Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peppukuvien tarkoitus, kertokaa mulle mikä se on, mä en tiedä.

Vierailija
27.03.2019 |

Miksi jotkut ihmiset, lähinnä naiset, kuvaavat peilin kautta ahteriaan ja laittavat sitten kuvan esim. Instagramiin? Multa on nyt "hieman" hukassa näiden arsekuvaajien tarkoitusPERÄT. Seurasin IG:ssä erästä n. 40-v. naista, oli kivoja kuvia, sisustusta, matkoja, juhlia jne, mutta sitten alkoi ilmestymään näitä peppukuvia enkä enää jaksanut seurata häntä. Noloa ja tyylitöntä kuvata peppuaan ja lätkäistä kuva sitten kaikkien nähtäville. WTF?

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ymmärtänyt että persiöiden tarkoitus on korostaa että nainen on kokonaisuus eikä vain kokoelma ruumiinosia.

M

Vierailija
2/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhaku tietysti. Itse en koskaan laittais mitään kuvaa perseestäni nettiin, oli se kuinka hyvä tahansa. Ja vielä kamalampaa musta on twerkkaus, heilutetaan peppua jossain p ornovaatteissa eli alushousut ja verkkosukkahousut jalassa.. hyi oksennus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomionhaku tietysti. Itse en koskaan laittais mitään kuvaa perseestäni nettiin, oli se kuinka hyvä tahansa. Ja vielä kamalampaa musta on twerkkaus, heilutetaan peppua jossain p ornovaatteissa eli alushousut ja verkkosukkahousut jalassa.. hyi oksennus

No en laittais minäkään! Oli millanen hyvänsä! Ja juurikin nää peilin kautta kuvatut, ei vitsit!

Vierailija
4/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvon sinua, että älä seuraa tällaisia ihmisiä. Kun lopetat seuraamiseksi, niin sinulla ei ole näitä huolia.

Itse en ymmärrä ollenkaan, miksi jotkut yleeisiansäkin seuraavat muiden ihmisten kuvia ja tarinointia. Eikö heillä itsellään ole oikeasti parempaa tekemistä?? En ymmärrä edes mitään ihmeen sisustuskuvien seuraamisia. N44

Vierailija
5/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, just eilen kävin piiiiitkästä aikaa vilkasemassa kalastajan exän blogia, ja ihmettelin ihan samaa. Ei se perän esittely mikään teinipissisten etuoikeus ole, mutta kumminkin vähän ihmetyttää mitä keski-ikäinen perheenäiti saa perä pitkällä poseeraamisesta. Oikeesti joka postauksessa kankut esillä sellasella notkoselkä-keekoilulla. Miksi? Uus ehana rakkaus ja kaikkee, noinko ihanaa on ajatella jotain anonyymejä kuolaajia ruudun taa?

Vierailija
6/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on feminiiinisyyttä ja seksuaalisuuutta. Ihminen on seksuaalinen oleento.

Vierailija
7/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvon sinua, että älä seuraa tällaisia ihmisiä. Kun lopetat seuraamiseksi, niin sinulla ei ole näitä huolia.

Itse en ymmärrä ollenkaan, miksi jotkut yleeisiansäkin seuraavat muiden ihmisten kuvia ja tarinointia. Eikö heillä itsellään ole oikeasti parempaa tekemistä?? En ymmärrä edes mitään ihmeen sisustuskuvien seuraamisia. N44

Ap:han tuossa aloituksessa kertoi lopettaneensakin....sisälukutaito....

Vierailija
8/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikon itsetunnon pelastusyritys esittelemällä parasta puoltaan?

Itse esittelen sitä aamuisin sängyssä, ja hyvin toimii. Mies virittyy näystä joka kerta. Itsetunto on kunnossa, mutta haluan aamuseksiä.

Miksi kukaan seuraa netissä jotakuta, jolla ei muuta annettavaa ole kuin perseen kuva? Sitä enemmän ihmettelen.

Vierailija
9/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Näyttää ihan äly nololta :D Poseerataan huulet törröllä pakarat paljaana tai sit jotkut jumppahousut jalassa. Eri kuvakulmia ja zoomikuvia myös. Oikeesti eikö nuo tajua miten nolon ja naurettavan näköistä se on :D

Vierailija
10/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se asentokin on niin juukelin naurettava näissä peilipeppuselfieissä, oon samaa katsonut. *Noloja*

Vierailija
11/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Näyttää ihan äly nololta :D Poseerataan huulet törröllä pakarat paljaana tai sit jotkut jumppahousut jalassa. Eri kuvakulmia ja zoomikuvia myös. Oikeesti eikö nuo tajua miten nolon ja naurettavan näköistä se on :D

Eivät vissiin.

Olispa kiva saada jonkun peppuselfieharrastajan mielipidettä asiasta.

Vierailija
12/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään muka järkyttyneenä, kun joku setämies alkaa seuraamaan ja puristelemaan.

SETÄMIES

Vierailija
13/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppukuvien taustalla on seksuaalissävytteinen tarve kuvitella ulosteen pusertuvan ulos kuvissa näkyvien pakaroiden välistä. Joskus se voi olla paksu ja pitkä ummettunut parru, välillä vetinen, pienteiden kiinteästä ulosteesta muodostavien ryynien saostama roiske, mutta aina se on kuitenkin sitä tuttulle ja turvalliselle tuoksuvaa kuona-ainetta.

Vierailija
14/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin laittaa, jos olisi jotain mitä näytellä. Sitten tietysti pitäisi asua jossain paratiisisaarella, jossa olisi mahdollisuus pysyvään rusketukseen ja kuuma ilma niukentaisi ruokavalion nälkiintymisen asteelle.

Haluaisin tietysti sponsorirahaa näistä kuvista mainosfirmojen kautta. Jotenkin eläminen paratiisissa pitäisi maksaa.

Voisin kuvata myös kaikenlaista materiaalia esim. videoita, missä suppailen, sukeltelen ja riippuliidän. Tekisin kaikkea extremeä ekan kerran. Uskon, että tuosta tulisi viraalihitti. En ole mitenkään sporttinen, mutta se olisikin just se juttu.

Mutta en muuttaisi kyllä takaisin Suomeen enää sen jälkeen, vaikea kuvitella tekevänsä jotain normaalia työtä sen jälkeen.

Vierailija
15/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahdenkeskinen privaatti twerkkaushan on mukava harrastus.

Vierailija
16/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä markkinoidaan tarjolla olevaa tavaraa, mieluiten varakkaille "hummustelijoille".

Vierailija
17/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään muka järkyttyneenä, kun joku setämies alkaa seuraamaan ja puristelemaan.

SETÄMIES

Katsoa saa, mutta koskea vasta kun on lupa. Kai nyt sen verran tiedät.

(Ei, en ole peppukuvien harrastaja.)

Vierailija
18/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohon on biologinen selitys olemassa. Suomalaisilla naisilla on perimässä sellainen geenimutaatio, että jossain vaiheessa elämää pyöreä perse ja litteä vatsa vaihtavat paikkaa eikä sille voi mitään. Niinpä he arkistoivat tilannekuvien kera kaiken, ennenkuin muutos alkaa. Osalla tosin pyöreän perseen koko viisinkertaistuu ja etupuolellekin näyttäisi kasvavan iso ja roikkuva perse.

Niinpä, saadaan suomalaismiehiltä niin huonoja geenejä että noinhan siinä käy :(

Vierailija
19/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

/ceestä tulee p*skaa ja yleensä se haiseekin sille vaikka kuinka pesisi ja pyyhkisi. Joitakin se kiihottaa.

Vierailija
20/123 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä markkinoidaan tarjolla olevaa tavaraa, mieluiten varakkaille "hummustelijoille".

Juu, lähinnä sinkkujen puuhaa näyttää olevan, mutta kyllä jotkut ihan naimisissa olevat naisetkin tätä harrastavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan