Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitset käytä soijarouhetta jauhenlihan siaan?

Vierailija
28.03.2019 |

Kun soijarouhe olisi paljon riittoisampaa ja täten halvempaa? Jauhelihapaketti ehkä vaikuttaa halvemmalta (n. 2€/400g vs. soijarouhe n. 3€/500 g), mutta 500 g soijarouhepaketista riittäisi useamman jauhelihapaketillisen verran syötävää. Nimittäin kun soijarouhepaketista ottaa 2 dl rouhetta ja turvottaa sen, siitä saa täysin 400g jauhelihaa vastaavan määrän syötävää.

Eli yhdestä 3 € soijarouhepaketista saisi peräti seitsemän jauhelihapaketillisen verran ruokaa! Mutta silti pienituloiset tuhlaavat rahansa jauhelihapaketteihin. Miksi ihmeessä?

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältän soijaa, koska en halua tulla impotentiksi. Lisäksi soijasta puuttuu terveelliset rasvat ja ravinteet.

Vierailija
2/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en tiedä mikä se sia on. En ole valmistanut koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jauhenliha? Ilmeisesti siitä valmistetaan jotain siaa, johon voi laittaa soijarouhetta?

Vierailija
4/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaisen lihan syönti pitää terveenä. Laurin terveys menny...

https://www.iltalehti.fi/koripallo/a/539b79e7-612c-4a52-b9f8-3b242ca4cb…

NBA-tähti Lauri Markkanen lopetti kokonaan punaisen lihan syömisen - ”Jokaisella teolla on merkitystä”

28.11.2018 klo 11:11

Vierailija
5/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän ja se on pahaa

Vierailija
6/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyt ovat maku, helppous ja tottumus.

Vierailija
7/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt olen välittämättä noista ärsyttävistä kirjoitusvirheistä ym. ja vastaan asiallisesti, niin minun vatsani ei kestä soijaa, eikä puolisoni saa käyttää sitä ollenkaan. Toisaalta me ei syödä kyllä juurikaan jauhelihaa myöskään, mut pari kertaa vuodessa käytetään naudan jauhelihaa.

Vierailija
8/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vihehippi enkä soijapoika, niin en käytä. Olen valkoihoinen lihaa syövä heteromies. Se paljon parjattu.

Vierailija
9/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on diagnosoitu soija-allergia.

Vierailija
10/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en syö soiaa. Se on älöttävää. Jos haluan korvata jauhenlihan sialla niin syön linssejejä ja papujeja.

Vierailija
11/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän! Soiaa jauhenlihan siaan monestikkin!

Vierailija
12/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en syö soiaa. Se on älöttävää. Jos haluan korvata jauhenlihan sialla niin syön linssejejä ja papujeja.

Ne eivät oo siaa.

Vierailija
13/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten siitä rouheesta saa syötävää. Itse en ole tässä ihmeessä onnistunut. Joko puuttuu maku, tai sitten on ihan tulisuolaista, pahimmillaan sekä-että.

Vierailija
14/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei ole rahasta kiinni ja on vara syödä sitä mitä huvittaa hinnasta riippumatta.

Vierailija
15/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän seka-että. Pelkkä soijarouhe tekee kastikkeesta helposti mössöisen, mutta jakamalla jauhelihapaketin kahdelle annokselle saa lihaisaa makua ja suutuntumaa mutta puolitettua menekin. Toimii pasta- ja tortillakastikkeen kanssa, mutta jauhelihapihvit sekä lihapullat teen jauhelihasta.

Vierailija
16/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät oo siaa.

Eikö linssejejä tehdäkään lihan siasta?

Vierailija
17/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vältän soijaa, koska en halua tulla impotentiksi. Lisäksi soijasta puuttuu terveelliset rasvat ja ravinteet.

Minä vältän, koska soijassa on estrogeeniä. Minulla on jo liiankin isot tissit luonnostaan. tv. Nainen

Vierailija
18/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska soija ei ole elintarvike. Ainoa miten sitä voi syötäväksi tehdä, on soijakastikkeen muodossa. tällöin se on uutettu/käytetty niin monesti että ei ole enää terveydelle haitallista.

Vierailija
19/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen usein ruuan,jossa paistan pnnussa jauhelihaa,tummaa liotellua soijarouhetta ja linssejä,maustan ,hyvää.

Vierailija
20/57 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijarouheen käyttämisessä on aina iso haaste: sen maku pitäisi jotenkin saada peitettyä. Tolkuttoman käteväähän se on, mutta maku on mielestäni varsin paha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan