Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jari Sillanpään artistiura nyt lopullisesti ohi?

Vierailija
27.03.2019 |

Kotisivuilla ei ole enää keikkakalenteria ja fani-klubi on lopettanu toimintansa.

Kommentit (424)

Vierailija
241/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minfosta tämä löytyy? Olen itsekin matkailualalla pohjoisessa eikä tosiaan olisi mukavaa jos on joku jonka tunnen...

V i s a M a r t t i l a. Karigasniemi ja Pohjanmaa.

Vierailija
242/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko esimerkki asiansa vastuullisesti hoitavasta aikuisesta, jolla on terveitä aikuisia kaveripiirissä. Ehkä syytäkin katsoa peiliin ja miettiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? Jartsahan on vielä nuori mies.

No ehkä tästä syystä. Hän on saavuttanut jo kaiken sen mitä artisti voi urallaan saavuttaa. Ja Sillanpään mittava varallisuus mahdollistaa jo pelkällä tuotoilla elämisen.

Lisäksi vielä tekijäoikeudenmaksut käytössä.

"Jari Sillanpää on yli 820 000 myydyllä levyllään[1] Suomen kolmanneksi parhaiten myynyt sooloartisti. Hän on voittanut useita laulukilpailuja ja musiikkipalkintoja.

Sillanpää nousi julkisuuteen tullessaan tangokuninkaaksi Seinäjoen Tangomarkkinoilla 1995. Kilpailun jälkeen julkaistu nimikkoalbumi Jari Sillanpää on Suomen kaikkien aikojen myydyin äänite (yli 270 000 kopiota)"

Vierailija
244/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

epbpot kirjoitti:

Osuu yhteen pelottavalla tavalla se kyseenalaisten pedokuvien

ilmaantuminen koneelle. Joku kaverihan oli siis konetta käyttänyt....

MILLASIA KAVEREITA SULLA ON, KUN NE RAISKAA PIKKULAPSIA?

Sä tiedät jokaisesta kaveristas kaiken mitä ne puuhaa kun eivät ole seurassasi?

No pidän ainakin sen huolen ettei ne mun koneelle tai muistikortille mitään lapoa lisäile.

Vierailija
245/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken pahuuden keskellä, seurakunnalla olisi paljon annettavaa

https://www.ilkka.fi/mielipide/yleisolta/seurakuntaelamamme-huutaa-muut…

Vierailija
246/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epbpot kirjoitti:

No pidän ainakin sen huolen ettei ne mun koneelle tai muistikortille mitään lapoa lisäile.

Niin sä vain kuvittelet. Mun koneella ei ollut riittävää perusturvaa ja hokkuspokkus sieltä löytyy sellaista mitä en ole koskaan tarvinnut.

Ylellä/Areenassa on mielenkiintoinen ohjelma hakkeroinnista. Ja se voi kohdata ketä tahansa

Vierailija
247/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epbpot kirjoitti:

Niin sä vain kuvittelet. Mun koneella ei ollut riittävää perusturvaa ja hokkuspokkus sieltä löytyy sellaista mitä en ole koskaan tarvinnut.

Ylellä/Areenassa on mielenkiintoinen ohjelma hakkeroinnista. Ja se voi kohdata ketä tahansa

No siinähän onkin seuraava idea mitä voi kuulusteluissa sanoa, en minä mitään tiedä en oo mitään lapoa koskaan katsellut, varmaan hakkeroitu mun kone ;D No mitäs se muistikortti sitten, sinnekin etänä jotain lisäilty vai?

Vierailija
248/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epbpot kirjoitti:

No luulisi julkisuudenhenkilöllä ja rikkaalla semmoisella olevan perusturvat kunnossa. Muutenhan sieltä voisi hakkeroida mitä vaan ja vuotaa lehdille.

Vierailija
249/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epbpot kirjoitti:

Jos materiaali ei ollut samaa, jonka levitykseen diileri oli osallisena, niin ehkä teoriassa joku ulkopuolinen hakkeri voisi tulla kysymykseen.

Ihmetyttää vain, että jos tuollaista materiaalia levitetään salassa ja yritetään kaikin tavoin pitää ulkopuolisilta piilossa, miksi kukaan levittelisi sitä ympäriinsä. Siinähän riski aineiston joutumisesta viranomaisten käsiin on aika suuri ja sitten päästään tutkimaan materiaalin alkuperää ja mahdollisesti tekijöiden jäljille.

Vierailija
250/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minfosta tämä löytyy? Olen itsekin matkailualalla pohjoisessa eikä tosiaan olisi mukavaa jos on joku jonka tunnen...

