis

Vierailija
28/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Sinccis

Mitä jos uiminen oli ainoa asia, mikä uimaria kiinnosti? Ei halua omaksua kanootin kuljettajan identiteettiä?

Vierailija
29/30 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Sinccis

Mitä jos uiminen oli ainoa asia, mikä uimaria kiinnosti? Ei halua omaksua kanootin kuljettajan identiteettiä?

No onhan se probleemallista. Mä olen keskittänyt energiani tällä hetkellä muihin asioihin, kuin niihin mitä en nyt pysty tekemään. 

Jonkinlaista joustavuuttahan se vaatii yrittää löytää mielenkiintoa muista asioista.

Sinccis

Vierailija
30/30 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on lapsi. Herätys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi