Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko rieker kengät mummokenkiä

Vierailija
26.03.2019 |

Vai

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että monet oppaat käyttävät Riekereitä, joten ovat varmaankin hyvät jalassa ja kävellessä. Juuri ostin kahdet Riekerit kesäksi, olivat onneksi tarjouksessa. Riekerillä on "mummojen" lisäksi nuorekkaampiakin malleja.

Ei kai nyt helvetti sentään mummon pidä välttämättä ostaa just niitä "mummomalleja"?!

Vierailija
22/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että monet oppaat käyttävät Riekereitä, joten ovat varmaankin hyvät jalassa ja kävellessä. Juuri ostin kahdet Riekerit kesäksi, olivat onneksi tarjouksessa. Riekerillä on "mummojen" lisäksi nuorekkaampiakin malleja.

Millaisia ne nuorekkaammat mallit on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättele itse. Ei kai jokaisella ole sama maku.

https://www.rieker-shop.fi/?gclid=CjwKCAjwm-fkBRBBEiwA966fZFQnuAJLgS46c…

Vierailija
24/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mummo ja minulla on yhdet Riekerin sandaalit, mutta tekeekö se niistä mummokengät?

Vierailija
25/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mielestäni mummo- tai työkenkätyylisiä 🤷‍♀️

Vierailija
26/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylihintaisia tekonahkakenkiä ne ainakin on.

Hyviä kenkiä, mistä mieluusti maksaa. Taidat olla vaan rahaton kateellinen.

Tekonahka ei ole kestävää, ei edes Riekerin tekonahka, joten en maksa siitä. Ostan ennemmin tuotteita, joilla on pitkä käyttöikä.

Ai ne on tekonahkaa, olen aina ollut siinä käsityksessä että ovat nahkakenkiä kun kaikki niitä hehkuttavat.

Suurin osa on tekonahkaa, joitakin malleja on myös aitoa nahkaa.

Vierailija
27/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.rieker-shop.fi/product/478/rieker-y8989

Minulla oli tämän tyyliset Riekerin kengät, mutta niistä lähti hyvin pian kengän kärjestä nahan pinnoite halkeilemaan ja kuoriutumaan. Menivät nopeasti rumaksi, en voi suositella.

Kuten huomataan, eivät olleet mummokengät.

Vierailija
28/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä https://www.rieker-shop.fi/product/242/rieker-63678

Ei mikään teinimailli, mutta ei mikään mummokaan.

Vierailija
29/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selkisi sulle: ostat jotain muuta.

Vierailija
30/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia selkisi sulle: ostat jotain muuta.

Kyllä, en ole ikinä noista tykännyt.

Vierailija
31/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka tämä https://www.rieker-shop.fi/product/242/rieker-63678

Ei mikään teinimailli, mutta ei mikään mummokaan.

Toi valkoinen pohja tuo mieleen terveyskengän

Vierailija
32/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut parit Riekerit. Ensinnäkin ne on ihan kauhean leveitä  ja toiseksi se tekonahka alkaa kesiä aika äkkiä. Talvikengät oli karvavuoresta huolimatta tosi kylmät, mutta toisaalta hölmön koristetikkauksen takia eikät pitäneet yhtään kosteutta. En tiedä sitten mille säälle ne oli suunniteltu, kesäksi ehkä?

Ei nyt sinänsä harmita se laaduttomuus, kun ei niitä itse tulisi ostettua muutenkaan. Reilu 20 vuotta kumminkin vielä eläkeikään. Silloinkin taidan suosia jotakin vähän laadukkaampia terveyskenkiä.

Vierailija
33/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Tyyne 87 v.

Vierailija
34/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon, ne on niin hyvät jalassa että käytän silti.

Vierailija
35/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useissa malleissa on kummallinen pohja. Materiaali on liukas, jopa hengenvaarallinen mummoille! Aika junttejahan nuo mallit ovat. Jos haluaa kunnon kengät, kannattaa katsoa muita merkkejä, eikä maksaa Riekereistä.

Vierailija
36/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo useammat tekonahkaiset menossa ja kestäneet monta vuotta jokasään käyttöä. Ostin myös nahkaiset mutta ei mitenkään lämpöisemmät kuin tekonahkaiset.

Yksi vika on eli oikean jalan päkiän kohta on tiukka kaikissa kengissä. Joku muukin on valittanut samaa. Muilla?

Ostaisin mieluummin suomalaisia mutta hyvänen aika sitä designia?

Vierailija
37/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylihintaisia tekonahkakenkiä ne ainakin on.

Hyviä kenkiä, mistä mieluusti maksaa. Taidat olla vaan rahaton kateellinen.

Tekonahka ei ole kestävää, ei edes Riekerin tekonahka, joten en maksa siitä. Ostan ennemmin tuotteita, joilla on pitkä käyttöikä.

Lastensaannin jälkeen on alkanut kiinnittää entistä enemmän huomiota tavaroiden laatuun ja pitkäikäisyyteen. Siksi ostan mieluiten kunnollisia ja kestäviä kenkiä ja muutenkin mennään laatu, ei hinta edellä. Tekonahkaiset Riekerit eivät ole laadukkaita eivätkä kestäviä. Muutenkin tämä meidän pallo hukkuu pskaan, miksi siis tieten tahtoen lisäisi roskaa? Ehkä kaikilla ei sitten ole varaa nahkakenkiin ja pitää tyytyä Riekeriin...

Vierailija
38/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useissa malleissa on kummallinen pohja. Materiaali on liukas, jopa hengenvaarallinen mummoille! Aika junttejahan nuo mallit ovat. Jos haluaa kunnon kengät, kannattaa katsoa muita merkkejä, eikä maksaa Riekereistä.

Joo, varsinkin se sisäpohja! Mulla oli kertakäyttöiset juhlakengät, joilla oli hankala kävellä, kun jalka nuljui sinne tänne. Ilman sukkaa olisi ehkä ollut ok, mutta sukkahousujen kanssa ihan katastrofi. Toriin päätyivät ja joku raukka ne sieltä osti.

Vierailija
39/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anti-stress Riekerit on äärettömän hyvät jalassa. Haluaisin käyttää vain niitä. Malleja on niin monenlaisia, että löytyy sekä mummoille että lapsenlapsille. Mielestäni näissä on hyvä hinta-laatusuhde. Kestävät hyvin käyttöä, mutta eivät kuitenkaan ole ikuiset, mitä en toki 50-70 e kengiltä odotakaan.

Vierailija
40/62 |
26.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Tuohan oli vain sinun mielipiteesi Riekereistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme