Valevegaani paljastui. Fishgate
Vegaanit leikkii terveydellään. Ja pahimmillaan lastensa ja lemmikkien.
https://yle.fi/uutiset/3-10708952
Mendoza kuitenkin perusteli kalan syömistä terveysongelmilla. Nainen kertoi muun muassa, että hänen kuukautisensa olivat jääneet pois ja hänelle oli tullut ruoansulatushäiriöitä.
Kommentit (11)
Varsinainen vegaani, lomailee jossain elefanttien eläintarhassa... todellista eläinten hyvinvointia juu...hohhoijaa. Katsoin videon siis joka löyty ylen linkistä, en kyllä löytäny sitä salaattikohtaa, siellä näkyi norsuja jotka elävät venkeudessa ja tämä pimpo hihkui miten ihanaa se on.
Missä kohdassa se salaatti näkyy?
Kaikkien pitäs syödä kala-kasvis-painotteista ruokaa. Vegaanit on omituisen kaksinaamaisia. Itse syön kalaa liki päivittäin, mutten KOSKAAN menisi minkäänlaiseen eläintarhaan.
Olen tuntenut yhden rehellisen vegaanin jo vuosia. Hänellä on kyllä ruoka- ja unirytmi aivan päin persustaa kuin vain olla voi. Hän voisi varmasti hyvin, jos noudattaisi ihan tavallista ja maalaisjärjellä varustettua ruokailu- ja unirytmiä. Hänellä on koko ikänsä ollut todella huonokuntoiset hiukset ja lisäksi aika usein ongelmia kropan raudan kanssa.
Hänen veljensä on myös vegaani on huomattavasti paremmassa kunnossa. Veli tuntuukin syövän järkevämmin ja nukkuvankin kuten isot ihmiset.
Sehän tässä on että etenkin nuorille/lapsille jotkut tubettajat ja blogaajat ovat ihan oikeasti tärkeitä idoleita ja esikuvia. Kun vaikkapa joku lähes pelkillä banaaneilla elävä, näin maallikon silmin ilmiselvästi syömishäiriöinen nainen julistaa "terveellistä ja vastuullista ruokavaliotaan" ja kaikilla vastaanottajilla ei valitettavasti riitä medialukutaito / lähdekriittisyys.
Olen ollut vegaani yli 10 vuotta, ja olen aina voinut hyvin. Mutta en olekaan mikään äärikevyesti syövä raakaruokavegaani vaan enemmän sitä sipsikaljavegaanityyppiä. Kuukautisten pois jääminen useimmiten johtuu ihan siitä että syö liian vähän kaloreita. Kroppa on viisas ja toteaa, että ei tähän nälänhätään kannata lasta tehdä kärsimään, joten lopetetaan munasolujen irtoaminenkin.
Vegaani jää vaille elintärkeitä ravinteita. Jossain vaiheessa ne terveysongelmat sitten tulevat.
Vierailija kirjoitti:
Vegaani jää vaille elintärkeitä ravinteita. Jossain vaiheessa ne terveysongelmat sitten tulevat.
Ei jää oikein toteutettuna. Revi siitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut vegaani yli 10 vuotta, ja olen aina voinut hyvin. Mutta en olekaan mikään äärikevyesti syövä raakaruokavegaani vaan enemmän sitä sipsikaljavegaanityyppiä. Kuukautisten pois jääminen useimmiten johtuu ihan siitä että syö liian vähän kaloreita. Kroppa on viisas ja toteaa, että ei tähän nälänhätään kannata lasta tehdä kärsimään, joten lopetetaan munasolujen irtoaminenkin.
Sipsikaljavegaani! Ihan paras vegaanikeskustelu kommentti ikinä! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei jää oikein toteutettuna. Revi siitä.
Oikein toteutettu = syö myös eläinperäistä ravintoa.
Mitä tuommoiset haittaa. Montakohan jumppagatea,mensagatea yms paljastuis ku joka somettaja tarkistettaisiin.
Löytyis se pizzaa mussuttava salkkarifani joka ei tiedä prosenttilaskua.
Vanha juttu, johan tästä on jauhettu ulkomaisilla sivustoilla ties kuinka kauan