Mitä te muut Kokoomusta äänestävät pitäisitte ajatuksesta, että Kokoomus muodostaisi taas hallituksen persujen kanssa?
Itse ensin vähän kavahdin ajatusta, koska pidän itseäni suht' liberaalina. Mietin kuitenkin, mikä on tärkeintä. Ja eiköhän olennaisinta ole vahva talous, jonka päälle rakentaa. Persujen kanssa talousasiat ja esim. sosiaaliturvan leikkaukset ja uudet aktivointimallit työttömille sujuisivat varmasti helpoiten.
Eli eipä sittenkään ihan hullu ajatus, vai mitä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muukin kokoomus omaksuu Atte Kalevan maa ha nmuuttolinjan, niin kyllä käy.
Ei teidän tyhmyydellänne ole rajoja
:)
Hyviä vaihtoehtoja puolueissa ei kerta kaikkiaan ole. Joten mennään metsään nyt niin, että ryskyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama tunne. En oikein voin allekirjoittaa persujen aatemaailmaa ja toivonkin, että eivät ole hallituksessa
Mikä on nyky kokoomus? Se ei ole koti, uskonto eikä isänmaa. Siis mitä se on? Pikavippejä ja vasemmistolaisuutta kokoomuskääreisiin käärittynä? En ymmärrä näitä nykykokoomuslaisia. Minä olisin kokoomuslainen, jos kokoomuksella olisi perinteiset arvot kunniassa ja se olisi markkinatalouden kannattaja.
Nyt en osaa sanoa onko kokoomus liberaali vasemmistolainen vai liberaali keskustalainen. Oikealla se ei ole, vaan on yksi feikimpi vasuripuolue.
Se on kookkosmus.
Kyllä ps olisi hyvä kumppani kokoomukselle, varsinkin kun orpolla ja sipilällä on lisäkeinoja paholoisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos muukin kokoomus omaksuu Atte Kalevan maa ha nmuuttolinjan, niin kyllä käy.
Ei teidän tyhmyydellänne ole rajoja
Kokoomus oli ennen suomalaisten ja Suomen asialla. Nyt se on lähi-itäläisten, afrikalaisten asialla ja EU:n juoksupoika. Löysäperseisiä velallaeläviä pintakiiltopölkkypäitä nykyisin. Minua naurattaa että nykykokkarit on niiin humaania, idealistista ja vasemmistolaista perushengeltään. Ihan sama olisi äänestää vasemmistoa, se olisi ainakin itselle rehellisempää.
Voi voi Suomi ja veteraanit, teidän uhraukset on ollut turhia koska jälkeläisenne eli yltäkylläisyydessä ja möi hedelmänne. Kiittämättömät paskiaiset, hyvin on uponnut vasuripropaganda vuosien saatossa että kokoomuskin on vasemmistolainen. P.S. vanha kokoomuslainen, nykypersu (=se paha ja pelottava isänmaan asialla oleva).
Täällä yksi entinen Kokoomuksen äänestäjä. Valitettavasti Kokoomus on todellakin lähentynyt Perussuomalaisia. Siksi olen jo entinen.
Vierailija kirjoitti:
Persut puolueena on ihan hyvä vaihtoehto, mutta se ministerijengi mikä sieltä olisi tulossa vaikuttaa aika pelottavalta. Tuskin esim. Huhtasaarta voisi sivuuttaa salkkujaossa.
Ihan mielenkiinnosta, mikä Huhtasaaressa on niin negatiivista? Perustuuko mielipiteesi vain asenteelliseen mediaam vai mikä se on? Minusta Huhtasaaren mielipiteet ovat pääosin järkeviä, en näe syytä miksi hän ei sopisi ministeriksi. Jos ainoa argumentti on tuo ylitsevuotava uskonnollisuus, niin en usko että siitä seuraa mitään sen kummempaa. Huolettaisi enemmän muslimi ministerinä, joka tällä menolla tulee ennemmin tai myöhemmin. Ja määrä ei kun kasvaa mitä enemmän heidäm määrä lisääntyy. Puolustavatko he sitten sinua, jos et ole muslimi? Sori vaan, en usko kansainvälisten esimerkkien perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi entinen Kokoomuksen äänestäjä. Valitettavasti Kokoomus on todellakin lähentynyt Perussuomalaisia. Siksi olen jo entinen.
Älä viitsi :D Missä suhteessä? Meistä Perussuomalaisista katsottuna kokoomus on vasemmistoa, tai ainakin heidän talutushihnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä viitsi :D Missä suhteessä? Meistä Perussuomalaisista katsottuna kokoomus on vasemmistoa, tai ainakin heidän talutushihnassa.
Joskus ainakin osa kokoomuslaisistakin on halunnut suojella heikoimmassa asemassa olevaa, eikä tuhota koko sosiaaliturvajärjestelmää. Lisäksi Kokoomuksessa on joskus arvostettu myös koulutusta. Ja oltu myös arvoilta liberaaleja. Nyt kaikissa noissa Kokoomus on alkanut olla persujen linjoilla. Kylmää oikeistopolitiikkaa.
Kokoomuksen 12% ja persujen 9% eivät vielä kummoista enemmistöä tuo. Ketä meinasitte mukaan?