Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rieker kengät mummokenkiä

Vierailija
26.03.2019 |

Vai

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylihintaisia tekonahkakenkiä ne ainakin on.

Hyviä kenkiä, mistä mieluusti maksaa. Taidat olla vaan rahaton kateellinen.

Tekonahka ei ole kestävää, ei edes Riekerin tekonahka, joten en maksa siitä. Ostan ennemmin tuotteita, joilla on pitkä käyttöikä.

Lastensaannin jälkeen on alkanut kiinnittää entistä enemmän huomiota tavaroiden laatuun ja pitkäikäisyyteen. Siksi ostan mieluiten kunnollisia ja kestäviä kenkiä ja muutenkin mennään laatu, ei hinta edellä. Tekonahkaiset Riekerit eivät ole laadukkaita eivätkä kestäviä. Muutenkin tämä meidän pallo hukkuu pskaan, miksi siis tieten tahtoen lisäisi roskaa? Ehkä kaikilla ei sitten ole varaa nahkakenkiin ja pitää tyytyä Riekeriin...

Kuulostatpa mukavalta ihmiseltä. Ehkä kaikilla ei ole varaa olla mukava.

Vierailija
42/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyviä kenkiä, mistä mieluusti maksaa. Taidat olla vaan rahaton kateellinen.

Tekonahka ei ole kestävää, ei edes Riekerin tekonahka, joten en maksa siitä. Ostan ennemmin tuotteita, joilla on pitkä käyttöikä.

Lastensaannin jälkeen on alkanut kiinnittää entistä enemmän huomiota tavaroiden laatuun ja pitkäikäisyyteen. Siksi ostan mieluiten kunnollisia ja kestäviä kenkiä ja muutenkin mennään laatu, ei hinta edellä. Tekonahkaiset Riekerit eivät ole laadukkaita eivätkä kestäviä. Muutenkin tämä meidän pallo hukkuu pskaan, miksi siis tieten tahtoen lisäisi roskaa? Ehkä kaikilla ei sitten ole varaa nahkakenkiin ja pitää tyytyä Riekeriin...

Kuulostatpa mukavalta ihmiseltä. Ehkä kaikilla ei ole varaa olla mukava.

En tarkoittanut millään pahalla. Niitäkin ihmisiä kuitenkin on, joiden on pakko saada koko ajan uutta ja silloin ei välttämättä pysty ostamaan kunnollista.  Ja sitten se kertakäyttöinen moska täyttää kaatopaikat :( Ennemmin yhdet hyvät kuin kymmenet huonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut hullareilla ainakaan.

Eipä ollutkaan. Voi ei, luulin nähneeni. Ara on kuulemma joku niiden rinnakkaisfirma tai jotain sellaista, Araa siellä oli.

Vierailija
44/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Ei ehkä mummomaisia, mutta todella rumia ovat. En käsitä Riekereiden suosiota.

Katsoin huvikseni valikoiman läpi, enkä löytanyt yksiäkään nättejä. On siis olemassa myös mukavia ja tyylikkäitä kenkiä... 

Vierailija
45/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot vaan miten mummomaisia, mutta silti käytän koska ovat pirun hyvät jalassa!

Vierailija
46/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että monet oppaat käyttävät Riekereitä, joten ovat varmaankin hyvät jalassa ja kävellessä. Juuri ostin kahdet Riekerit kesäksi, olivat onneksi tarjouksessa. Riekerillä on "mummojen" lisäksi nuorekkaampiakin malleja.

Millaisia ne nuorekkaammat mallit on?

Vaikka tämä https://www.rieker-shop.fi/product/242/rieker-63678

Ei mikään teinimailli, mutta ei mikään mummokaan.

Toi valkoinen pohja tuo mieleen terveyskengän

Nykyään näyttää kaikissa kengissä olevan valkoinen pohja. Telkkarissa monella  juontajalla on mustat kengät, joissa valkoinen pohja.

Vierailija
47/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun Riekerit on ainakin nahkaa.

Vierailija
48/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Ei ehkä mummomaisia, mutta todella rumia ovat. En käsitä Riekereiden suosiota.

Katsoin huvikseni valikoiman läpi, enkä löytanyt yksiäkään nättejä. On siis olemassa myös mukavia ja tyylikkäitä kenkiä... 

Sun ei tarvitsekaan käsittää. Makuasioista ei kannata kiistellä. Sun mielestäsi "tyylikkäät" kengät on jonkun toisen mielestä ihan paskat.

Vierailija
49/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin minun, mutta antaa noiden tekonahkamuijien riehua.

Vierailija
50/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekerit olivat aikaisemmin tosi hyviä. Nyt niitä myydään 50-70 egellä ja ovat keinonahkaa. Eli se laatu meni samalla. Satasen riekerit saattavat kyllä olla vielä nahkaisia.

En itse käytä muita kuin aitonahkaisia kenkiä. Kestävät hoidettuna vuosia. Riekeriä on, mutta myös mm. Janan, Tamariksen, Laura Vitan, 2moonin ja Clarksin kenkiä. Kesällä kangaskengät helteellä (tomsit).

Vierailija
51/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki ole tekonahkaa. Mulla on nahkaiset Riekerin talvikengät, joissa on lammasvuori. Ovat ihan mahdottoman hyvät jalassa. Ei ole kuumat, eikä kylmät ovat kevyet astua ja istuu hyvin. Ei kastu edes loskassa. Kalliita ovat kyllä, mutta samoilla kengillä olen kävellyt jo pari talvea, eivätkä ole menneet miksikään.

Ja en ole mummo.

Vierailija
52/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riekerillä on itselleni parhaiten istuvat lestit. Ei ole mummomaiset.

Vierailija
53/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdet tosi vanhat Riekerit eli ne ovat olleet kivat, kestävät ja mukavat. Mutta nykyään en oikein pidä malleista ja kaiken lisäksi ovat tehneet jotain lestille, yhdetkään talvikengät eivät menneet jalkaan, vaikka oli normaali koko.

Vierailija
54/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin minun, mutta antaa noiden tekonahkamuijien riehua.

Niin kuin aiemmin jo todettiin, joitain malleja on myös nahkaisina, mutta suurin osa on tekonahkaa. Mitä riehumista se on, jos tämän toteaa ääneen?

Vierailija
55/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://images.app.goo.gl/XLCdMLN78w5Bhzyx9

Ostapa tuolta "toimistopari.fi" sivustolta niin voit sanoa hyvästit rahoillesi etkä noita kenkiä tule näkemään :D

Vierailija
56/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ja kömpelön näköisiä. Sandaalit ja kesäkengät näyttää kaikki seisomatyöntekijöiden työkengiltä. Nilkkurit tätimallia, rumat korot, ja vanhanaikaisen näköisiä. Ei jatkoon.

Vierailija
57/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun ei tarvitsekaan käsittää. Makuasioista ei kannata kiistellä. Sun mielestäsi "tyylikkäät" kengät on jonkun toisen mielestä ihan paskat.

No otsikossa kysytään mielipide asiaan. Miten mielestäsi tähän tulisi vastata?

Vierailija
58/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yhdet tosi vanhat Riekerit eli ne ovat olleet kivat, kestävät ja mukavat. Mutta nykyään en oikein pidä malleista ja kaiken lisäksi ovat tehneet jotain lestille, yhdetkään talvikengät eivät menneet jalkaan, vaikka oli normaali koko.

Olisit kokeillut isompaa kokoa

Vierailija
59/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia kenkiä. Paljon kauniimpia mummokenkiä valmistavat Clarks, Legero sekä Ten Points.

Vierailija
60/62 |
27.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat, mutta kuulemani mukaan kevyet ja mukavat jalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi