Naiset, loukkaantuisitko tällaisistä kokkailuista jos mies olisi ne treffejä varten valmistanut?
Minulle on siis suututtu vastaavanlaisista tarjoiluista aiemmin, siksi kysyn näin alustavasti.
Eli, mies jonka kanssa olisit käynyt elokuvissa ja kahvilla kutsuisi sinut luoksesi. Tarjolla olisi fetasalaattia, pastaa ja kasvispihvejä. Juomana kuohuviiniä.
Yksi nainen suuttui minulle vastaavasta tarjoilusta. Alkoi tivata että kuvittelenko hänen syövän tuollaista "akkamaista piiperrystä" ja lipittämään viiniä vain siksi että hän on nainen, ja että kyllä naisellekin voi tarjota ihan kunnon pihviä. Kasvispihvit vaan sattuvat olemaan bravuurini, siksi tarjosin niitä.
Tarjoaisin mielelläni seuraavillakin treffeillä, mutta on pieni pelko kokeeko tämäkin nainen tarjoiluni jotenkin loukkaavana.
En loukkaantuisi, mutta en myöskään alkaisi suhteeseen miehen kanssa jonka kulinaarinen aisti on noin valitettavan surkastunut. Tuossa ateriassa ei ole mitään leikkiä, iloa, yritystä. Kouluruokalakamaa. Ja onnea vaan kun yrität löytää sopivan viinin kasvispihveillesi.
Minun jäisi myös kova nälkä noin vähäproteiinisesta ja -rasvaisesta ruoasta. Joten toivottavasti olet ymmärtänyt edes laittaa jälkiruoaksi Le Nègre- suklaakakkua kermavaahdon ja espresson kera.
Älkää kutsuko ihmisiä syömään jos ette osaa koostaa kunnollista ateriaa tai kokata.