Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vttu että menee hermo

Vierailija
28.03.2019 |

En tajua mikä hlvetti tutvoja vaivaa. Ajoin ensimmäistä kertaa automaatilla ja sillä oli todella helppoa ja mukavaa ajella. Olin itsevarma ja rento ja huomasin itse suuren eron entiseen. Manuaali ei vain sovi minulle.
Minulla on avaruudellinen hahmotushäiriö.

Niin eiköhän tämä vtun krpä hylkää, koska yhden ainoan kerran lähdin liian hitaasti nuolivaloissa, siis YHDEN KERRAN. Ja yhdessä vaiheessa menin millin sulkuviivan päältä, koska tajusin liian myöhään että tie haarautuu omituisesti. Ei sitä voi tässä selittää, mutta kun tilanteet ovat täysin uusia niin niihin ei voi varautua kun ei tiedä mitä on luvassa. Sellaisia tienhaaroja ei ole tyyliin missään, joten se näytti tosi oudolta. Sitten viime tipassa tajusin että jaa tuonne se jatkuukin.

Samoin tuli naputusta että ajoin liian läheltä pysäköityjä autoja -_- ja että en hahmota minkä verran auto vie tilaa tiellä.

Ja tutvo HUUSI minulle täyttä kurkkua kun lähdin YKSISTÄ nuolivaloista liian hitaasti. Siinä oli jalankulkijoita ja katsoin hetken että onko heillekin vihreä valo. Joskushan voi olla, vaikka nuolivalolla ei PITÄISI olla. Ja tämän voitte ihan googlettaa, en jaksa alkaa lukemaan mitään vttuilua.

AINA täytyy olla varovainen jalankulkijoiden suhteen, mutta MINUN ollessa varovainen se onkin huudon ja hylsyn paikka. VTTU ETTÄ VTUTTAA!! Tarkoitus oli katsoa että kukaan ei tule alle, mutta valot vaihtuivat heti takaisin punaiselle. Sitten tutvo painoi kaasua kuin sekopää ja huusi että sieltä tulee muut päälle jos jää hidastelemaan.

Ei tainnut tutvoidiootti muistaa, että autokoulun autoissa on valkoinen kolmio perässä ja muut autoilijat osaavat kyllä olla varuillaan kun näkevät sen 😑

Vttu että vihaan sitä ukkoa. Vanha vttumainen rumilus. En enää ikinä tahdo tavata häntä. Menen ensi kerralla ihan eri kaupunkiin ja hommaan sen hlvetin kortin. En tajua mikä ongelma tuolla tutvolla on.

Tiedän että tänne tulee taas kerran kauheat vttuiluryöpyt kuten aina kaikesta, mutta minä tiedän että osaan ajaa, joten ei kiinnosta. Inssi meni oikein hyvin ja huomasin sen itsekin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minä en näe virheitäni? Juurihan kerroin että katsoin ettei jalankulkijoille pala samaan aikaan vihreä, eli lähdin YHDEN KERRAN liian hitaasti nuolivalosta. Sitten valo vaihtui takaisin punaiselle ja tutvo alkaa karjumaan kuin sekopää. Sen takia siellä hlvetin auton perässä on valkoinen kolmio, jotta muut osaavat varautua että kuski ei välttämättä ole maailmanmestari. Voi tyhmää tutvoa kun ei edes sitä ymmärtänyt.

Kun piti kääntyä seuraavasta risteyksestä, odotin että mentiin pihan ohi jotta kukaan ei luule minun kääntyvän pihaan. Vasta sen jälkeen laitoin vilkun. Tämäkin oli ilmeisesti idiootin mielestä kovin väärin. Ajotunnilla joskus kun laitoin ajoissa vilkun päälle, sain kommenttia että älä laita pihan kohdalla vilkkua koska sitten porukka luulee että käännyt sinne.

Tätä ohjetta kun seurasin, niin ei kun VÄÄRIN TAAS. VIHAAN sitä ukkoa niin paljon.

On sinulla tosiaan aikamoinen hahmottamishäiriö. Se auton perässä oleva valkoinen kolmio nimittäin näkyy vain oman autosi taakse, joten muilta teiltä tulevilla ei ole aavistustakaan siitä, että kortiton kuski lähestyy.

Autokoulunopettajat muuten "karjuvat kuin sekopäät" vain erittäin pahan vaaratilanteen jälkeen. Sinä et näemmä ole edes ymmärtänyt, millaisesta tilanteesta olet selvinnyt pelkällä tuurilla.

:DDDDD Mihin helvettiin tuo liittyy?? Kyse oli nuolivaloista lähtemisestä ja tutvo alkaa karjumaan, että silloin kun vihreä palaa niin mennään, tai sieltä tulee muut perään :DDD idiootti et edes ymmärtänyt lukemaasi :D

Vierailija
42/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai minä en näe virheitäni? Juurihan kerroin että katsoin ettei jalankulkijoille pala samaan aikaan vihreä, eli lähdin YHDEN KERRAN liian hitaasti nuolivalosta. Sitten valo vaihtui takaisin punaiselle ja tutvo alkaa karjumaan kuin sekopää. Sen takia siellä hlvetin auton perässä on valkoinen kolmio, jotta muut osaavat varautua että kuski ei välttämättä ole maailmanmestari. Voi tyhmää tutvoa kun ei edes sitä ymmärtänyt.

Kun piti kääntyä seuraavasta risteyksestä, odotin että mentiin pihan ohi jotta kukaan ei luule minun kääntyvän pihaan. Vasta sen jälkeen laitoin vilkun. Tämäkin oli ilmeisesti idiootin mielestä kovin väärin. Ajotunnilla joskus kun laitoin ajoissa vilkun päälle, sain kommenttia että älä laita pihan kohdalla vilkkua koska sitten porukka luulee että käännyt sinne.

Tätä ohjetta kun seurasin, niin ei kun VÄÄRIN TAAS. VIHAAN sitä ukkoa niin paljon.

On sinulla tosiaan aikamoinen hahmottamishäiriö. Se auton perässä oleva valkoinen kolmio nimittäin näkyy vain oman autosi taakse, joten muilta teiltä tulevilla ei ole aavistustakaan siitä, että kortiton kuski lähestyy.

Autokoulunopettajat muuten "karjuvat kuin sekopäät" vain erittäin pahan vaaratilanteen jälkeen. Sinä et näemmä ole edes ymmärtänyt, millaisesta tilanteesta olet selvinnyt pelkällä tuurilla.

:DDDDD Mihin helvettiin tuo liittyy?? Kyse oli nuolivaloista lähtemisestä ja tutvo alkaa karjumaan, että silloin kun vihreä palaa niin mennään, tai sieltä tulee muut perään :DDD idiootti et edes ymmärtänyt lukemaasi :D

Mihin liittyy? Siihen, mitä itse tuolla ylempänä kirjoitat.

Joko sinulla on paha vihanhallintaongelma tai sitten olet tyhmä. Tai kumpaakin. Toivottavasti sinua ajelutetaan vielä monta kymmentä tuntia ennen inssiin päästämistä. Olet nimittäin liikenteessä vaaraksi sekä itsellesi että muille. Yksikin typerä temppu voi koitua kuolemaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi