Miten arjen stressi näkyy/ tuntuu elämässäsi?
Kun meihin kaikkiin se vaikuttaa eri tavalla. Aloitin uuden työn 3kk sitten. Ole töissä matkoineen noin 10h päivässä. Illat pelkään ja mietin seuraavaa työpäivää. Riittämättömyyttä, pomojen kommentteja, asiakkaiden valitusta, häpeää, alemmuuden tunnetta. Olen fyysisesti väsynyt ja pelokas. Miten työuupumus määritellään? Kuinka kauan tunteita pitää jaksaa? Olenko itse kahjo vai työyhteisö? Tällaisia kysymyksiä pyörii päässä.
Kommentit (4)
Teen raskaan sarjan asiakaspalvelua. Toinen stressinaihe on, että ei ole osaavaa henkilökuntaa, niin voi sattua kaikenlaisia kommelluksia, joita saa korjailla.
Olen herkkä, joten
heräilen öisin joku työasia mielessä. Viime yön nukuin jotenkin huonosti. Olin ajatellut, että lähden tänään kuntoilemaan, mutta päätinkin ottaa iisisti. Yritän lukea tai tehdä jotain muuta keskittymistä vaativaa, mutta kuitenkin jotain mukavaa. On sellainen olo, että työpäivän jälkeen pitää juoda yksi alkoholijuoma. Mutta vain se yksi.
Tuntuu :( Mulla on ehkä lievää masennusta, paniikkihäiriö, hermostun helposti... Sain vielä viime syksynä terveydellisiä vaivoja, näistä Ibs on kyllä pahin. Joka päivä vatsakipuja. Jee elämä on ihanaa....
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu :( Mulla on ehkä lievää masennusta, paniikkihäiriö, hermostun helposti... Sain vielä viime syksynä terveydellisiä vaivoja, näistä Ibs on kyllä pahin. Joka päivä vatsakipuja. Jee elämä on ihanaa....
Oles varovainen. Mä sain vatsahaavan ja verenmyrkytyksen. Kesä meni letkuissa sairaalassa.
Minulla on hermot koko ajan kireällä ja kilahtelen pienistä. En meinaa selvitä vastoinkäymisistä, joita elämä tuo eteen, koska olen jo niin lopussa.