M-infossa kuva ja nimi

Vierailija
251/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko selvillä millä pienellä paikkakunnalla tämä pedofiilitapaus tapahtunut jossa on joku srk:n luottamushenkilö tekijänä.

Mur....ha info tietää

Vierailija
252/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko selvillä millä pienellä paikkakunnalla tämä pedofiilitapaus tapahtunut jossa on joku srk:n luottamushenkilö tekijänä.

Töysä. Ja on aktiivisesti kirjoitellut ainakin Ilkassa.

Vierailija
253/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

epbpot kirjoitti:

Jos materiaali ei ollut samaa, jonka levitykseen diileri oli osallisena, niin ehkä teoriassa joku ulkopuolinen hakkeri voisi tulla kysymykseen.

Ihmetyttää vain, että jos tuollaista materiaalia levitetään salassa ja yritetään kaikin tavoin pitää ulkopuolisilta piilossa, miksi kukaan levittelisi sitä ympäriinsä. Siinähän riski aineiston joutumisesta viranomaisten käsiin on aika suuri ja sitten päästään tutkimaan materiaalin alkuperää ja mahdollisesti tekijöiden jäljille.

Tuskin tässä on mistään hakkerista on kyse, eiköhän se samaa materiaalia ole mitä tällä diilerillä. Itsestä tuntuu ettei vaan olis tästä koko keissi lähtenyt purkautumaan.

Diileri tyyliin ladannut omasta pilvestä tai sähköpostista videot Jarin koneelle, (en nyt ota kantaa onko hän tiennyt vai ei, jokainen voi itse päätellä) ja sitten siitä alettu tutkia jäppisen muita hommia. Poliisien sitten tietty vaikea ollut todistaa että kuka muu sitä on katsellut tai siitä tiennyt, kun ei he paikalla ole olleet ja helppo sanoa että joku muu vaan kenen sähköposti tms. Esiintyy siinä käytti mun konetta.

Muistikorttia en sitten millään älyä että kumma kun siitä ei rapsahtanut tuomiota? Kun eikö se oo kuitenkin aika henkilökohtainen. Tai sitten tietty jos "kaveri on lainannut kameraa lomamatkalle mukaan".

Ja ehkä se diileri on suosiolla ottanut syyt niskoilleen kun paska on käytännössä jo tuulettimessa.

Spekulointia siis kaikki vaan.

Vierailija
254/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttu selvisi ulkomailta tulleen viranomaisvihjeen takia eikä kenenkään julkkiksen.

Vierailija
255/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juttu selvisi ulkomailta tulleen viranomaisvihjeen takia eikä kenenkään julkkiksen.

Mutta Sillanpään huumejutun vuoksi kai kotietsintä diilerin asuntoon tehtiin ja tallenteita löytyi. 

Toisaalta tämä pääepäilty pidätettiin, kun oli menossa hakemaan kovalevyllistä tallenteita diilerin asunnolta, käsittääkseni aika lailla samoihin aikoihin kuin Sillanpää kärähti huumeista.

Että tuliko ulkomailta vihje, että juuri nämä tyypit kyseessä vaiko siitä, että suomalaisia on osallisena.

Vierailija
256/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa on " huomioinut" seurakuntalaisia.

Vierailija
257/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta Sillanpään huumejutun vuoksi kai kotietsintä diilerin asuntoon tehtiin ja tallenteita löytyi. 

Toisaalta tämä pääepäilty pidätettiin, kun oli menossa hakemaan kovalevyllistä tallenteita diilerin asunnolta, käsittääkseni aika lailla samoihin aikoihin kuin Sillanpää kärähti huumeista.

Että tuliko ulkomailta vihje, että juuri nämä tyypit kyseessä vaiko siitä, että suomalaisia on osallisena.

Luin eilen vanhoja uutisia Sillanpään tuomioon liittyen. Diileri oli kertonut, että hänellä on vain muutamia asiakkaita, yksi Lapissa.

Vierailija
258/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jamppa Tuominen, hän syyttömänä kuoli.

Vierailija
259/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole ollut vuosikymmeniin missään savuverho seurakuntatoiminnassa. Oli saatananpalvoja, siis teeskenteli uskovaista ja hyvää ihmistä.

Vierailija
260/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaiken pahuuden keskellä, seurakunnalla olisi paljon annettavaa

https://www.ilkka.fi/mielipide/yleisolta/seurakuntaelamamme-huutaa-muut…

Tämä Visa siis vaati messuun vähemmän Jumalan palvelemista ja jumalakeskeisyyttä, ja enemmän yleistä seurakuntalaisten moikkailua ja hengailua. Ihmiskeskeisyyttä.

Onko hän just se paljon puhuttu vanhan vainoojan palvoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan