Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikuttaako teillä kahvi/kofeiini uneen?

Vierailija
26.03.2019 |

En koe kahvin juuri piristävän. Silti huomaan selvästi, että jos juon runsaasti kahvia, vaikkakin aikaisin päivästä, niin illalla on vaikea nukahtaa ja uni on syvää vasta aamulla kun pitäisi alkaa heräämään. Herääminen on siis yhtä tuskaa tällöin.

Jos juon korkeintaan 1-2 pientä kupillista kahvia, uni tulee illalla todella helposti ja vaivun syvään uneen ja olen aamulla virkeä. Mielenkiintoista on se, ettei ole paljoa väliä, milloin juon kahvini, vaan tärkeintä on se kahvin kokonaismäärä päivän aikana.

Miten teillä vaikuttaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos en saa iltakahvia niin heräilen jatkuvasti vapinakohtauksiin, ahdistukseen, sydämentykytykseen ja voimakkaaseen hikoiluun. Pari kertaa käynyt näin ja ei enää ikinä!!!

Vierailija
2/8 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että jos juon kofeiinipitoisen limonaatin liian myöhään iltapäivällä niin vaikuttaa kyllä huonontavasti uneen. Heräilen helpommin on hankala saada uudelleen unta ja sitten vain kierii ja odottaa josko uni suostuisi tulemaan uudelleen. Paremmin nukun kun en juo limuja lainkaan että juon ne tarpeeksi aikaisin päivän aikana. 17.00 näyttää olevan jo liian myöhäinen aika ja sotkee nukkumista.

Eilen menin huomaan limun iltakuuden aikaan ja oli kyllä katkonainen aamuyö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vaikuta ollenkaan.

Saatan ennen nukkumaanmenoakin juoda energiajuomaa (tykkään mausta) ja silti nukahdan ihan samantien kun menen nukkumaan. Moni ihmettelee tätä.

Vierailija
4/8 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos en saa iltakahvia niin heräilen jatkuvasti vapinakohtauksiin, ahdistukseen, sydämentykytykseen ja voimakkaaseen hikoiluun. Pari kertaa käynyt näin ja ei enää ikinä!!!

Huolestuttavaa. Kohta asut kaduilla ja tarjoat suihinottoja kupillisesta Juhla Mokkaa.

Vierailija
5/8 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahtamaisvaikeus, mutta pahassa kierteessä tulee myös aamuyön herääminen. Reagointi on ikäsidonnaista, alkaa keski-iässä ja jatkuu kunnes aivot kalkkeutuvat niin ettei enää vaikuta.

Vierailija
6/8 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta. Juon paljon kahvia, ja viimeisen kerran telkkaria katsellessa ennen  nukkumaanmeno aikaa. Ei vaikuta mitenkään. Ehkä olen siihen niin tottunut kun alle kouluikäsiestä kahvia juonut.

Vierailija
7/8 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa heikentävästi kaikilla.

Vierailija
8/8 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa. Ehdoton takaraja kahville on klo 18 tai muuten menee yö valvoessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme