Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Jari Sillanpään artistiura nyt lopullisesti ohi?

Vierailija
27.03.2019 |

Kotisivuilla ei ole enää keikkakalenteria ja fani-klubi on lopettanu toimintansa.

Kommentit (424)

Vierailija
221/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu luulevan, että pedofiilit jotenkin huomaa ulkonäöstä.

Nehän just näyttää ihan harmittomilta otuksilta...se ei NÄY MITENKÄÄN

ulospäin...kerran näin dokkarin Jenkeistä, jossa oli hirvittäviä lapsiin 

kohdistuneita s.rikoksia tehneitä...useimmat vaikutti haastatteluissa

ihan normaaleilta ja keskustelykykyisiltä..et erottaisi naapuristasi.

Vierailija
222/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näistä homppeleista on tehty sutuhahmon tapaisia yliolentoja joita kuuluu juhlia ja palvoa vuosittaisessa pride kulkueessa. Sinne laumasielut hyppimään ja pomppimaan ja lapset mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se jostain kumman syystä tangomarkkinoiden tuomarina. Mitä lie tangomarkkinoiden päässä liikkunut kun haluaa liata koko tangokansan.

Ja R-vikainen Lola juontajana...

Ja niinhän se Dannykin oli siellä taannoin kisaamassa pikkutyttönsä kanssa.

Ei Dannylla ole mitään pikkutyttöä.

Vierailija
224/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja näistä homppeleista on tehty sutuhahmon tapaisia yliolentoja joita kuuluu juhlia ja palvoa vuosittaisessa pride kulkueessa. Sinne laumasielut hyppimään ja pomppimaan ja lapset mukaan.

Pridessä ei kyse kenenkään palvomisesta, vaan erilaisuuden kunnioituksesta. Ihmiset erilaisia, vaikka väkisin yrittäisi samaan muottiin laittaa.

On äärettömän iljettävää ja sairasta, että joku ilkeyttään/tyhmyyttään sotkee kaksi täysin toisiinsa liittymätöntä asiaa, homot ja pedof-ilian.

Vierailija
225/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse alalla työskentelevänä en tunne ketään kollegaa (tuottajaa, keikkamyyjää...) kuka lähtisi Jarin kanssa tekemään yhteistyötä. Joku pienen tason yksityinen keikkamyyjä saattaa yrittää, mutta isoihin talleihin ja festivaaleille ovet ovat Jarilta kiinni.

Ison artistin uraa luodaan nykyisin kokonaisuutena, johon kuuluvat myös tv-esiintymiset, radiospotit jne.  Kuka lähtee satsaamaan rahaa ja menettämään mainettaan huumeriippuvaisen ja mielenterveysongelmaisen + ties missä kohuissa vielä marinoituneen artistin kanssa?

No, ihan itse keitti soppansa.

Vierailija
226/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sitten ymmärrä miksi tämä eilen ilmi tullut case koitetaan liimata sillanpäähän. Sillanpäällä on ongelmansa ja itse en ainakaan arvosta tuon tyyliä vähätellä ongelmiaan aineiden kanssa mutta se on kokonaan eri asia kuin tämä toinen tapaus. Ihmisillä on joskus hölmöjä tai todella surkeita kavereita, mutta ei niiden tekemisistä voi syyttää koko mahdollista kaveri- tai sukulaispiiriä. 

Toivottavasti sillanpää saa joskus tärkeysjärjestyksensä kuntoon ja aineet ei enää vie miestä kuten nyt (sen vähän perusteella mitä lehdistä olen lukenut) näyttää tapahtuvan.

Vierailija
227/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

epbpot kirjoitti:

Osuu yhteen pelottavalla tavalla se kyseenalaisten pedokuvien

ilmaantuminen koneelle. Joku kaverihan oli siis konetta käyttänyt....

MILLASIA KAVEREITA SULLA ON, KUN NE RAISKAA PIKKULAPSIA?

Sä tiedät jokaisesta kaveristas kaiken mitä ne puuhaa kun eivät ole seurassasi?

Vierailija
228/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko selvillä millä pienellä paikkakunnalla tämä pedofiilitapaus tapahtunut jossa on joku srk:n luottamushenkilö tekijänä.

Vierailija
229/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun olisi ohi, en ole koskaan tykännyt Sillanpään musiikista. Aikansa kutakin.

Vierailija
230/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt sitten ymmärrä miksi tämä eilen ilmi tullut case koitetaan liimata sillanpäähän. Sillanpäällä on ongelmansa ja itse en ainakaan arvosta tuon tyyliä vähätellä ongelmiaan aineiden kanssa mutta se on kokonaan eri asia kuin tämä toinen tapaus. Ihmisillä on joskus hölmöjä tai todella surkeita kavereita, mutta ei niiden tekemisistä voi syyttää koko mahdollista kaveri- tai sukulaispiiriä. 

Toivottavasti sillanpää saa joskus tärkeysjärjestyksensä kuntoon ja aineet ei enää vie miestä kuten nyt (sen vähän perusteella mitä lehdistä olen lukenut) näyttää tapahtuvan.

Ilmeisesti et sitten ole lukenut aiheeseen liittyvää uutisointia? Viittaan tässä Siltsun kotibileisiin sekä kameran muistitikulta poistettuihin aineistoihin, joista asianosainen on ollut hupskeikkaa ihan täydellisen tietämätön. Nyt käy vielä ilmi että lähipiirissä vaikuttava henkilö on vahvasti ollut tässä kuvottavassa casessa mukana, niin onko ihme että normaalijärkistä asia vähän mietityttää?

Vierailija
231/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhotta koko Sillanpää nykyään..Ryvettynyt, lihava, pöhöttynyt huumehörhö

No lihavuutta tulee kyllä aika monelle 50-kymppiselle.

Vierailija
232/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

eoborr kirjoitti:

Ura on ohi. Keskimäärin huumeidenkäyttäjien elämäkään ei ole pitkä.

Jätkä on koukussa ja koko julkinen kuva on ollut pelkkää huijausta.

Syvissä vesissä kavereineen liikkuu.

Ei kai Siltsu aina ole huumeita käyttänyt?

Vierailija
233/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanpa siitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti et sitten ole lukenut aiheeseen liittyvää uutisointia? Viittaan tässä Siltsun kotibileisiin sekä kameran muistitikulta poistettuihin aineistoihin, joista asianosainen on ollut hupskeikkaa ihan täydellisen tietämätön. Nyt käy vielä ilmi että lähipiirissä vaikuttava henkilö on vahvasti ollut tässä kuvottavassa casessa mukana, niin onko ihme että normaalijärkistä asia vähän mietityttää?

Kuka se normaalijärkinen mahtaa sitten olla? Palstaspämmimisestäsi päätellen et sinä ainakaan. 

Vierailija
234/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan voi mennä takuuseen siitä, mitä minun tuntemat ihmiset tekevät lapsille, tai ovat tehneet. Sain muutama vuosi sitten tietää, että oma isäni oli käyttänyt hyväkseen omaa sisarustaan. Tiesinkö asiasta? En todellakaan. Liityinkö asiaan millään tavalla ja onko isäni tekemiset jotakin kautta myös minun tekemisiäni? Ei minun mielestäni. Jos edes omista perheenjäsenistä ei voi mennä takuuseen, niin miten hitossa sitä voi tietää, mitä niin sanotut ystävät puuhaavat silloin kun en ole näkemässä?

Vierailija
235/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaanpa siitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se normaalijärkinen mahtaa sitten olla? Palstaspämmimisestäsi päätellen et sinä ainakaan. 

Niin mistä späämmäämisestä? LOL :D

Vierailija
236/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko selvillä millä pienellä paikkakunnalla tämä pedofiilitapaus tapahtunut jossa on joku srk:n luottamushenkilö tekijänä.

On! Käy Laudalla tai Minfossa, sulla on nmi, naama ja paikkakunta.

Vierailija
237/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisempää on, että Jari tietää kavereidensa puuhista.

Vierailija
238/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä minfosta tämä löytyy? Olen itsekin matkailualalla pohjoisessa eikä tosiaan olisi mukavaa jos on joku jonka tunnen...

Vierailija
239/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä minfosta tämä löytyy? Olen itsekin matkailualalla pohjoisessa eikä tosiaan olisi mukavaa jos on joku jonka tunnen...

Etusivulta. Selaat muutaman viestin niin löytyy. Aluksi on Siltsu-höpinää.

Vierailija
240/424 |
29.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse alalla työskentelevänä en tunne ketään kollegaa (tuottajaa, keikkamyyjää...) kuka lähtisi Jarin kanssa tekemään yhteistyötä. Joku pienen tason yksityinen keikkamyyjä saattaa yrittää, mutta isoihin talleihin ja festivaaleille ovet ovat Jarilta kiinni.

Ison artistin uraa luodaan nykyisin kokonaisuutena, johon kuuluvat myös tv-esiintymiset, radiospotit jne.  Kuka lähtee satsaamaan rahaa ja menettämään mainettaan huumeriippuvaisen ja mielenterveysongelmaisen + ties missä kohuissa vielä marinoituneen artistin kanssa?

No, ihan itse keitti soppansa.

Nyt jotain tolkkua keskusteluun. Ison artistin ympärille luodaan työuraa vain 2-10v. Ja se on siinä. Suurin osa nopeita tähden lentoja.

Ja sitä suurta uraa tai mitä uraa Sillanpään ympärillä on koettu, et sinä tai sinun kollegasi voi ikinä saavuttaa hänen kohdallaan ja tuskin monen muunkaan. Se lienee fakta.

Sillanpää on tahkonnut miljoonia ja saanut yleisöennätyksiä jo lähes 40v ajan, johon vain harvat yltävät maailmassa tai Suomessa.

Kaikki kunnia hänelle.

Ps. enkä ole Sillanpään fani, vaan kunnia sille, mille se kuuluu.

Sontaaminen on jotenkin sivistymätöntä ja pahansuopaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän