Peppukuvien tarkoitus, kertokaa mulle mikä se on, mä en tiedä.
Miksi jotkut ihmiset, lähinnä naiset, kuvaavat peilin kautta ahteriaan ja laittavat sitten kuvan esim. Instagramiin? Multa on nyt "hieman" hukassa näiden arsekuvaajien tarkoitusPERÄT. Seurasin IG:ssä erästä n. 40-v. naista, oli kivoja kuvia, sisustusta, matkoja, juhlia jne, mutta sitten alkoi ilmestymään näitä peppukuvia enkä enää jaksanut seurata häntä. Noloa ja tyylitöntä kuvata peppuaan ja lätkäistä kuva sitten kaikkien nähtäville. WTF?
Kommentit (123)
Naisten luonnollista narsismia ja huomionhakua vain jota nykytekniikalla on helpompi toteuttaa kuin ennen. Kohta kun joku huutaa "kyllä miehetkin!" niin vastaan että ei, eivät miehetkin. Kyllä jollain huippukroppaisilla miehillä on instoissa kuvia itsestään, mutta joku tavisukko ei tosiaankaan esittele olemattomia lihaksikaan missään instassa toisin kuin tavisnaiset tunkevat täysin tavallista persaustaan ruudulle.
Jaa hamsterimies kirjoitti saman asian yläpuolelle. Hidaas minä...
Mua ainakin kiihottaa katella kunnon perspillua takaa - näin miehenä
Vierailija kirjoitti:
Naisten luonnollista narsismia ja huomionhakua vain jota nykytekniikalla on helpompi toteuttaa kuin ennen. Kohta kun joku huutaa "kyllä miehetkin!" niin vastaan että ei, eivät miehetkin. Kyllä jollain huippukroppaisilla miehillä on instoissa kuvia itsestään, mutta joku tavisukko ei tosiaankaan esittele olemattomia lihaksikaan missään instassa toisin kuin tavisnaiset tunkevat täysin tavallista persaustaan ruudulle.
Olis kyllä huvittavan näköistä jos mies olis ottanut omasta persikastaan peiliselfien ja läntsäis sen someen. 😂👨🍑📷 Mä tosin kuulun siihen ryhmään joka ihmettelee myöskin naisten tapaa laittaa kuvia ääässistään ja rinnoistaan sinne. Oi miksi teette niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikein hyvä keskustelu ja tärkeä aihe. Oon jo pidempään ihmetellyt nykyistä somekäytöstä. Mä ymmärrän hyvän maun rajoissa olevat kuvat, oli aihe mikä hyvänsä, mutta itsensä esineellistämistä/esittelyä mä en oikein tajua. Miksi niin tehdään? Mietitäänkö kuvaa minkä se antaa? Ja puhun nyt nimenomaan paljastelusta, rintojen ja pepun kuvaamisesta. Mikä siinä on logiikkana? Eipä ihme että kommentitkin ovat sitten sen mukaisia, älä itke niitä. Mä en koskaan huolisi miehekseni ihmistä joka esittelee itseään somessa, jakaa selfieitä lihaksistaan tms. Kertoo paljon siitä ihmisestä.
Ja vielä. Aikuiset ihmiset, kun jaatte herutuskuvianne somessa, mietittekö YHTÄÄN sitä minkä kuvan annatte nuorille? Kenties omille lapsillenne. Tässä kerran huomasin kun yksi tuttu perheenäiti jakoi lomamatkaltaan kuvia bikinien peittämästä häpykummustaan, pakaroistaan jne....Ja lapsista muutama jo teini-iässä.....mahtoi hävettää äidin kuvat. Kavereita aika paljon tällä naisella FB:ssa.
Yleensä ne lapset ovat jo herutelleet hyvissä ajoin ennen kuin mamma keksii tehdä samaa...
No eivätkä ole!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikein hyvä keskustelu ja tärkeä aihe. Oon jo pidempään ihmetellyt nykyistä somekäytöstä. Mä ymmärrän hyvän maun rajoissa olevat kuvat, oli aihe mikä hyvänsä, mutta itsensä esineellistämistä/esittelyä mä en oikein tajua. Miksi niin tehdään? Mietitäänkö kuvaa minkä se antaa? Ja puhun nyt nimenomaan paljastelusta, rintojen ja pepun kuvaamisesta. Mikä siinä on logiikkana? Eipä ihme että kommentitkin ovat sitten sen mukaisia, älä itke niitä. Mä en koskaan huolisi miehekseni ihmistä joka esittelee itseään somessa, jakaa selfieitä lihaksistaan tms. Kertoo paljon siitä ihmisestä.
Ja vielä. Aikuiset ihmiset, kun jaatte herutuskuvianne somessa, mietittekö YHTÄÄN sitä minkä kuvan annatte nuorille? Kenties omille lapsillenne. Tässä kerran huomasin kun yksi tuttu perheenäiti jakoi lomamatkaltaan kuvia bikinien peittämästä häpykummustaan, pakaroistaan jne....Ja lapsista muutama jo teini-iässä.....mahtoi hävettää äidin kuvat. Kavereita aika paljon tällä naisella FB:ssa.
Voi tsiisus sentää. Mitä te täällä mesootte jonkun ihmisen somekäyttäytymisestä? Ihan selvästi monta kommentoijaa häiritsee joku tietty tyyppi joka tätä sontaa harrastaa. Laittakaa asiallinen palaute henkilölle itselleen.. vois toimia paremmin ku se, että täällä anonyymina haukutaa toisia ihmisiä. Ja mitä väliä sillä on mitä sen lapset ajattelee? Ne on hänen, ei sinun.
Taisi osua. Voisitko siis kertoa miksi heruttelet?
Itseasiassa en itse harrasta. Osui siinä nähden, että ihmiset haukkuu muita ihmisiä anonyymisti netissä ja trollaa, ku vois sen verta munaa kasvattaa, että sanois päin naamaa jos nyt elämä kaatuu pariin peppukuvaan.
Melko normaalia mielipiteiden jakamistahan tässä lähinnä... Itse ihmettelen vain mitä tällaiset henkilöt saavat kuolaustykkäyksistä. Millaista tarkoitusta ne palvelevat?
Word! 🙏👍
Toivottavasti pääsiäisenä älyävät vähän esitellä percettä jossa on mämmiä. Oikein levitetty pylly jossa on mämmit valmiina nuoltavaksi.
huomion haku. :D ainaki itelläni se oli sitä, sillon ku ite oon kuvaillut :D viimeks teininä... :D siis yleisee jakoo.. :DD
oli s11st11 saada paljon COMSUU<3333333322222222226699999999999999999
en ymmärrä miten näin yksinkertasest asiast on saatu näin pitkä viestiketju??? -.- iha oikeesti. camoon.
ei oo vaikea ymmärtää että mistä on kyse?
Heikon itsetunnon pelastusyritys esittelemällä parasta puoltaan?
-tai sitte jos vaa on esim oikeesti Ruma. :D ei välttämättä ees heikko itsetunto, vaan tyylii tosi ruma ja kamala naama.
kyl mäki joskus oon treenannu persettä hirveesti ja otin kauheesti itestäni kuvii, mut ITTEENI varten. :D
ja vaikka mu ntäydellinen perse näkyki niissä kuvissa tai joissai oli pääosassa, nii ne kuvat mitä mä muille jaoin oli kyl ihan sellasii hienoi kuvii, ei mitää persereikä osastoo joka tekee ihmisest vaa epätoivosen..... :D
emmä mihinkää tosiaa kehtais laittaa jotain noloa posettelua, mis ei näy edes naama. se nyt vaa sattuu olee tyylitajutonta ja noloa. :D oli sit perse millanen vaan... :D itelläki oli täydelline, ja silti pääosa iha mussa, mun kasvoissa yms, ei tosiaan perseessä :D mut ymmärrän vähän paremmin jos naama on oikeasti ihan kamala, mut en kyl sillonkaa. kyl sillonki haluu nähä sen ihmisen ITSENSÄ, ei sen PERSETTÄ.-.- ja ei, en ole puutteessa elävä mies.
Naisen pimpsa kostuu tykkäyksistä.On sitten kyse pepusta,tisseistä tai jopa naamasta.
Vitsi oisko läppä jos laittaisin someen profiilikuvaks persekuvan 🤣 joo ei oo kuvauskelponen perse vaik ite tykkään ja mies mut ei ehkä koko maailma kuitenkaan. Mut hitsi joo persekuvia en ookaan ennen keksiny ja viel twerkkaus video ois kyl siistii tehä. Siis naisethan rakastaa pyllykuvia koska naiset tykkää pyllyistä. Ettekö te miehet sitä tienneet hahaa😆 ja siis sen takia naiset ennen vanhaan vihasi perseistä puristelijoita, koska se kiihottaa naisia (nainen ei halua kiihottua ällöttävästä miehestä). Mutta siis täähän on siis salaisuus. - nainen
Vierailija kirjoitti:
en ymmärrä miten näin yksinkertasest asiast on saatu näin pitkä viestiketju??? -.- iha oikeesti. camoon.
ei oo vaikea ymmärtää että mistä on kyse?
No mistä? Kerro.
Peppukuvilla saa itsetuntoa nostettua ja kivaahan se on kun miehet tykkää 👍 Kohta voi pitää trikoohousuja kauppareissuilla 😉
Vierailija kirjoitti:
Peppukuvilla saa itsetuntoa nostettua ja kivaahan se on kun miehet tykkää 👍 Kohta voi pitää trikoohousuja kauppareissuilla 😉
Juu, eli miesten takia siis. Jei.
Tässä täytyy tietää: Kaikki naiset ovat h_uoria.
Vierailija kirjoitti:
Tässä täytyy tietää: Kaikki naiset ovat h_uoria.
Just....suurin osa meistä ei kuitenkaan kuvaa arseaan ja jakele kuvatuksia ympäriämpäri.....
Heruttelua ja oman imagon ja ylemmyyden pönkitystä.
Ei ole ihan sama asia tuo miesten lihaskuvien jakelu, koska miehet tekevät tosi paljon työtä niiden lihasten eteen siis varsinkin silloin, kun mies on myös tarkkaillut ruokavaliota eikä syönyt itseään harhaiseksi porsaaksi, joka luulee näyttävänsä hyvältä. Hyvin otetut lihaskuvat ovat aistillisia ja tyylikkäitä eivätkä mitenkään puhtaasti seksuaalisia.
Se on taas ihan oma juttunsa, kun nainen jakaa kuvia yksittäisistä ruumiinosista, joiden eteen ei ole tehty yhtään mitään.