Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et halua naimisiin/parisuhteeseen?

Vierailija
28.03.2019 |

Perusteluja sinkkuuden puolesta kiitos!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on psoriasis enkä halua siksi seurustella.

Vierailija
22/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan haluan. Mutta valmistun kolmekymppisenä ja luultavasti ulkomailta saisi haasteellisempia töitä. Olisin muutaman vuoden jossain muualla, mutta sen jälkeen olisi mahdotonta löytää enää ketään. Mutta jos jäisin, olisin varmaan silti sinkku, eli olisi tyhmää odottaa seuraavatkin vuodet. Menettäisi turhaan muita mahdollisuuksia.

Nyt en kyllä itse sinkkumiehenä ymmärtäny kaikkea, mitä kirjoitit. - Vai ono jossain asetettu aika raja sille, että milloin saa ja voi kohdata sen itselleen oikean, jos niin on tarkoitettu. - Vai mitä ajattelit siellä maailmalla oikein tehdä, jos ajattelet, että sen jälkeen olsi enää mahdotonta löytää ketään? - Toivottavasti et ainakaan sinkkiarkussa tule takaisin. Kyllä ainakin minä voisin harkita sitäkin vaihtoehtoa, että lähtisin yhdessä kumppanini kanssa muualle päin maailmaa töihin ja tulisin sitten joskus takaisin, taijos viihtyisin muualla paremmin niin saattaisin jäädä sinnekin. Toistaiseksi olen palannut ulkomailta Suomeen, mutta en sano, että näin tulisi aina olemaan. Asioilla on arvoin vain yksioikea vaihtoehto.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn yksin omissa oloissani ja haluan elää omassa talossani ilman kompromisseja. Omistan myös metsää ja olen tullut huomaamaan, että tuntemani miehet hanakasti yrittävät neuvoa miten metsää pitäisi hoitaa ja melkein kuulen laskukoneen raksutuksen kun laskevat kiintokuutioita ja tukin hintoja. Eivät ymmärrä että se alkaa olla kylän ainoa vanha metsä, eikä sitä hakata vaan saa olla rauhassa lintujen pesimämetsänä. Minulle oli suuri investointi hankkia talo ja metsää, enkä halua ottaa sitä riskiä että menetän ne erossa, työläisen tuloilla en enää saisi uutta taloa hommattua.

Vierailija
24/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä, mutta elämäntilanne yh:na on haastava. Vaikea kuvitella, että kukaan mies tätä jaksaisi mukana.

Olen vähän sellainen kotihiiri myös, harrastan kodinhoitoa. Jonkun mielestä olen tylsä.

Se ei ole kyllä kovin mediaseksikästä harrastaa siivoamista.

Miten niin? Itse olen huomannut reilun 3kk aikana, että olen törkeän huono emäntä. Hienoa että joku jaksaa tuotakin tehdä. Moni mies ei jaksa ja tarvitsi perään katsojan

mies50v

Kiva kuulla tuollainenkin mielipide. Tuntuu vain, että pitäisi harrastaa tankotanssia tai jotain muuta seksikästä, jotta olisi kiinnostava. Mun harrastukset on lähinnä imuroiminen, tiskaaminen ja pyykinpesu. Keväällä ajattelin repäistä ja laittaa parvekekukkia:)

Entäs tomaatteja?

mies50v

Vierailija
25/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska häpeän omaa elämäntilannettani. Maisteriopinnot on roikkuneet jo vuosia, elän toimeentulotuella tai palkkatuettuna minipalkalla. Mitä järkeä olisi olla parisuhteessa, kun hädin tuskin riittää ruokaan ja omaan elämiseen rahat. Enkä ikinä suostuisi elämään miehen siivellä. Haluan ensin hoitaa oman elämäni kuntoon ennen kun voin tapailla ketään. Häpeän aiheuttajasta päästävä eroon.

Lisäksi, mitä pidempään elää yksin, sitä enemmän siihen tottuu ja siitä nauttii. Olisi vaikeaa luopua omasta rauhasta ja yksityisyydestä.

Vierailija
26/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde käy, mutta avioliitto ei. Avioliitto on näkemykseni mukaan jo vanhanaikainen, lisäksi menestyvälle miehelle haittaa aiheuttava ja jos parisuhde on hyvä, se on sitä ilman avioliittoakin. T: Menestyvä mies.

Vierailija
27/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tehokkaasti haluaa pysyä erossa parisuhteista, kun kuuntelee juttuja muiden parisuhteista. Naiselle mies on riippakivi, pallo jalassa, joka estää kaiken henkisen kehityksen. Jotkut haluaa palvella vain toista, toiset ei halua. Miesten itsekkyydestä saa kyllä käsityksen töissä ja se toimii täydellisenä ehkäisyvälineenä. Jos mies on vielä möhömahainen, ei miellytä silmää ja syö ja juo naisen rahat, niin mitä nainen oikein saa parisuhteesta.

Vierailija
28/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaus ja oma, velaton koti on ihana. Seksiä.saa muutenkin, ei sen vuoksi tarvitse öriläitä nurkissa sietää.

Vierailija
29/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takana reilun 20 vuoden parisuhde, se riitti. Nyt nautin omasta rauhasta. Jos jostain tupsahtaisi elämääni kiva mies niin mikä etten voisi tapailla tai seurustella mutta en koe tarvetta etsimällä etsiä parisuhdetta. Näin on hyvä.

Vierailija
30/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaikealta löytää sopiva kumppani. Eikä mua kiinnostais väkisin ruveta johonkin parisuhteeseen. 

Ehkä joku päivä löytyy oikea henkilö ja kemiat sopii yhteen.

Vierailija
31/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kyllä, mutta elämäntilanne yh:na on haastava. Vaikea kuvitella, että kukaan mies tätä jaksaisi mukana.

Olen vähän sellainen kotihiiri myös, harrastan kodinhoitoa. Jonkun mielestä olen tylsä.

Miten niin? Itse olen huomannut reilun 3kk aikana, että olen törkeän huono emäntä. Hienoa että joku jaksaa tuotakin tehdä. Moni mies ei jaksa ja tarvitsi perään katsojan

mies50v

Kiva kuulla tuollainenkin mielipide. Tuntuu vain, että pitäisi harrastaa tankotanssia tai jotain muuta seksikästä, jotta olisi kiinnostava. Mun harrastukset on lähinnä imuroiminen, tiskaaminen ja pyykinpesu. Keväällä ajattelin repäistä ja laittaa parvekekukkia:)

Entäs tomaatteja?

mies50v

Tomaatit kuulostaa kivalta. Ne taitaa tarvita pienen minikasvihuoneen, tasaisempi lämpötila? Tomaattipensaat on lisäksi hauskan näköisiä.

Vierailija
32/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies50v

Entäs tomaatteja?

mies50v

Tomaatit kuulostaa kivalta. Ne taitaa tarvita pienen minikasvihuoneen, tasaisempi lämpötila? Tomaattipensaat on lisäksi hauskan näköisiä.

Söpöjä nämä vonkausviestit.

Vierailija
33/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska häpeän omaa elämäntilannettani. Maisteriopinnot on roikkuneet jo vuosia, elän toimeentulotuella tai palkkatuettuna minipalkalla. Mitä järkeä olisi olla parisuhteessa, kun hädin tuskin riittää ruokaan ja omaan elämiseen rahat. Enkä ikinä suostuisi elämään miehen siivellä. Haluan ensin hoitaa oman elämäni kuntoon ennen kun voin tapailla ketään. Häpeän aiheuttajasta päästävä eroon.

Lisäksi, mitä pidempään elää yksin, sitä enemmän siihen tottuu ja siitä nauttii. Olisi vaikeaa luopua omasta rauhasta ja yksityisyydestä.

Tiesitkö, että kirjoituksellasi onnistuit ja tulit sillä antaneeksi suurenmäärän vertaistukea, niin että kaunis kiitos.  Kaikkea hyvää tulevaan. Luotetaan ja uskotaan, että vielä joskus tulevaiuudessa on paremmin t. Kanssakulkija.   

Vierailija
34/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee rahaa

Niin just. Suomalaiset naiset on niin luokattomia että ei niihin _kertakaikkiaan_ kannata eikä pysty panostamaan. Niiden Hinta - Laatu - Viihde-suhde on niin rajusti päin prsettä että ei mitään rajaa eikä määrää.

Vierailija
35/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on oma asunto velaton, talous erinomaisessa kunnossa ja palkka on hyvä. Viihdyn itsekseni ja en kaipaa mitään vakituista naista elämääni. En ole enää niin kiinnostunut olemaan suhdekuvioissa missä pitää ottaa toinen huomioon, kun tekee päätöksiä. Olen tottunut menemään ja tulemaan oman kellon mukaan ilmoittelematta kenellekkään. Olen 42v. Jos ajattelisin, että vakiintuisin, niin kumppanin tulisi olla täysin omatoiminen taloudessaan ja hänen asiat pitäisi olla sellaisella mallilla, että voisi myös tehdä mitä huvittaa. Minä en suostu maksamaan yhteiselosta 50% enempää kuluista ja mielellään jos asunnon ostaa, niin sen voi pyyhkäistä suoraan velattomaksi, koska minulla on velaton asunto ja seuraava iso askel on elämässäni jos ajattelisin suhdetta, niin isompi kämppä velattomana. Nykypäivänä samanikäistä tai muutaman vuoden heitolla olevaa naista on vaikea löytää jolla on asiat samanlaisella pohjalla, kun omani on ja varsinkaan sinkkua. Minulla ei ole mitään ongelmaa olla yksin ja tästä elämäntasosta en suostu luopumaan toisen takia, koska olen kaiken rakentanut itse ja tätä tasoa halusin. Ei tää sen kummempaa ole. 

Minulla olisi velaton n. 125m omakotitalo ja 80m2 kahden autonautotalli :D Velaton auto, vuosimallia -12 ja lähes 80000€ ansiotulot ja n. 30000 pääomatulot.  Saanko nyt miehen, kun listaan nämä ominaisuudet johonkin deittipalveluun? Vai pitäisikö päivittää auto uudempaan?

N42

No niin ! Tässä on sellainen nainen joka kelpaisi, mutta tuollaisia ei kaikille riitä eikä ole tuollaisia useinkaan tolkun lähellä. Jos kys. nainen on vielä normaali painoinen ja muutenkin klassisen tyylikäs perinteinen nainen, niin on kyllä jo aivan 10 / 10. Jos noilla spekseillä nainen on sinkku, niin on joko ihan vtun nirso naakka, tai muuten vain mental case. Aina kun joku kuulostaa liian hyvältä ollakseen totta, niin ei se olekkaan totta. Melko varmasti myös tässäkin tapauksessa.

Vierailija
36/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen tällä hetkellä, eikä avioliitto kiinnosta. Mulle riittää hyvin avoliitto ja rakastava puoliso.

Emme tarvita lapsia tai avioliittoa, kun näin on parempi. Jos jotakuta häiritsee tämmöinen, niin omapa on ongelmanne. En rupee mielyttelee naimisilla tai lapsilla, kun ei kaikki semmosta yksin kertaisesti halua.

Jää ainakin omaa aikaa, ja ei tarvitse stressata turhista isoista häistä tai huutavista paviaaneista...

Vierailija
37/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies50v

Entäs tomaatteja?

mies50v

Ei välttämättä, ellet sitten asu lapissa. Pensaat vielä haisee hyvälle.

mies50v

Vierailija
38/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit minulle täydellinen nainen. Vaikutat lämpimältä ihmiseltä, jonka kotiin on mukava tulla ja missä tuoksuu tuore korvapuusti ja vasta tehdyt villasukat mitkä laitan jalkaan.

Vierailija
39/39 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan halua minua

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä