Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siteet

Vierailija
28.03.2019 |

Juttelimme täällä aiemmin olleesta hygieniaketjusta kahvipöydässä töissä. Kävi ilmi, ettei meistä kukaan käy päivittäin suihkussa, keskiarvo oli varmaan jotain kolmen päivän välein. samoin hampaat harjattiin n. kerran päivässä jne.

Kysyin sitten siteiden käytöstä. Itse pidän samaa sidettä helposti kolmekin päivää, kun odotan menkkoja alkavaksi. Nämä nykyiset Alwaysit ovat jo sen verran laadukkaampia, etteivät nuhjuunnu, toisin kuin jotkut Vuokkoset, jotka menevät mössöksi parissa päivässä.

Osa piti vain päivän samaa sidettä menkkoja odottaessaan, osa pidempään. Mites arvoisa AV-raati?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allways on muovia! En pitäisi muovia housuissani muutamaa tuntia kauempaa ikinä! Kamalalle varmaan haiset!

Vuokkoset on paperin tai puuvillan kaltaista, heillä on myös biohajoavia siteitä. Ne pelastivat tämän hellekesän kun ei tarvinnut muovia hauduttaa alapäätä vasten.

Suosittelen!

Vierailija
2/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alwaysin siteet (osa) ovat hajustettuja ja hengittäviä, joten raikas tuoksu säilyy hyvin. Muovia taas on jokaisessa siteessä, muutenhan vuoto tulisi siitä läpi.

Mutta asiaan! Kysyin, kauanko yhtä sidettä keskimäärin pidetään kuukautisia odottaessa.

Ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP?

Vierailija
4/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesette hampaat vain kerran päivässä???

Ne pitää pestä kaksi kertaa jos haluaa putää leegot eläkeläiseksi asti.

Vierailija
5/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään montaa tuntia pitäisi. Se on selvä.

Vierailija
6/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yleensä pidä ollenkaan varuulta. Silloin jos on lähdössä pidemmälle kotoa tai on työvuoro niin saatan laittaa pikkuhousunsuojan siksi aikaa jos epäilen että voi alkaa hetkenä minä hyvänsä.

En kyllä yhtä päivää pidempään pitäisi samaa sidettä.

Vierailija
7/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siteet päivällä? Yäk! Tamponit on keksitty!

Vierailija
8/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Varmaan kunnon aromipesa siella. 

Itse kaytan vain tamponeja paivalla, mun kuukautiset alkaa aina samaan aikaan eli sina aamuna vaan pikkutamponi sisalle ja menoksi. Suuremman vuodon aikana sitten astetta isompi tamponi. 

Siteita kaytan oikeastaan vain yolla ja silloinkin vain, ellei miesystava ole yokylassa (tamponit mahdollistavat "puhtaamman" seksin harrastamisen kun imevat sen veren jo siella "alkulahteilla"). 

Ja toki se yon yli ollut side lentaa roskiin aamulla, oli se vereton tai ei. 

Vierailija
9/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Itse kaytan vain tamponeja paivalla, mun kuukautiset alkaa aina samaan aikaan eli sina aamuna vaan pikkutamponi sisalle ja menoksi. Suuremman vuodon aikana sitten astetta isompi tamponi. 

Siteita kaytan oikeastaan vain yolla ja silloinkin vain, ellei miesystava ole yokylassa (tamponit mahdollistavat "puhtaamman" seksin harrastamisen kun imevat sen veren jo siella "alkulahteilla"). 

Vähän ohis mutta siis eikai sulla oo tampooni silloin kun harrastatte miesystävän kanssa?

Itse joudun käyttämään molempia koska vuoto on niin runsasta, enkä kyllä voisi kuvitellakaan harrastavani menkkojen aikaan kun näky olisi varmasti kuin huonoissa kauhuleffoissa.

Vierailija
10/11 |
28.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän menkkojen lähettyvillä ja loputtua pikkuhousunsuojaa (vaihdan päivittäin vaikka ei likaannu). Menkkojen aikaan yöllä sitten laitan pyyhkeen sänkyyn, koska useinkaan yöllä en vuoda. Päivisin tamponi, jonka vaihdan n. 3h välein.

Vierailija
11/11 |
01.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vähän ohis mutta siis eikai sulla oo tampooni silloin kun harrastatte miesystävän kanssa?

Itse joudun käyttämään molempia koska vuoto on niin runsasta, enkä kyllä voisi kuvitellakaan harrastavani menkkojen aikaan kun näky olisi varmasti kuin huonoissa kauhuleffoissa.

:D Siis ei, sori - selitin huonosti. 

Poistan siis tamponin just ennen seksin harrastamista, mutta koska se on siella sisalla niin verta on vahemman seksin aikana kuin jos kayttaisin sidetta. 

On sita silti runsaimpina paivina aika reippaasti, mutta eipa tuo menoa haittaa - pyyhe vaan alle ja kosteuspyyhkeita yopoydalle, niilla voin katevasti pyyhkia enimmat veret pois miehelta jo ennen kuin menee pesulle. :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän