Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vttu että menee hermo

Vierailija
28.03.2019 |

En tajua mikä hlvetti tutvoja vaivaa. Ajoin ensimmäistä kertaa automaatilla ja sillä oli todella helppoa ja mukavaa ajella. Olin itsevarma ja rento ja huomasin itse suuren eron entiseen. Manuaali ei vain sovi minulle.
Minulla on avaruudellinen hahmotushäiriö.

Niin eiköhän tämä vtun krpä hylkää, koska yhden ainoan kerran lähdin liian hitaasti nuolivaloissa, siis YHDEN KERRAN. Ja yhdessä vaiheessa menin millin sulkuviivan päältä, koska tajusin liian myöhään että tie haarautuu omituisesti. Ei sitä voi tässä selittää, mutta kun tilanteet ovat täysin uusia niin niihin ei voi varautua kun ei tiedä mitä on luvassa. Sellaisia tienhaaroja ei ole tyyliin missään, joten se näytti tosi oudolta. Sitten viime tipassa tajusin että jaa tuonne se jatkuukin.

Samoin tuli naputusta että ajoin liian läheltä pysäköityjä autoja -_- ja että en hahmota minkä verran auto vie tilaa tiellä.

Ja tutvo HUUSI minulle täyttä kurkkua kun lähdin YKSISTÄ nuolivaloista liian hitaasti. Siinä oli jalankulkijoita ja katsoin hetken että onko heillekin vihreä valo. Joskushan voi olla, vaikka nuolivalolla ei PITÄISI olla. Ja tämän voitte ihan googlettaa, en jaksa alkaa lukemaan mitään vttuilua.

AINA täytyy olla varovainen jalankulkijoiden suhteen, mutta MINUN ollessa varovainen se onkin huudon ja hylsyn paikka. VTTU ETTÄ VTUTTAA!! Tarkoitus oli katsoa että kukaan ei tule alle, mutta valot vaihtuivat heti takaisin punaiselle. Sitten tutvo painoi kaasua kuin sekopää ja huusi että sieltä tulee muut päälle jos jää hidastelemaan.

Ei tainnut tutvoidiootti muistaa, että autokoulun autoissa on valkoinen kolmio perässä ja muut autoilijat osaavat kyllä olla varuillaan kun näkevät sen 😑

Vttu että vihaan sitä ukkoa. Vanha vttumainen rumilus. En enää ikinä tahdo tavata häntä. Menen ensi kerralla ihan eri kaupunkiin ja hommaan sen hlvetin kortin. En tajua mikä ongelma tuolla tutvolla on.

Tiedän että tänne tulee taas kerran kauheat vttuiluryöpyt kuten aina kaikesta, mutta minä tiedän että osaan ajaa, joten ei kiinnosta. Inssi meni oikein hyvin ja huomasin sen itsekin.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan...

Vierailija
2/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- lähdin liian hitaasti nuolivaloissa

- ymenin sulkuviivan päältä

- ajoin liian läheltä pysäköityjä autoja

- en hahmota minkä verran auto vie tilaa tiellä

= minä tiedän että osaan ajaa

"Kun tilanteet ovat täysin uusia niin niihin ei voi varautua kun ei tiedä mitä on luvassa:"

Niin, liikenteessähän ei koskaan tule yllätyksiä eli uusia tilanteita.

Toivon sydämestäni, että et koskaan saa korttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Siellä liikenteessä tulee yllättäviä tilanteita koko ajan. Kirjoituksen perusteella on ihan hyvä että hylkäsi, koska olet vaaraksi liikenteessä. Ehkä huomiokykysi ei vaan riitä autoiluun?

Vierailija
4/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi rento kuski enkä tehnyt MITÄÄN vaarallista missään vaiheessa. Oli tietyötä ja jouduin väistämään vastaantulijoiden kautta kaksi kertaa ja hoidin homman erittäin turvallisesti ja mallikkaasti. Katsoin kuolleen kulman ja etenin varovaisesti mutta en epävarmasti.

Olen aivan vtun täynnä tätä pskaa. Niin ja yhdessä vaiheessa en ehtinyt menemään turvallisesti tutvon määräämää reittiä joten OLIN JÄRKEVÄ ja TURVALLINEN KUSKI ja menin ihan rauhallisesti toista reittiä, niin tutvo kuulosti ihan vttuuntuneelta taas vaihteeksi.

Se ei ole todellakaan mikään virhe, että menee eri reittiä, mikäli ei pysty menemään turvallisesti alkuperäistä reittiä.

Vierailija
5/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- lähdin liian hitaasti nuolivaloissa

- ymenin sulkuviivan päältä

- ajoin liian läheltä pysäköityjä autoja

- en hahmota minkä verran auto vie tilaa tiellä

= minä tiedän että osaan ajaa

"Kun tilanteet ovat täysin uusia niin niihin ei voi varautua kun ei tiedä mitä on luvassa:"

Niin, liikenteessähän ei koskaan tule yllätyksiä eli uusia tilanteita.

Toivon sydämestäni, että et koskaan saa korttia.

:DDD No totta hlvetissä saan kortin :) Autokin on jo pihassa. OSAAN MINÄKIN KÄYTTÄÄ SILMIÄNI JA VTTUMAISEN TUTVON SANA EI OLE MIKÄÄN ABSOLUUTTINEN TOTUUS.

EN MINÄ IKINÄ LÄHDE AJELEMAAN ILMAN ETTÄ TIEDÄN MINNE MENEN. INSSISSÄ JOKU RANDOM UKKO SANELEE PARI SEKUNTIA ENNEN ETTÄ MINNE MENNÄÄN.

SE EI OLE NORMAALIA AJAMISTA. NORMAALIA AJAMISTA ON SE ETTÄ TIETÄÄ ETUKÄTEEN MINNE MENNÄÄN.

Sulkuviivan päältä menin millin verran. En aiheuttanut mitään vaaraa.

Vierailija
6/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tutvo?

Mutta joo. Kotiin kasvamaan. Kaikkein isoimman riskin liikenteessä muodostavat tollaiset tyypit, jotka ei näe omia virheitään ja luulevat osaavansa kaiken paremmin kuin muut.

Vierailija
7/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Siellä liikenteessä tulee yllättäviä tilanteita koko ajan. Kirjoituksen perusteella on ihan hyvä että hylkäsi, koska olet vaaraksi liikenteessä. Ehkä huomiokykysi ei vaan riitä autoiluun?

:DDDDD No kyllä se riittää :) Normaalisti ihmiset ajavat tietäen minne menevät. Inssi ei ole normaali tilanne, koska paria sekuntia aiemmin tulee ohjeet. Ei niin mennä liikenteeseen.

Vierailija
8/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vahvasti siltä, että inssi teki ihan oikean ratkaisun. Emme kaipaa liikenteeseen lisää tuollaisia raivoavia hulluja, joilla on avaruudellinen hahmotushäiriö. 

Käytä mielummin julkisia. Kiitos.

Vierailija
9/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tutvo?

Mutta joo. Kotiin kasvamaan. Kaikkein isoimman riskin liikenteessä muodostavat tollaiset tyypit, jotka ei näe omia virheitään ja luulevat osaavansa kaiken paremmin kuin muut.

Kyllä minä tiesin tasan tarkasti että menin pari milliä sulkuviivan päältä. Yhden ainoan kerran. Jos olisin mennyt TURVALLISESTI sitä toista kautta, olisi tutvo alkanut taas vttuuntuneena mussuttamaan. Hänelle ei kelpaa mikään. Vttumainen ukko. Onneksi en tapaa häntä enää ikinä.

Vierailija
10/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän rauhottusit ja hillitsisit itseäs, vois inssi mennä läpi. Vaikutat tulevaisuuden liikenneraivoajalta, ei ihme ettei päästänyt läpi!

Vierailija
11/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tutvo?

Vierailija
12/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:DDDDD No kyllä se riittää :) Normaalisti ihmiset ajavat tietäen minne menevät. Inssi ei ole normaali tilanne, koska paria sekuntia aiemmin tulee ohjeet. Ei niin mennä liikenteeseen.

Se edellä töppäilevä tai vastaantulevalle kaistalle väistävä autoilijakaan ei ilmoita aikeistaan monta minuuttia aikaisemmin. Tai tielle säntäävä jalankulkija tai hirvi. Liikenne on täynnä yllättäviä tilanteita. Jos hahmotuskykysi ei riitä siihen, et pysty ajamaan autoa.

Vierailija
13/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittäviä tyypit, jotka ei läpäise kirjallisia, tai inssiä, se kun ei tosiaan ole mitään rakettitiedettä. Tuossa on pitkä lista niitä virheitä ja hylsyn syy on sinussa, ei "vittumaisessa tutvossa". Myös tuo ylimielinen asenne liikenteessä on syy hylsyyn. 

Vierailija
14/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstistä päätellen olet myös keskittymiskyvytön säheltäjä.

Vierailija
15/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi ensin opetella kirjoittamaan...

Lisäksi vihanhallintakurssi on ihan suositeltava ja jos ajokortin haluaa, niin pitäisi oppia ajamaankin.

Vierailija
16/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa vahvasti siltä, että inssi teki ihan oikean ratkaisun. Emme kaipaa liikenteeseen lisää tuollaisia raivoavia hulluja, joilla on avaruudellinen hahmotushäiriö. 

Käytä mielummin julkisia. Kiitos.

:DDDD Siellä liikenteessä on aika hlvetin monta muutakin joilla on avaruudellinen hahmotushäiriö. Sinähän et tiedä mitä se edes tarkoittaa. Se ei tarkoita tyhmyyttä eikä kyvyttömyyttä, vaan erilaista ajattelutapaa joka hidastaa oppimista. Id*ootti. Ja en käytä julkisia, vaan tuota omaa autoani joka odottaa pihassa korttia :)

Vierailija
17/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos vähän rauhottusit ja hillitsisit itseäs, vois inssi mennä läpi. Vaikutat tulevaisuuden liikenneraivoajalta, ei ihme ettei päästänyt läpi!

OLIN TOTAALISEN RAUHALLINEN KOKO INSSIN AJAN. EN IKINÄ OLE KIROILLUT YHTÄ AINUTTA KERTAA RATISSA TAI MENETTÄNYT HERMOJA.

AINOASTAAN KOKEEN JÄLKEEN RAIVOSTUIN. Olen todella rento ja rauhallinen kuski.

Vierailija
18/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä provo kyllä tiivistää niin hyvin nykyisen pullamössösukupolven ajatuksen juoksun. Kaikki epämukava mitä ihmiselle tapahtuu, on aina jonkun muun vika. Itse ei tietenkään voi mitenkään vaikuttaa asian lopputulokseen. 

Tässäkin tarinassa AP on ajellut inssissä miten sattuu ja sitten raivoaa, kun inssiäijä oli niin epäreilu.

Vierailija
19/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se kyllä riitä. Liikenteessä on jatkuvasti niitä muuttuvia tilanteita. Pitää kyetä jatkuvasti olemaan tietoinen siitä, mitä ympärillä tapahtuu ja tarvittaessa tekemään nopeita, turvallisia ratkaisuja. Olisiko sinulla ollut hiukan huono opettaja? Ajoitko ajotuntisi jossain syrjäkylillä? Siellä ei nimittäin välttämättä kauhean hyvin opi ajelemaan. Ihmetyttää, että opettaja on noilla taidoilla päästänyt inssiin, koska kaikki noi virheet on sellaisia, joista opettajan olisi pitänyt sanoa myös ajotunneilla.

Vierailija
20/42 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äitihullu mennyt autokouluun, saman tasoista raivoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi