Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, loukkaantuisitko tällaisistä kokkailuista jos mies olisi ne treffejä varten valmistanut?

Vierailija
27.03.2019 |

Minulle on siis suututtu vastaavanlaisista tarjoiluista aiemmin, siksi kysyn näin alustavasti.

Eli, mies jonka kanssa olisit käynyt elokuvissa ja kahvilla kutsuisi sinut luoksesi. Tarjolla olisi fetasalaattia, pastaa ja kasvispihvejä. Juomana kuohuviiniä.

Yksi nainen suuttui minulle vastaavasta tarjoilusta. Alkoi tivata että kuvittelenko hänen syövän tuollaista "akkamaista piiperrystä" ja lipittämään viiniä vain siksi että hän on nainen, ja että kyllä naisellekin voi tarjota ihan kunnon pihviä. Kasvispihvit vaan sattuvat olemaan bravuurini, siksi tarjosin niitä.

Tarjoaisin mielelläni seuraavillakin treffeillä, mutta on pieni pelko kokeeko tämäkin nainen tarjoiluni jotenkin loukkaavana.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä asenne sillä oli mutta ei kannata murehtia, tuskin ihan heti samanlaista tulee vastaan.

Vierailija
2/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi. Missä päin kokkailet? 

Kerro seuraavalle, että se on tosiaan sinun bravuuri niin ei vetäise herneitä nenuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän haiskahtaa provolta tämä...

Vierailija
4/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä nainen "pyöreähkö" kouvolatukkainen ja räväkkä, lävistetty ja tatuoitu? Muu ei käy järkeen. Ne loukkaantuvat mistä vaan. Tarjoiluistakin, mikäli se ei ole kaljaa ja makkaraa. Kaikki muu on tällaisten mielestä "naisellista piiperrystä"

Vierailija
5/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typerään naiseen olet törmännyt. Minusta kannattaisi kuitenkin aina sopia tarjoiluista etukäteen, koska ihmisillä on niin paljon ruokavaliorajoitteita.

Vierailija
6/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaisi oikein hyvin minulle. En välitä onko lautasellani lihaa tai kasvista, etenkään jos ruoka on hyvin laitettu. Jo se, että toinen näkee vaivaa ja laittaa minulle ruokaa, on arvostettava juttu.

Jos en sattumoisin pitäisi skumpasta, sanoisin siitä nätisti ja pyytäisin juomaksi vaikka vettä.

Tarjoa jatkossakin ruokaa, jota tiedät osaavasi laittaa hyvin. Jos nainen siitä raivostuu, menkööt grillille syömään sitä pihviään.

Itse tarjosin ensitreffeillä miehelle lihamureketta, salaattia, uusia perunoita, tuoretta itse leivottua leipää sekä juomana tarjosin vettä/maitoa/kaljaa.

En tehnyt mureketta siksi, että se on lihaa ja tai olisin olettanut miehen pitävän juurikin liharuuasta. Tein sitä siksi, että osaan sen hyvin. Ei tullut valitusta.

Vierailija
7/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi seuraaville treffeille vähän tasokkaampaa seuraa, tai sitten vaan tarjoot kaljaa ja makkaraa.

Vierailija
8/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en loukkaantuisi, ellei minulle tarjottaisi jotain, mille olen allerginen (joko siitä huolimata, että olen sanonut tai sitten siksi ettei ole edes kysytty).

Mutta ihan oikeasti, pastaa ja pihviä?  Ankean kuuloinen yhdistelmä.

Vierailija
9/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisesta loukkaantuu niin kannattaa varautua kuuntelemaan kymmeniä kilareita päivittäin. Ja syy niihin on tiestysti aina sinussa.

Vierailija
10/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. En keksi ruokaa tai juomaa mistä loukkantuisin.

Ajattelisin että oletpa nähnyt vaivaa kasvispihvien kanssa.

Vierailija
11/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasta ja kasvispihvit kuulostaa kyllä ankealta yhdistelmältä. Ei siinä mitään jos ap itse haluaa syödä ankeasti mutta en kyllä kehtaisi ketään oikein kutsumalla kutsua tuollaiselle pöperölle.

Vierailija
12/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, ihanaa jos mulle on jotain kokattu. <3

Sen sijaan joskus kyllä hämmennyin. Olin kipeänä ja kuumeessa, pyysin miestä tuomaan minulle kaupasta ruokaa. Hän toi minulle pelkkää salaattia, ilman minkäänlaista proteiinin lähdettä. No, hyvää tarkoitti ja arvostin elettä. :) Raahauduin kuitenkin tämän jälkeen kauppaan ostamaan pakastepitsoja.

Vierailija
13/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tuollaisesta loukkaantuu niin kannattaa varautua kuuntelemaan kymmeniä kilareita päivittäin. Ja syy niihin on tiestysti aina sinussa.

Öö, kuka jää kimppaan sellaisen ihmisen kanssa joka saa kilarit tuollaisesta, sekä kymmeniä kilareita päivittäin?

Vierailija
14/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että! Kaikesta ihmiset vetää herneen neniinsä! Mulle kävis mikä vaan paitsi ilmaiset nilviäiset ja sushi! Älä vaivaudu ostaa ostereita, en syö! Nostata lempi vaikka kasvispihveillä!

Vierailija
15/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, mutta kuulostaa aika kuivalta, jos ei pastan kanssa ollut minkäänlaista kastiketta.

Vierailija
16/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP.

Vierailija
17/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outo ja hölmösti asetettu kysymys, yleensä sitä ollaan käyty jossain ulkona syömässä kotona syömistä ennen, eikö yhtään ole jäänyt mieleen millaisia ruokia vastapuoli on tilannut? Tai mitä on ruoasta puheltu? Onko vastapuoli hehkutellut pihvejä aiemmin? Ja vältellyt salaatteja?

Vierailija
18/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tainnut pimeässä iskeä väärän sukupuolisen, laita piilarit päähän.

Vierailija
19/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuteen hyvä, mutta jättäisin pastan välistä. Salaatti ja kasvispihvit riittää hyvin. Pastasta pullistuu maha.

Vierailija
20/21 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti kasvispihviä vaan, kyllä normaalit naiset ovat otettuja :) Minä ainakin hihkuisin ilosta, ettei pakoteta jotain tirskuvaa puoliraakaa lihakönttiä jäystämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi