Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Romanttinen viikonloppu tiedossa.

Vierailija
27.03.2019 |

Meillä on pari pientä lasta ja koiria.
Tulevana viikonloppuna on kumppani kanssa varattu hotellia ja kylpylää Jumbon suunnilla. Mummi ja vaari vahtii muuta perhettä sen ajan.
Nainen luulee että meillä tulee olemaan siellä seksikin. MUTTA, NYT ON MINUN HETKENI MAKSAA POTUT PORKKANOILLA.
Aion kieltäytyä kahden keskisistä hellyyksistä. Mulla vähän olkapää ja nilkka kipuja. Takana kuukausia kestänyt seksittömyys naisen toimesta koska ei vain häntä huvita.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot mäntti.

Vierailija
2/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naista nyt huvittaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa perheenäiti laittaa kunnon unet minkä tahansa romantiikan ja seksin edelle. Asenteesi on ihan oikea siinä suhteessa, ettet sitten pety kun vonkauksesi ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
4/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on siihen malliin vihjaillut pitkin viikkoa ja kehottanut hommaamaan kortsuja.

Ap

Vierailija
5/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa ajattelinkin lähinnä nukkua koko viikonlopun. Vähän voisi käydä välillä shoppailemassa.

Vierailija
6/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on siihen malliin vihjaillut pitkin viikkoa ja kehottanut hommaamaan kortsuja.

Ap

Roiskeet lakanoissa häiritsee häntä? Kerro että hän voi olla huoleti ei hän niitä joudu pesemään, hotelleissa on siivojat sitä varten. Hän voi ihan rauhassa nukkua murehtimatta pyykeistä.

Vierailija
7/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot mäntti.

eli sun mielestä kaikki naiset on mänttejä?

Vierailija
8/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Roiskeet lakanoissa häiritsee häntä? Kerro että hän voi olla huoleti ei hän niitä joudu pesemään, hotelleissa on siivojat sitä varten. Hän voi ihan rauhassa nukkua murehtimatta pyykeistä.

Tuskin häiritsee roiskeet, hänen koiriensa mylläyksen jäljiltä meidän omakin sänky on aina hiekkaien jne. Ap

Vierailija
9/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muuta ehkäisyä?luotettavampaa? Ja jos parisuhde etkö anna paljaalla? Tosi nuivalta kuulostaa tuo seksielämänne.

Vierailija
10/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole muuta ehkäisyä?luotettavampaa? Ja jos parisuhde etkö anna paljaalla? Tosi nuivalta kuulostaa tuo seksielämänne.

Ei ole muuta ehkäisyä. Ja tulee myös helposti raskaaksi, kumpikin raskaus alkoi kerrasta paljaalla, ne ei kuitenkaan olleet vahinkoja.

Hänen mukaansa hänelle ei sovi mitkään pillerit tai muut hormooni viritykset.

Seksielämästä olen taas sitä mieltä ettei sitä meillä ole koska sitä on niin harvoin ja vaatii niin paljon multa yrittämistä.

Ap

Vierailija
11/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole muuta ehkäisyä. Ja tulee myös helposti raskaaksi, kumpikin raskaus alkoi kerrasta paljaalla, ne ei kuitenkaan olleet vahinkoja.

Seksielämästä olen taas sitä mieltä ettei sitä meillä ole koska sitä on niin harvoin ja vaatii niin paljon multa yrittämistä.

Ap

Minä ainakin vaihtasin naista tossa tilanteessa.

Vierailija
12/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teidän suhde tosta parane jos noin huonossa tilanteessa on edes enää mitään tehtävissäkään.

Vierailija
13/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teretulemast Porvoosta. 6/5

Vierailija
14/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Voimaantuneilla onkin kivaa!

Vierailija
15/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sen jälkeen saakin ap kuunnella kuinka on sika koko suvun voimin, kun jätti kiltin, hyvän ja ahkeran naisen silkkaa pahuuttaan ja teki samalla lastenkin elämästä ihan kamalaa.

Vierailija
16/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin vois käydä. Sen takia mulla onkin seksisuhde erikseen.

Sen jälkeen saakin ap kuunnella kuinka on sika koko suvun voimin, kun jätti kiltin, hyvän ja ahkeran naisen silkkaa pahuuttaan ja teki samalla lastenkin elämästä ihan kamalaa.

Vierailija
17/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda uusi!

Vierailija
18/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen olenkin niin mieti nyt tarkkaan hyvä mies mitä tulevaisuudessa haluat. Teidän seksi on mitä on ja se ei nykyisen kumppanin kanssa tule parantumaan.

Keskustelkaa ja tuumikaa vaikka vapaasta suhteesta.

Itse eroisin.

Vierailija
19/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mikä neiti ap on, anteeksi vaan. Tuolla teini-pissis-temppuilulla sinun mahdollisuus saada edes säälistä loppuu kokonaan. 

Monella pienen lapsen äidillä oma seksuaalisuus on hukassa kun keskittyy perheen hoitamiseen ja väsymys painaa.  Lisäksi jos tenavat nukkuu kuuloetäisyyden päässä niin sisäinen seksipeto menee helposti lukkon.

Kun vihdoinkin tulee kahdenkeskistä aikaa korjata ongelmia niin mitäpä siihen tekee meidän "mies"? Sen sijaan että antautuisi tunnelmaan mukaan niin heittäytyy marttyyriksi.  

Vierailija
20/26 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mä kanssa sanoisin, että ammut itseäsi jalkaan jos alat lapsellisesti pihtaamaan vain näpäyttääksesi. Tämä hengähdystauko on naisesi mielessä jo kehkeytynyt täydelliseksi seksilomaksi ja sinä mietit vain kuinka saisit kostettua. Onnea vaan suhteeseenne. Toivon, että naisesi laittaa sinut vaihtoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi