Onkos muita suunnilleen saman kokoisia laihduttajia?
Eli mitat tällä hetkellä 164cm /68,8kg. Tavoite 60kg.
Mitä olet laittanut omaksi tavoitteksi ja miten aiot sen saavuttaa?
Itse yritän taas maanantaina ottaa niskasta kiinni ja lopettaa herkuttelun.
Kommentit (17)
Mun mitat ois kans 170/72 ja se kymmenen kiloa pitäis pystyä karistamaan. Maanantaina jo itsekseni aloitin...Koko viikon olen pystynyt pysymään pois vaa`alta, mikä on mulle saavutus kun voisin hypätä siellä joka päivä.
sovinkos minäkin mukaan??Olen tosi huono laihuttaan, aloitan ja lopetan..mun mitat 172cm ja75 kg. Sellaiset 5kiloo, kun sais pudotettua niin saattaisin mahtua jopa vanhoihin farkkuihini! noin 10kg ois tavoitteeni..sitten joskus... Mitään erillistä laihissuunnitelmaa en omaa, vaan syön kevyemmin ja YRITÄN välttää namia! (ne on mun pakkomielteeni..miksiköhän siis painoni on noussut ;) ) Raskauskilojakin muutama jäljellä
Eli mitat on 163/68.5.
Tarkoitus säännöllistää ruokailut, jättää vaaleat tuotteet herkkuhetkiin eli lisätä kuitupitoista , tummaa ruokaa. Makeat ja sipsit pois.
huomenna...:
Eli mitat tällä hetkellä 164cm /68,8kg. Tavoite 60kg.
Mitä olet laittanut omaksi tavoitteksi ja miten aiot sen saavuttaa?
Itse yritän taas maanantaina ottaa niskasta kiinni ja lopettaa herkuttelun.
Ja tuo alkupaino on virallisesti 69,1 kg ja tavoite edelleen 60kg.
Olo muuten hyvä ja kevyt vaikka vasta pisteiden laskemisen tänään aloitin =) hiukka on kyllä tuo mieli kiukkuinen. No toivottavasti mies ja lapset hetken kestäis niin äidin suklaariippuvaisuuden vieroitusoireet hellittää. Olin jo aikaisemmin melkein kaksi viikkoa ilman suklaata ja ei enää edes tehnyt mieli sitten kun erehtyy syömään niin kierre on taas valmis. Etenkin jos syön paljon kerralla menee seuraava viikko ihan plörinäksi ja tekee kaikkea makeaa mieli.
Mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni ja tästä se alkaa!! Syksyllä olisi jo mukavaa olla lähellä tavoitetta. Kaikki vaan joukolla mukaan!
Eli itselläni aivan samanlainen riippuvaisuus suklaata-> kaikki makea menee jos ei sitä itseään saa . Mutta ostin ihan päivittäistavarakaupasta(Cittarista) " laihduttajan kromitabletteja" , joihin on lisätty vielä kuitua(tiedä nyt tuosta) ja ovat ihan oikeasti toimineet! Joten testaa vaikka niitä jos menee mahdottomaksi =)
Mukaan haluaisin myös... samoissa mitoissa pyöritään eli 164ccm ja painoa kotivaalla 64kg, mut minusta se näyttää pari kiloa liian vähän ja kuntosalin yleisellä vaalla näytti 66kg (tosin 1,5kk sitten), joten pidän tuota 66kg oikeempana, kunnes taas meen käymään " oikeella" vaalla. Tavoite paino ois 58kg ja siinä pitäs olla puolen vuoden päästä.
Miten siihen sit pääsee??? Tarkotus ois lisätä liikuntaaa ja vähän kattoo syömistä ja eiten kai JÄTTÄÄ SE SUKLAA POIS!!!! En oo koskaan kokeillut mitään diettejä, joten yritän nytkin tälleen luomusti, mutta pakko kai se on jollekin " ihmedietille" alkaa, jos ei syksyyn mennessä näy mitään muutosta :).
Onko tällä porukalla jo joku virallinen nimi?
Mites muiden viikko on lähtenyt? Itse en oo suklaata syönyt, mut eilen kyllä vähän suklaajäätelöä!
Vilmiina
Täällä kans vauva 6,5 kk ja äidillä vielä n. + 8kg mitä ennen raskautta.
Alotin ma vichydietin ja oon kirjotellut tonne sonera plazan tsemppiryhmä palstalle kokemuksiani.
Nyt menossa 3 päivä ja laihduttu on -1,7kg.
Tuossa ruokalistaa ja enemmän voi kysellä vaikka sonera plazan tsemppiryhmässä, jos en muista täällä käydä jutskaamassa.
Tuossa listaa 14 päivän ruoista.
VichyDieetti:
päivä 1 ja 8 maanantai
aamupala: mustaa kahvia ilman sokeria ja 2 lasia vettä.
lounas : kaksi keitettyä kananmunaa.
illallinen : yksi iso grillattu pihvi ~200gr. vihreää salaattia ja hedelmiä.
päivä 2 ja 9 tiistai
aamupala: mustaa kahvia ilman sokeria 1 sämpylä, 2 lasia vettä.
lounas: yksi iso grillattu pihvi ~200gr. vihreää salaattia ja hedelmiä.
illallinen : keitettyä kinkkua ~200gr.
päivä 3 ja 10 keskiviikko
lounas: kaksi keitettyä munaa, salaattia ja tomaattia.
illallinen : keitettyä kinkkua ~200gr, vihreää salaattia ja kurkkua.
päivä 4 ja 11 torstai
aamupala : mustaa kahvia ilman sokeria 1 sämpylä, 2 lasia vettä.
lounas : 1 keitetty muna, porkkanoita raakana tai keitettynä, juustoa esim emmental korkeintaan 100 gr.
illallinen: hedelmiä ja luonnon jugurtti 200gr, ei banaania.
päivä 5 ja 12 perjantai
aamupala: musta kahvi, porkkanoita raakana, kaksi lasia sitruunamehua.
lounas: ei rasvassa valmistettua kalaa ~200gr, tomaatteja.
illallinen: 1 grillattu pihvi ~200gr, vihreää salaattia ja kurkkua.
päivä 6 ja 13 lauantai
lounas: grillattua broileria ilman nahkaa ~200gr.
illallinen : 2 keitettyä munaa ja porkkanoita.
päivä 7 ja 14 sunnuntai
aamupala: mustaa kahvia ilman sokeria, 2 lasia sitruunamehua.
lounas : 1 grillattu pihvi ~200gr, hedelmiä, ei banaania.
illallinen: vapaa valinta, mitä vain.
Huom: Jokaisena dieetti-päivänä tulee juoda nestettä esim Vichy grapea tai kivennäisvettä tai VETTÄ ainakin 3 litraa.
Huom: Kahvi aamulla voi olla myös tee tai muu juoma.
Huom: Kävely tai muu liikunta ainakin tunnin ajan joka päivä on suotavaa.
Huom: Alkoholi kaikissa muodoissa on ehdottomasti kielletty tämän dieetin aikana.
Huom: Korkeintaan 2x2 viikkoa, mikäli ylipainoa yli 20%. Vuoteen ei saa senjälkeen käyttää tätä dieettiä.
Huom: Jokainen kokeilee dieettiä aivan ja vain omalla vastuullaan!
HUOM!!! EI IMETTÄVILLE MISSÄÄN NIMESSÄ TÄTÄ DIETTIÄ !!!!!!!
Itse laihtunut joskus aiemmin tällä 5kg ja yhden vaatekoon.
Dietissä luvataan n. 5-9 kilon pudotusta.
Dietin jälkeen olisi hyvä koittaa harrastaa jotain lihaksia kehittävää liikuntaa...
Esim. käsipainoilla ja jumppapallolla.
Hyvä kirja mm. tehokiinteytys niminen tämän dietin jälkeen !!
Koska pikadieteissä menetetään aina vähän lihastakin rasvan lisäksi.
Siis kääk.
Anteeksi että puutun tähän ketjuun, mutta pisti silmään tuo että menetetään myös lihasta rasvan lisäksi.No, ehkäpä jo aika monikin on hoksannut että kaikista eniten menetät nesteitä.Ja kilot tulee takas kun oot dieetin lopettanu.Jos et muuten kevennä syömistapoja..
Mutta jos saat tuosta innostusta siihen painonpudotukseen niin tsemppiä vaan :) tää oli siis tuohon pikadiettiin...
Mutta ihan vinkiksi kaikille: kuntoplussan nettisivuilta esim. löytyy tosi paljon järkevää tietoa...ja vinkkejä liikuntaan myös.Itse oon sieltä hakenu tsemppiä toisinaan :)
Vielä palaan noihin pikalaihiksiin...just oli uusimmassa sportissa hyviä juttuja :) ei oikein vakuuttanu meikämammaa.Itse oon järkevän syömisen kannalla...eli säännöllinen syöminen (ja terveellinen useimmiten) pitää päänsäryn loitompana ja verensokerin kurissa.Samoin näläntunteen.Yleensähän käy niin et kun päivän syöt huonosti niin illalla repsahdat ja mätät kurkusta alas mitä kaapissa sattuu olemaan.
Muistakee myös juoda riittävästi vettä.
Sorry tosiaan tämä paasaaminen...mut haluais et kukaan ei rääkkäis itseään millään hömppälaihareilla kun helpomminkin voi asiat tehdä..joskin ei niin nopsaa.Mut eipä ne kilotkaan kovin lyhyessä ajassa yleensä kartu..:)
Itse olen siis laihduttanut jo tammikuun 2006 alusta 79,3 nykyiseen 71,1 kiloon.
Lähinnä kalorilaskuri.fi sivujen ja liikunnan avulla.
Koska itselleni jäänyt herkutteluvaihe päälle jouduin katkaista sen tälläisellä radikaalilla keinolla.
Eli 14 päivän rankemmalla kuurilla.
Tottakai hitaasti hyvää tulee, mutta joskus liiankin hitaasti.....
Ja monesti sitä pettää itseään että laihduttaa, vaikka siinä sivussa antaa sitten luvan herkutella " silloin tällöin" niin minulle käynyt.
Jokainen tallaa tyylillään.....
Niinpä niin, olet oikeassa marrasvaavi.Toivottavasti en pahoittanu mieltäsi, ei ollut tarkoitus.Eli jokainen toki taaplatkoon tyylillään...
Joskus vaan kauhistuttaa kun ihmiset rääkkäävät itseään syömättömyydellä...(kokemusta itselläkin...) ja sitten se repeää käsistä kun on niin nälkä ettei kontrolli pelaa.Eikä jaksa mitään kun ei saa energeiaa tarpeeksi.
Toki nuo vähäkaloriset dieetit voi alussa tuoda motivaatiota kun paino putoaa nopeammin, mutta ei niitä kyllä tosissaankaan pysty kauaa jatkamaan...
No joo, eihän tää liittynyt varsinaisesti aiheeseen joten lopetampas nyt tähän :) Tsemppiä teille kaikile joilla vielä painoa pudotettavana!Kyllä ne kilot sieltä lähtee kun ootte niin sisukkaita :)
Tänään meni huonosti pisteiden suhteen kun oli yhdet synttärit(tähän olin varautunut ja söin aamulla vähemmin) mutta sitten jätskiauto kaahasi pihaan ja pitihän hyvät tarjoukset käyttää. No tänään siis pisteet ylittyivät. Toivotaan ettei kamalasti näkyisi =) Tänään vaaka näytti 67,7kg! Maanantaina siis lähtöpaino 69,1 eli jotain tapahtuu. Joo ei pitäisi käydä joka päivä vaa¨alla mutta mukavasti se on kannustanut kun paino putoaa. Jännään nyt että missä vaiheessa sitten jämähtää.Huomenna taas tiukka linja.Ei toista lipsumista tälle viikolle.
Olo on hyvä ja keveä tai no ainakin tähän iltaan asti mutta annan itselleni anteeksi ja jatkan laihdutusta.Kaverin häät syksyllä ja silloin olisi mukavaa olla tyytyväinen ulkomuotoonsa.
Itse haluaisin kovasti kokeilla jotain dieettiä mutta kun imetän niin ei ole mahdollista.
-2kg/vko.Mukava alku tsemppaa jatkamaan.Tavoitteeseen 7,1kg.3juhlat tiedossa tällä viikolla, mutta onneksi pisteillä voi herkutellakin=)Kertokaahan muutkin kuulumisia!
Uusi viikko ja uusi innostus. Mulla jo viikko sitten meinas koko laihdutus taas repsahtaa... Mun ei pitäs käydä vaa´alla kuin korkeintaan kerran kuussa. Nimittäin heti kun ei viikossa oo mitään tapahtunut, niin alkaa nyppiin ja meinaan luovuttaa. Ja pääasia kuitenkin ois, että marraskuussa mahtus vanhoihin vaatteisiin, niin että niitä kehtaa pitää.
No viime viikolla sain jumppakorttini takas ja laihisinnostuskin palas. salin vaaka näytti 64kg, ei tosin digi, (ja kotivaakakin yks päivä 62,5 kg ja kun siihen laitetaan se noin 2kg niin kai se paino siinä 64kg paikkeilla kieppuu...).
Nyt on siis jätetty suklaat ja namit viikonloppuun ja viikolllakin yritän syödä kunnon aterioita, enkä mässyttää jotain koko ajan. Ja jumppahimo iski kyllä heti kun sinne meni... Sunnutaina ollaan lähdössä Muumimaailmaan, joten siellä on lupa herkutella. JA vaikka on ihana lähteä, niin vähän harmittaa, kun jää sit su. ja ma. jumpat väliin.
Nyt siis on taas sellanen olo, että ehkä tämä tästä vielä iloksi muuttuu!! Ja kun nämä ihanat ilmatkin vielä jatkuisi.
Mites muut?
Tsemppiä ja aurinkoa tälle viikolle!!!
Vilmiina
no pitää olla tyytyväinen kun olikin sitten 4 juhlat. Karjalanpiirakoita munavoilla ja täytekakkua, suklaakakkua.Jonkun verran pisteetkin ylitty.Motivaatiota saa taas etsiä, mut tiukkana pitää olla jos haluaa syksyllä olla kevyempi.
eli missä kaikki luuraa? Tosin en itsekään ole juuri koneelle ehtinyt ja nyt kun on nämä ihanat säät Meille vaan esikoinen kesäflunssassa ja molemmat naperot nukkuvat vielä , joten ihmeellistä omaa aikaa....
Mites menee? Mulla vaaka näyttää edelleen sitä 64kg, tosi se ei oo digivaaka, että tarkkaa lukemaa ei oo saatu. Maha ja reidet kuitenkin tuntuu jo kiineemiltä, kun jumpassa käyty. Jote mieli siis ihan hyvänä ja odotukset edelleen samat eli 58kg marraskuun puolessa välissä!!
Muumimaailma reissulla tuli kyllä herkuteltua, ihan liikaa... Reissu oli mukava ja säät suosi. Toi hotelli asuminen ensi kertaa lapsille oli vaan vähän jännää, eikä nukkumisesta meinannut tulla mitään. Siis myöskään vanhuksilla, kun esikoinen huusi noin tunnin välein yöllä. Täytyypä harjoitella lisää...
Aurinkoista viikkoa ja kirjoitelkaa välillä kuulumisia!!
V
No paino oli sunnuntaina 66,1 kg et alaspäin onneksi mennyt vaikka ruokavalio pielessä. Huomenna pitää taas mennä vaa alle.Tosin lukema ei varmaan hyvältä näytä kun tuli juuri pitsa syötyä ja suklaata :( odotan jo innolla että alkas arki ja sais tutun rytmin takaisin.
mitat 170/72, eli pituuden ja painon suhde varmaan aika sama kuin ketjun aloittajalla. Tänään olen ajatellut alkaa keventämään. maanantaina otan virallisen aamupainon (ja laihdutuksen aloituspainon samalla siis). Raskaudesta on vieläkin noin 10 kg ylimääräistä mukana.