Ärsyttääkö ketään muuta Helena Petäistö?
Siis tämä MTV3:n Ranskan toimittaja.
Jokin hänen puhetyylissään ja ulkonäössään ym. ärsyttää minua suunnattomasti, ja kun se pärstä tuntuu olevan joka ilta kympin uutisissa.
Kommentit (138)
Röyhkä on ihana. Olen btw. sarkasmin kruunaamaton kuningatar. Helena nyökkää tässä vieressäni. Olen usein tyytyväinen nokkeluuteeni, se on totta ja olen tuhma. Mutta älykäs ja aika nättikin. Sellaisia me Helenan kanssa olemme. Käärimme sätkät itse, Helena yrittää luopua nuuskasta. No täytyy mennä, Helena kiroaa ja polkee mopoa käyntiin, sukkahousuissa on jo silmäpako.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:40"]
Kultaseni, ehkä sinun aivosi eivät vain pysyneet esimerkeissä mukana.. Noh, ei ole eka kerta. Tavis ja yksisarvinen ovat eri maailmoista. Öitä, taikapölyä ahtaaseen ajatusmaailmaan!
[/quote]Ja nyt pidät itseäsi yksisarvisena ja meitä taviksina :D No jos olet onnellinen omassa mielikuvitusmaailmassa jossa olet ihmeellinen ja säkenöivän älykäs ja meidän aivot jähmeydessään ei pysy sinun ajatustesi lennossa mukana niin mikäpä siinä, pääasia että olet onnellinen.
Alentuva ei kuitenkaan tarvitse olla kultasineen kun et sitä kuitenkaan tarkoita :)
Muista silti että joka itsensä ylentää jne
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:46"]
Röyhkä on ihana. Olen btw. sarkasmin kruunaamaton kuningatar. Helena nyökkää tässä vieressäni. Olen usein tyytyväinen nokkeluuteeni, se on totta ja olen tuhma. Mutta älykäs ja aika nättikin. Sellaisia me Helenan kanssa olemme. Käärimme sätkät itse, Helena yrittää luopua nuuskasta. No täytyy mennä, Helena kiroaa ja polkee mopoa käyntiin, sukkahousuissa on jo silmäpako.
[/quote]Olet Tarja?
Joka itsensä ylentää ja syystä niin on yleensä onnellinen. Helppo lapsuus, hyvä elämä. Kai sillä on ollut vaikutuksensa. Helena kuitenkin pitää minun jalat maassa, paitsi juuri nyt kun hän kaasuttaa mopolla hakemaan meille Siwasta pussikaljaa. Meistä ei sitten tullut ystäviä, ei.
Ärsyttää. Just se ööö ja sellainen epäaitous mitä täällä on mainittukin. Mikä "tieto" se teeihminen on vai heittikö joku sen vaan?
Helenassa on jotain samanlaista tyylikkyyttä kuin Elisabeth Rehnissä. Elisabeth on tosin lämpimämpi ja hän on jalkapalloihmisiä. Samaistun jalkapalloihmisiin.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:04"]
Helenassa on jotain samanlaista tyylikkyyttä kuin Elisabeth Rehnissä. Elisabeth on tosin lämpimämpi ja hän on jalkapalloihmisiä. Samaistun jalkapalloihmisiin.
[/quote]Minusta Elisabeth Rehnissä on tyyliä ja tyylikkyyttä, Helena Petäistössä nimenomaan ei ole mutta haluaisi/kuvittelee itsessään olevan. Ja E.R. on lämmin kuten sanot, H.P. ei anna sellaista vaikutelmaa. Toinen on oikeasti sivistynyt maailmankansalainen ja silti nöyrä ja jotenkin välitön, toinen ei ihan ole onnistunut siinä mutta esiintyy kuin olisi ja on samalla kopea.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:01"]
Onko sillä oikeasti peruukki?
[/quote]En tiedä. Siltähän se näyttää mut silti luulen et on sen oma tukka.
Miksei se nimi voi olla reilusti Petäjistö? Suomessa ainakin joutuisi joka kerta sanomaan, että ei Petäjistö, vaan Petäistö.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:09"]
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:01"]
Onko sillä oikeasti peruukki?
[/quote]En tiedä. Siltähän se näyttää mut silti luulen et on sen oma tukka.
[/quote]
Sementti muotoiluaineena? Sementtiä varmaan pistetty täyteaineenakin...
En tykkää Petäistöstä enkä tykkää Elisabet Rehnistä. Enkä tykkää Tarja Halosesta. Enkä tykkää Katri Helenasta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 02:23"]
En tykkää Petäistöstä enkä tykkää Elisabet Rehnistä. Enkä tykkää Tarja Halosesta. Enkä tykkää Katri Helenasta.
[/quote]Tykkäätkö Kauko Röyhkästä? Tai teestä?
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:42"]
Uusi Helenä Petäistö on Ylen Annastiiina Heikkilä. Samanlainen tyyliä seuraava ja sujuvasti esiintyvä nainen.
[/quote]
HP ei ole sujuva esiintyjä. Yrittää puhua npeasti kuin ranskalaiset, mutta kompuroi koko ajan sanoissaan.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 03:28"]
[/quote]
Eli sinua häiritsee kaikki pottakampauksiset naiset?
[/quote]Pottakampaukset on kamalia. Lisään tohon listaan et minä en tykkää Maria Veitolasta.
Ärsyttää. Toki hiukset ja silmät ja puhetapa ja öninä mutta näiden lisäksi joku mitä en osaa nimetä herättää mussa aikamoisen agression!
[/quote]
Eli sinua häiritsee kaikki pottakampauksiset naiset?
Uusi Helenä Petäistö on Ylen Annastiiina Heikkilä. Samanlainen tyyliä seuraava ja sujuvasti esiintyvä nainen.
Vanhalla naisella muovinen naama. Jotenkin puistattavaa.
Friikkisirkukseen olisi joutunut menneinä aikoina.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2015 klo 01:25"]
Minusta muutama ihminen yritti saada sarkasmiesimerkkejä, joita olisivat "ampuneet alas". Ja tuo kommentoija ei lähtenyt leikkiin mukaan. Mutta he eivät pysty puolestaan mitään sarkasmia tuomaan itse esiin, vain haukkumaan. Näin minä ymmärsin keskustelun (ohis)
[/quote]Kehuko ne omalla sarkamilahjakkuudellaan niinkun eräs ;) Olivat silti nokkelampia kuin se itsetyytyväinen Röyhkäfani.